Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW-tråden [les førstepost]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper de et eller annet sted møtte en byråkratisk prosess som tilsier at man kan spare X kroner om man fyller diesel istedet for bensin.

 

Er det sivilbilene i Norge som har hestekrefter?

 

Jupp er helt riktig det.. UP blir no annet, patruljebil skal følge visse formål som effektiv, innenfor et visst budsjett å kjøpe inn, sikker i drift, kjøreegenskaper, kan skreddersys, pålitelig osv osv, mulig de går for den 520d med 190 hester'n men er jo UP som har de bilene med mere hester under panseret nettopp fordi de har andre oppgaver enn patruljefolka som bedriver kun f.ex ordenstjeneste (og fint klarer seg med dreimomentsvillig 2.0 diesel).

I UP bruker de jo allerede mye BMW, Mercedes, Audi, VW (generelt kun Tyske biler) med over 220 hk hvertfall.. 330d osv:

 

http://www.regnr.info/sivilpoliti/akershus

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nå eid min BMW 525 xDAT 2013 i nesten en måned nå, og har gjort meg noen tanker. 

 

Her i trøndelag, finnes det ikke mange nyere BMW 5-serie, så det er fantastisk å ikke være en "XC60 fyr" som jeg føler er alternativet. Er klar over at det ikke er epler mot epler, men jeg tipper at når en trønder skal vurdere i bil i den prisklassen, er det XC60 som "vinner" hver gang. 

 

Blir sjelden forbikjørt på motorveien. Det skjedde oftere da jeg kjørte V60` n. 

 

Digger instrumentpanelet

Kan aldri IKKE han head-up igjen. Love it. 

 

Veldig fornøyd med bagasjeplassen

 

Digger key-less opplegget, samt lyspakken. Gir det lille ekstra

 

Deilig bunndrag!

 

 

På den andre siden:

 

Har komforseter, men synes ikke de er 100%. Mener personlig at Volvo og Mercedes har seter som passer meg bedre. 

 

Ikke verdens mest intuitive bluetooth-opplegg med telefonen. 

 

Kunne tenkt meg bedre lydisolering, men skylder litt på at det er vinterdekk med pigg som står på. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har nå eid min BMW 525 xDAT 2013 i nesten en måned nå, og har gjort meg noen tanker. 

 

Helt enig, har selv en nylig kjøpt BMW 525D XDR F11 2014 modell. Fantastisk bil!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 7 måneder senere...

Hei! Jeg har 2 ting jeg håper dere kan hjelpe meg med :)

Jeg har en 520d men den har ikke f1 gir pads som jeg ville gjerne ha, så jeg lurte på om det er mulig å få det til på en måte

eller blir det dyrt å gjør en slik modifikasjon?

Det andre er om dere kjenner til noe steder, kanskje i utlandet også, som bytter hvit interiør til svart eller andre farge?

Setter stor pris all hjelp :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei! Jeg har 2 ting jeg håper dere kan hjelpe meg med :)

Jeg har en 520d men den har ikke f1 gir pads som jeg ville gjerne ha, så jeg lurte på om det er mulig å få det til på en måte

eller blir det dyrt å gjør en slik modifikasjon?

Det andre er om dere kjenner til noe steder, kanskje i utlandet også, som bytter hvit interiør til svart eller andre farge?

Setter stor pris all hjelp :)

Årsmodell? hvilken 520D har du?  å bytte til F1 pads kommer ann på motor og hvilken girkasse bilen din har!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...