Gå til innhold

Spennende nytt fra Olympus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om søkeren er bra, så er dette mitt nye kamera. Har klådd endel på et D300 i det siste (venninne som utdanner seg til å bli fotograf men som trenger litt hjelp med å pønske ut hvordan dette her fungerer..) og søkeren er i en helt annen klasse enn E-510'ern min. Jeg har ikke noen komplekser for liten sensor, litt mindre DR, litt dårligere ISO 1600 - men søkeren min har jeg altså komplekser for.

Lenke til kommentar

Stilig retro. (selv om fargen var litt for drøy for meg. Regner med den kommer i flere farger)

 

Jeg kan godt tenke meg den der i en annen størrelse med en feriezoom (14-140mm f/3,5-5,8), en 20mm f/1,7 og en vidvinkel (7-14 mm f/4).

 

Om et par år kan jeg tenke meg å oppgradere til et med videofunksjon så jeg kan ha vidvinkelen på det første og feriezoomen på det nyeste når jeg skal på tur. 20 millimeteren kan alltids være med i bagen men jeg ser for meg at jeg får mest bruk for den innendørs og i mørketida. To kameraer og tre objektiver ser jeg for meg at det blir plass til i en normal snutebag med litt ominnredning.

Lenke til kommentar
(venninne som utdanner seg til å bli fotograf men som trenger litt hjelp med å pønske ut hvordan dette her fungerer..)

Det er alltid like morsomt.

 

Anyhoo. Ser ikke ut til at de har gjort noe nevneverdig med søkeren. Prismehuset ser i alle fall like stort ut som på E-3, noe som i alle tilfeller er bra.

 

Morsomt når du møter på 5D-brukere som roser søkeren i "fullformatskameraet" ditt. :dontgetit:

Lenke til kommentar
(venninne som utdanner seg til å bli fotograf men som trenger litt hjelp med å pønske ut hvordan dette her fungerer..)

Det er alltid like morsomt.

 

Anyhoo. Ser ikke ut til at de har gjort noe nevneverdig med søkeren. Prismehuset ser i alle fall like stort ut som på E-3, noe som i alle tilfeller er bra.

 

Morsomt når du møter på 5D-brukere som roser søkeren i "fullformatskameraet" ditt. :dontgetit:

 

Jah... jeg har kommentert litt i denne tråden... angående mine antagelser.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...