Gå til innhold

Last ned Vista SP2 beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Støtte for Blu-ray

Støtte for Bluetooth 2.1

Innebygd Windows Search 4.0

Innebygd Hyper-V-virtualisering (gjelder kun Server 2008, ikke Vista).

Forbedret støtte for trådløst nettverk.

Sidepanelet skal være mindre ressurskrevende.

Mulighet for Extended FAT File System (exFAT)-filsystem som blant annet skal gi riktig filsynkronisering mellom ulike tidssoner.

 

Kanskje jeg endelig kan få 300 mbps på hjemmenettet :woot:

Lenke til kommentar

"Et alternativ er å teste ut pakken i et virtuelt miljø med Microsoft Virtual PC 2007 eller Virtualbox. " - husk at det å kjøre virtualisert Vista krever en egen lisens, så kjøp det hvis du ikke vil være en slem pirat.

 

Og Home Basic og Home Premium er jo uansett ikke lov å virtualisere, med eller uten lisens: EULA pkt 4 "You may not use the software ... within a virtual (or otherwise emulated) hardware system".

 

Supert med proprietær programvare!

Lenke til kommentar

... og de som kjører Ultimate har så vidt jeg husker lov å installere på én virtuell maskin i tillegg?

 

 

edit: jo, jeg fant det - så lenge det er samme maskinen

 

You may use the software installed on the licensed device within a virtual (or otherwise emulated) hardware system on the licensed device.
Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Og Home Basic og Home Premium er jo uansett ikke lov å virtualisere, med eller uten lisens: EULA pkt 4 "You may not use the software ... within a virtual (or otherwise emulated) hardware system".

 

Supert med proprietær programvare!

 

Men er dette noe som holder i retten? Jeg tipper man ikke bryter noen lover med å bryte den delen av EULAen.

 

Ellers er det ikke så mange spenstig nyheter i SP2, om det ikke er noen ytelsforbedringer som ikke er nevnt på punktlista.

 

AtW

Lenke til kommentar
husk at det å kjøre virtualisert Vista krever en egen lisens, så kjøp det hvis du ikke vil være en slem pirat.

 

Funker fett å kjøre Vista uten nøkkel i en måneds tid, som burde være lang nok tid til å vurdere SP2 i mine øyne.

 

anyways, får vel laste ned denne til min egen lille virtualiserte vista og se om den er brukendes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...