Gå til innhold

Finale i Juleavatarkampen 2007!


Snorre

Årets juleavatar  

877 stemmer

  1. 1. Hilken juleavatar liker du best?

    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_12_2007/post-58981-1197993623.gif[/img]
      272
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_12_2007/post-58981-1197993566.jpg[/img]
      372
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_12_2007/post-58981-1197993150.jpg[/img]
      230


Anbefalte innlegg

 

VIKTIG: Siste frist for stemming i finalen er 3. Juledag klokken 12:00

 

Det er duket for finale i Juleavatarkampen 2007, 50 nominerte har blitt til 3 når vi nå går inn i finalen.

 

Finalen er nå igang. Tre sterke avatarer er kommet til finalen, men kun en avatar kan vinne. Og vennligst ikke benytt bruernavn i denne tråden da jeg ønsker at brukerne bak avatarene skal forbli anonyme. Da blir avstemningen lagt mer rettferdig.

 

Tidligere tråder:

Nominasjonstråd for Juleavatarkampen 2007!

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

- Kvallikens Ekstraomgang i Juleavatarkampen 2007!

Semifinale i Juleavatarkampen 2007

 

 

Finalistene:

Enkel oversikt:

post-58981-1197993623.gifpost-58981-1197993566.jpgpost-58981-1197993150.jpg

 

 

Bevares for ettertiden!

Mens de nominerte avatarenes bildelenker kun lenker til bildeadressen som kun er for deres aktive avatar i uploadsmappen til forumet tilsier det at i tråden for de nominerte, og i kvalifiseringstråden vil det etterhvert vises helt andre avatarer enn de som faktisk ble nominert! Det problemet hindrer jeg her ved at jeg har lastet opp avatarene i en tråd og bildelenket til dem i stedet for lenken som kun fører til den nyeste avataren til en enkelt bruker.

 

 

- Vi er på forsiden!

[bilde]

" - Hvordan skjedde dette?"

Jeg tipset hardware.no om årets Juleavatarkamp og spurte dem vennlig om de kunne lenke til oss som en notis på forsiden av hardware.no, på den måten skaffe flere stemmende brukere, flere meninger og mer oppmerksomhet rundt forumrelaterte hendelser. Kvalifikasjonsrunden var over før hardware.no var klar til å legge opp notis, men de var raske med å få det opp like etter starten av semifinalen når jeg sendte en ny e-post med lenke til semifinalen. De har det og til denne finalen.

 

 

Hvordan vil resten av konkurransen foregå:

 

Finale:

Fra kl. 12:00 "Lille Julaften" til 12:00 "3. Juledag" (4 dager)

 

La stemmene stemmes inn

Jeg ber deg bruke din stemme klokt. Stem på den avataren DU liker best.

 

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pepperkake-avataren er en av årets mest originale juleavatar, ingen tvil om det. Til gjengjeld er rabbids-avataren meget søt og kunstenrisk på sin måte. Synd nisseluen ikke passer helt inn, noe som ødelegger for inntrykket. Avataren med tema fra filmen Bad Santa blir litt for fjortiss for min del. Ikke noe personlig ent mot eier av avataren. Joda, Graham er pen det skal hun ha. Er av den oppfatning av avatarer skal si noe om bruker.

 

Selv har jeg valgt Tommy og Tigern (Clavin and Hobbes) fordi jeg liker tegneserien såklart og fordi jeg er noe filosofisk av meg.

Lenke til kommentar
Derimot er årets finale 66,66...% dominert av brukere. Om dette er et tegn på mistro mot moderatorer og administratorer eller moderatorfjusk i fjorårets konkurranse er usikkert.

Nei det er kun den enkle grunnen er at brukernes avatarer har vært bedre. Ikke lag kvalme og spekuler i noe annet.

Finalistene er også plassert i tilfeldig rekkefølge.

Mistenkelig rekkefølge... men jeg tror deg.. men det hadde vært bedre og mer rettferdig om du satte de i den rekkefølgen som de kom på i semi'n mener da jeg... men gjort er gjort

Lenke til kommentar
Derimot er årets finale 66,66...% dominert av brukere. Om dette er et tegn på mistro mot moderatorer og administratorer eller moderatorfjusk i fjorårets konkurranse er usikkert.

Nei det er kun den enkle grunnen er at brukernes avatarer har vært bedre. Ikke lag kvalme og spekuler i noe annet.

Finalistene er også plassert i tilfeldig rekkefølge.

Mistenkelig rekkefølge... men jeg tror deg.. men det hadde vært bedre og mer rettferdig om du satte de i den rekkefølgen som de kom på i semi'n mener da jeg... men gjort er gjort

Ikke ta meg så seriøst da. Detter er OT-Baren for Uelands skyld. Dessuten har humor alltid stått sterkt i juleavatar-konkurransen! 90% av det jeg har sagt i juleavatar-trådene har vært ment som humor og ironi. Ikke noe annet. Hvis det er noen som ikke evner å forstå min humor er selvsagt det beklagelig. Men trenger ikke anklage meg for å lage kvalme av den grunn. ;)

 

Og å legge de i rekkefølge etter hvilken plass de kom i semifinalen hadde vært urettferdig på en måte. Det er et kjent faktum at folk gjerne velger det øverste valget om de må velge noe. Dermed får disse ofte ufortjent mange stemmer. Dermed er det bedre å trekke plassering, slik at plasseringene blir tilfeldig. :-)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan IQ sin avatar klarte å vinne sist konkurranse så overlegent, den er ikke spesielt bra lagd heller. Må vel være en av de fordelene av å sitte øverst.

 

Ellers så forstår jeg ikke de som stemmer på Simen1 sin bare fordi han har bakt den.

 

Så det ble den nederste.

 

For at finalen skal bli mest mulig rettferdig har jeg besluttet ikke å vise brukernavn ved siden av avatarer.

 

Ja, må jo la finalen være rettferdig, resten gjør ikke noe :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...