Gå til innhold

Juleavatarstrid 08 - Semifinalen!


TSP

Anbefalte innlegg

Finalen er i gang - stem og diskuter i finaletråden!

 

 

 

 

--

Notis: Semifinalen varte frem til 22. desember kl. 23:50. På det tidspunktet ble tråden stengt og det er ikke lenger mulig å stemme. Resultatet er slik det var. Finaletråd er her.

 

Hjertelig velkommen til semifinalen. Vi kommer stadig nærmere jul. Du lurer kanskje på hva du skal gi dine nærmeste, ber om tips til sikkerhetstiltak før du tar frem akebrettet eller pynter opp skrivebordet ditt før du ser på nyeste episode av julebruskongen. Glem heller ikke at du kan pynte på forumet ved å ta i bruk det nye juleutseendet.

 

Har du ikke sendt julegavene til familie og venner i posten nå, er det ikke sikkert at det kommer frem til jul. Trist, men sant. Noe annet som er trist å informere om er at det er 42 juleavatarer som ikke kommer med i denne semifinalen. Jeg vil likevel takke alle for å ikle dere juleavatarer - dere sprer juleglede i forumet og det setter alle pris på - uantsett om dere er vinnere eller tapere av denne konkurransen. Jeg håper dere fortsetter å bruke juleavataren videre i julen, ikke noe er koseligere å se enn en juleavatar i disse juletider. Noe annet som er gledelig å se er at ingen avatarer har fått 0 stemmer, så alle avatarene blir satt pris på av noen! Sammen kan avatarene fra dette forumet og utrette fantastiske ting, sammen skaper de fantastiske julebilder, noe fargoth beviser i år igjen.

 

Likevel, vi skal kåre en vinner, vi må finne ut hvilken avatar som flest brukere mener er den beste juleavataren. Derfor setter vi i gang semifinalen. Det er 17 stykker som har kommet videre fra kvalifiseringen. 5 stykker i hver gruppe, en "lucky loser" som kom fra gruppe 2 og en avatar mer enn planlagt; grunnet at 5. plassen i gruppe 1 var delt.

 

 

Disse kom videre fra kvalifiseringen:

 

Vinnere gruppe 1

av-114747.gifav-51936.jpgav-88216.jpgav-5057.jpgav-61663.gifav-136745.gif

2 stykker som deler 5. plassen og 2 stykker som deler 2.plassen.

 

 

Vinnere gruppe 2

av-33841.gifav-122083.pngav-96473.pngav-114266.jpgav-87995.jpg

 

 

Vinnere gruppe 3

av-99500.gifav-95367.pngav-83119.jpgav-91610.jpgav-86344.jpg

 

 

"Lucky loser"

av-58981.gif (Gruppe 2)

 

 

Tips og informasjon før du stemmer

1. Det er tre puljer og du stemmer på en avatar i hver av dem

2. Stem i hovedsak på avatar, ikke bruker.

- Ikke stem frem avatarer basert på brukerens antall innlegg, popularitet, grunnet venneforhold eller lignende.

- Når du stemmer bør du legge vekt på ting som; hvilken avatar får deg i best julestemning, er penest å se på, hvor godt gjennomført den er, hvor godt den passer til brukeren som bruker den og lignende.

- Ikke stem på en brukers avatar av den grunn at hun/han stemte på deg.

3. Om du velger å skrive hvem du har stemt på, prøv å begrunne det

 

 

Start stemming!

 

Om Juleavatarer:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Datoer å forholde seg til:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
.

 

 

Tidligere vinnere av beste likte juleavatar:

Det har blitt arrangert juleavatarkonkurranse i 2007, 2006, 2005 og 2004. Det har vært heftige kamper og diskusjoner disse gangene om hvem som har den beste, og hele skriftlige taler og kunngjøringer har blitt fremført hvor brukere har både buet og heiet. I år startet vi igjen med blanke ark, men vi benytter anledningen til å se på de tidligere vinnerne av Juleavatarkonkurransene her på forumet for å gi tidligere vinnere tilbake glemt stolthet og samtidig vise hvem som kjemper om å bevare den gjeve tittelen!

 

 

(Historien til Juleavatarkampen 2007 kommer senere)

Om du føler for å mimre: Nomineringen - Kvalifiseringen - Kvalifiseringens ekstraomgang - Semifinalen - Finalen - Diskusjonstråd etter konkurransen

 

 

På tide med juleavatar! (2004)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Årets store Juleavatar-Konkurransen (2005)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Juleavatartråden for nominasjon konkurranse (2006)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke verst, jeg kom til semifinalen. Tviler på at jeg kommer til finalen. Men så har jeg ikke noe mål om det heller. Ellers må det bare sies at det var en del gode avatarer med i år. Men fortsatt er det for stor, "Klistre nisselue på gamle avataren"-faktor. Det er jeg ikke helt glad i. Men det lager jo julestemning det og, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Grunnen til at jeg bare klistra nisselue på var jo enkelt og greit for å fremdeles beholde noe av "identiteten" min på forumet. Avatarer er jo det som hovedsaklig skiller mellom folk og får dem til å bli husket så. ;)

 

....

 

Æsj. Akkurat nå kom jeg på en flott juleavatar som ikke inkluderer juletre eller nisselue. Men får bare stick med den jeg har foreløpig :p

Lenke til kommentar

Takk til alle som stemte på meg og takk til alle som stemmer på meg nå også.

 

 

STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG! STEM PÅ MEG!

 

 

SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG! SÅ SKAL DU FÅ PENGER AV MEG!

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...