Gå til innhold

Den kjipeste julegaven du har fått..


Laffe

Anbefalte innlegg

Alle engang iblandt får en gave man ikke er særlig fornøyd med eller er i tvil.. og selfølgelig skal man være glad uansett hva man får, men noen ganger så kan det være litt surt av og til..;p

 

 

 

Jeg fikk pusslespill av bestemora mi ;D 10 000 brikker.. hah om jeg orker å sitte i timevis med det;p Men fikk ihvertfall, noe annet fansy av henne vedsia(par lapper:D)

 

What about you?

 

 

edit: brøt en regel;S

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man får gaver fra familie som er til bruk for alle. Som f.eks. man får dynetrekk og dyne hvert jævla år. Det er greit å ha når man skal flytte på hybel eller noe sånt, men når man får dette hvert år, blir det litt trasig å ha 10 dyner til hybelen. Poenget med at jeg får disse gavene fra mora mi og sånt, er jo at da kan hun og resten av familien også bruke det. Fy så irriterende. Dety var da ikke jeg som ønsket meg dundyne.. Det var hun!

Lenke til kommentar
Jeg fikk pusslespill av bestemora mi ;D 10 000 brikker.. hah om jeg orker å sitte i timevis med det;p Men fikk ihvertfall, noe annet fansy av henne vedsia(par lapper:D)

 

What about you?

 

Kult gave :)

 

 

Jeg fikk en toalettmappe idag av en kompis, ble så skuffet når han veit godt sjølv at det var noe jeg IKKE har behov for.

Ellers ble jeg fornøyd med alle gavene jeg har fått.

Lenke til kommentar

Liker ikke å få gaver i grunn.... blir forlegen av en eller annen grunn. Men det beste eg noen gang har fått(i voksen alder) var Band of Brothers serien. (takk til den som gav den, den gir fortsatt)

 

Av ting eg har gitt er Playstation 2 det beste eg har gitt noen og det kjipeste er et gavekort på eBay :p

 

God jul folkens!

Lenke til kommentar
SOKKER!

Definitivt.

 

Sokker har man ALLTID bruk for.

 

Sokker tror eg må være den mest undervurderte julegaven eg har vært borti.

Så enig der! Ble for få sokker på meg i år (fikk bare ett par). =(

 

Fikk sokker jeg også ;D jeg bare "oh, (har massevis av sokker) takk" også sa far. øyøy, du må jo se hva som er inni de sokkene; der lå det vist penger:p

 

Har alltid pleid å legge det vekk medengang, men dennegangen så måtte jeg lete gjennom hver eneste sokk for å finne de pengene. 10, 20 50lapp ++;p

 

Det var en 1000-lapp i sistesokken:D

 

og noe som irriterer meg så sykt er at fatter pakker alle pakkene i svære bokser så at jeg ikke skal få vite hva jeg får.:p

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
PencilCase, enig. Også det beste ved idag var jo at min fams reaksjon da jeg ga dem gaver.

 

 

Poenget mitt er at man får ikke kjipe gaver, men man kan jo så gjerne omforme budskapet ved å gi/motta gaver til noe negativt.

:)

Lenke til kommentar
TAXI tur fra Tromsø til Harstad, slitsomt å sitte i 4 timer på en taxi. Fra min gode venn Widerøe, som ikke klarte å få meg til flyplassen før flyet gikk.

Jeg fikk en liten pose havregryn og rosiner. Var bare en køddegave fra moren til søskenbarnet mitt. Mamma fikk potet, ett telys og en liten pose te. Broren min fikk en liten kaffeprøve fra Nescafè :) Er litt artig igrunn. Men fikk mange andre gaver også da, sånn som 3950,- ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...