Gå til innhold

Tilbakemeldinger og videre diskusjon for Juleavatarkampen 2007!


TSP

  

61 stemmer

  1. 1. Fikk avataren du stemte på i semifinalen deg i den rette julestemningen?

    • Ja
      21
    • Nei
      20
    • Ingen formening
      14
    • Stemte ikke i avatarkonkuransen
      6
  2. 2. b]Jeg stemte på avataren fordi....[/b]

    • Morsom
      4
    • Pen
      5
    • Godt laget
      12
    • Et resultat av hardt arbeid
      6
    • Sjarmerende
      4
    • Original
      8
    • Tradisjonell (uoriginal)
      1
    • Julestemning
      4
    • En oppmerksomhetsbombe
      1
    • En avatar som på en god måte passet til eieren og forsterket inntrykket jeg har av den brukeren
      6
    • plassert høyt på avstemningslisten
      0
    • plassert lavt på avstemningslisten
      0
    • tilfeldig valg
      2
    • Annen grunn
      0
    • Ingen formening
      4
    • Stemte ikke i avatarkonkurransen
      4
  3. 3. Om du skal beregne hvor mye Avatar/Bruker du stemte i semifinalen blir det:[/b]

    • 100 / 00%
      22
    • 80% / 20%
      13
    • 60% / 40%
      4
    • 50% / 50%
      2
    • 40% / 60%
      1
    • 20% / 80%
      2
    • 00% / 100%
      3
    • Ingen formening/vil ikke svare
      10
    • Stemte ikke i avatarkonkurransen
      4


Anbefalte innlegg

VIKTIG: Alle skjulte deler i dette innlegget er kun skjult for at det skal være "plassbesparende" og ikke av andre grunner.

 

I dag ble vinneren av Juleavatarkampen i 2007 avslørt for samtlige og med det Juleavatarkampen avsluttet. Det er ikke lenger mulig å stemme, samtlige stemmelokaler er nå stengt. Den heldige forskrekkede vinner har ennå ikke sluttet med sine seiershyl, vinneren er IQ ikledd sin kanindrakt! ..Eh, fant nettopp ut at han for å ære alle sine salatspisende kamerater, byttet brukernavn til Rabbid.

 

*Seiersklapp, -tramp, -fanfare, -rop og -skrik*

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Men hva er grunnen med denne tråden?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Dette er med andre ord tråden for tilbakemelding og diskusjon rundt Juleavatarkampen 2007. Dette innlegget vil videre bestå av lenker til de andre trådene og kopi/lim inn av det jeg skrev om Juleavatarhistorien.

 

Senere vil dere finne alle avatarer som ble nominert vedlagt, med brukernavn.

 

 

Tidligere tråder:

Nominasjonstråd for Juleavatarkampen 2007!

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

- Kvallikens Ekstraomgang i Juleavatarkampen 2007!

Semifinale i Juleavatarkampen 2007

Finale i Juleavatarkampen 2007!

 

 

Tidligere vinnere av beste likte juleavatar:

Det har blitt arrangert juleavatarkonkurranse i 2006 og 2005. Det har vært heftige kamper og diskusjoner disse gangene om hvem som har den beste, og hele skriftlige taler og kunngjøringer har blitt fremført hvor brukere har både buet og heiet. I år starter vi igjen med blanke ark, men vi benytter anledningen til å se på de tidligere vinnerne av Juleavatarkonkurransene her på forumet for å gi tidligere vinnere tilbake glemt stolthet og samtidig vise hvem som kjemper om å bevare den gjeve tittelen!

 

Årets store Juleavatar-Konkurransen (2005)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

Juleavatartråden for nominasjon konkurranse (2006)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

Det tapte og glemte kapittelet i juleavatarkampens historie

I nomineringstråden presenterte jeg for dere historien til Juleavatarkampen, hvordan den fra 2005 har vært der for oss. Men et overraskende funn har endret hva som tilsynelatende for de fleste virker å være den eneste sannhet. Ingen synes å huske det tapte kapittel fra år 2004. Det året hvor Juleavatarkampen virkerlig ble født, la oss ta en kikk, eller?

 

På tide med juleavatar! (2004)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte i underkant av en halv time mens jeg så på TV. Jeg liker å skrive, beklageligvis er ikke det det samme som at en er flink til å skrive... :hm: Om dere mener alt som står der til sammen (alt er ikke skrevet samtidig) blir det vel halvannen time, inkludert finpussing.

 

Lukter forøvrig en omtale av samtlige de nominerte innen noen dager :wee:

Lenke til kommentar

Jeg vil på et senere tidspunkt be om en avstemming for å kartlegge hvorfor folk stemte som de gjorde i semifinalen, men trenger hjelp med spørsmål og alternativer.

 

Hva jeg har:

Jeg stemte på avataren jeg stemte på i semifinalen fordi den var best på å være...

