Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser at det lages en film om Mary Queen of Scots (se storslått trailer på imdb.com), skeptisk til Margot Robbie som dronning Elizabeth basert på tidligere roller som i Pan Am. Dog skal de sies basert på traileren at skuespillet er løftet betraktlig siden det.

 

Jeg har sans for at de har fått sminken hennes til ligne på det jeg lært fra Viasat History (bruk av bly og andre mindre helsebringende stoffer for å se rik og ung ut, med alderen økte bare dette med flere lag)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Blind fist of Bruce 3.5/6 , samme "komedie fu" som Drunken Master , dette passer ikke Bruce Li helt imo , han er liksom for straight til denne sjangeren i motsetning til Jackie

 

Simon Yuen spiller igjen den samme rollen som mentor som i Drunken Master

Lenke til kommentar

Uansett om det er litt annerledes fra Caprino, er jeg veldig glad for det Maipo films har gjort gjennom årene. Har ikke fått sett Herfra til Flåklypa ennå, men Jul i Flåklypa var en herlig overraskelse og et flott stykke animasjonsarbeid.

 

Deres neste film har fått ny trailer. Synes den oser av den samme Aukrust-sjarmen.

 

[video=

]
Endret av Choekaas
Lenke til kommentar

Shape of Water (2017). Etter å ha blitt skuffet av flere nyere, kritikerroste filmer hadde jeg lave forventninger til denne til tross for at det er Guillermo del Toro som står bak. Tittelen alene var nok til at jeg forventet å lide meg gjennom 2 timer med pretensiøs smørje.

 

Så feil kan man ta. Dette var sannsynligvis det mest kreative romantiske dramaet jeg har sett på lang tid. Den får ekstra poeng for å få samboern til å grine på nesen over tanken på vannmonstersex. Tommel opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...