- Jeg stemte ikke i semifinalen og/eller vil ikke svare på dette.

- Morsom

- Pen

- Godt laget

- Et resultat av godt eller hardt arbeid

- Sjarmerende

- Orginal

- Uorginal

- En formidler av julestemning

- En oppmerksomhetsbombe

- En avatar som på en god måte passet til eieren og forsterket inntrykket jeg har av den brukeren

- Spesiell grunn - Avataren var høyt plassert på avstemmingslisten

- Spesiell grunn - Avataren var lavt plassert på avstemmingslisten

- Spesiell grunn - Avataren var et helt tilfeldig valg

- Jeg føler ikke at min grunn er basert mest på noen av de ovenstående alternativene.

 

Fikk avataren du stemte på i semifinalen deg i den rette julestemningen?

- Jeg stemte ikke i semifinalen og/eller vil ikke svare på dette.

Ja

Nei

 

Om du skal beregne hvor mye "Avatar/Bruker" du stemte i semifinalen blir det:

- Jeg stemte ikke i semifinalen og/eller vil ikke svare på dette.

100 / 00%

80% / 20%

75% / 25%

60% / 40%

50% / 50%

40% / 60%

25% / 75%

20% / 80%

0% / 100%

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Likte ikke særlig semi/finalen, skjønner ikke helt hvorfor folk stemte på IQ sin kanin, den er jo ærlig talt fæl. Kanskje den hadde blitt bedre hvis ikke hatten så ut som spy. Men uansett, flertallet fikk visst det de ville ha, og det er bare en konkurranse, gratz!

 

Ellers, til neste avatarkonkurranse så kan du godt fjerne navnene fra starten av, bare i finalen at navnene ble fjernet, noe som jeg stusset på..

 

Eh, fant nettopp ut at han for å ære alle sine salatspisende kamerater, byttet brukernavn til Rabbid.

 

iloled-pam.jpg

Lenke til kommentar

Synes de fleste avatarene som var med i årets nominasjon, semifinale osv ikke skulle ha vært der. Flere av dem var bare et bilde av ei dame eller et dyr med nisselue på. Ikke serlig kreatvit eller spesielt.

 

Jeg er fornøyd med vinneren av årets finale siden jeg selv nominerte denne personen og stemte på han.

Lenke til kommentar

Men det var og et bilde av et dyr med nisselue på? Hvor jeg i tillegg mener nisseluen var særdeles dårlig plassert og den eneste grunnen til at jeg tror det vant er fordi ideen i seg selv (uten nisseluen) er original og spennende, den ble slik jeg ser det stemt frem som en følge av at avataren til vanlig er god, men det gjør det ikke til en god juleavatar i mine øyne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hjelpe og trøste, snakk om å overanalysere ting til et helt nytt nivå. Ikke bare er det dårlig gjort overfor vinneren å lage en hel "Omg, hvordan kunne den avataren vinne" tråd, (ok, kanskje ikke trådstarters intensjon, men det begynner å likne på det) der man prøver å fiske ut at de som stemte egentlig stemte på bruker i stedet for avatar, at den ene avataren var øverst eller nederst, og i det hele tatt. Hvis dere er så utrolig misfornøyde, lag en bedre avatar til neste år da vel :)

 

Hvis dere vil ha en juleavatar-revolusjon, så foreslår jeg følgende

1) Forby alle avatarer med påklistret nisselue

2) Utarbeid en komité på 5-10 stykker som kan vurdere om juleavataren formidler "den rette julestemningen" og har de kvalifikasjonene som tilsynelatende gjør det til en "riktig juleavatar"

3) Komiteen finner sine favoritter, og avgjør konkurransen.

 

Så lenge folket skal velge, så får dere ikke nødvendigvis et resultat dere liker. Jeg trodde at etter såpass mange år boende i et land med demokrati, at dere hadde fått med dere det ;)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Smårips eier: Husk at det kun er snakk om min subjektive mening (og det tror jeg du vet, men ønsker likevel presisere det), jeg kunne dømt noen andre av årets juleavatarer like hardt, til og med hardere, men de vant ikke og det er derfor ikke like aktuelt å trekke dem frem i lyset med det samme, fordi de ikke er aktuelle. At en har demokrati betyr og at en skal kunne gi uttrykk for sin subjektive mening. De som mener den er god, har sine subjektive meninger og de er langt flere, men det betyr ikke at de som mener den er dårlig skal kaste seg flate og la kun rosen komme frem. Jeg synes det er bedre med en kritikk som: "Det der er dårlig, det er flere grunner slik jeg ser det til det, en er ......." enn "Det er kjempebra!". Og ja, dette synes jeg selv når det er jeg som eventuelt får dårlig kritikk.

 

Påstanden min om at den ble stemt frem fordi avataren uten nisselue i seg selv er meget god og artig er og kun min subjektive mening, jeg prøver ikke å være noen fasit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...