Gå til innhold

Tråden om Tom Clancy's The Division 2


Anbefalte innlegg

77d0ef34-a53b-4bcb-af13-d57094720c3d._CR


 


 


 


Tom Clancy's The Division 2 is a shooter RPG with campaign, co-op, and PvP modes that offers more variety in missions and challenges, new progression systems with unique twists and surprises, and fresh innovations that offer new ways to play.


 


 


Hva syntes du om spillet?


 


Ønsker du noen og spille med?


 


Hva ønsker du kommer av nytt innhold?


 


Har du noen Tips & Triks så del dem gjerne


Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ett par triks som de fleste sikkert vet om.

Du kan donere til prosjektene direkte fra kartet så du slipper å reise til The Theater osv.
(Du må fortsatt reise tilbake for å fullføre prosjektene.)

Se alltid etter dører å åpne som f.eks ødelagte heisdører,
de har nesten alltid kister bak seg.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dette så jo faktisk lovende ut, og at de har lært av feilene og ikke tok en "Destiny 2" .

 

Hev det på nedlasting i går kveld, ser frem til å spille etter jobb i dag :w00t:

Lenke til kommentar

Elsker spillet. Har over 60 timer i spillet allerede. Savner bare god Dark Zone pvp slik som Div 1 hadde. Er gear score 450. Fått alle exotic våpena også.

 

Forresten: for de som spiler det på pc så finnes det en facegruppe her 

https://www.facebook.com/groups/787260654800023/?ref=group_header

 

og Division 2 Norge discord her

 
 
Join folkens!
 
Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

Ikke gjør sideoppdragene før du er rundt level 18-20+ foruten om det som gir deg extended assault mag (5.56). 

Sideoppdrag skalerer og gir deg alltid 33% av XP baren.

Det der er IKKE et generelt tips! Hvis du absolutt skal rushe gjennom spillet for å komme til "endgame" så er det sikkert en ok måte å gjøre det på, men hvis du ønsker å oppleve selve spillet så gjør du ting i den rekkefølgen som er naturlig for deg. Det er ingen kunstige sperrer som gjør at du ikke kommer videre uten å spille på den måten du vil selv, og hvis du gjør alt av sideoppdrag og diverse tilfeldige eventer så er du max level, eller nært, innen slutten allikevel...

Lenke til kommentar

Bør man kjøpe "gold" edition? PC. Jammen dyrt nok, tiden da man kunne betale og få alt på en gang til en fornuftig pris er vel forbi for lengst..

 

Hvordan er det solo? Har ingen kjente å spille med, men mener å huske at div 1 var ganske ålreit på egenhånd og.

Lenke til kommentar

Ikke gjør sideoppdragene før du er rundt level 18-20+ foruten om det som gir deg extended assault mag (5.56). 

Sideoppdrag skalerer og gir deg alltid 33% av XP baren.

 

Du må det for å unlocke hovedmissions utfira det jeg har sett. Ihvertfall i starten. Jeg bruker å gjøre hovedmissions sålenge dem er tilgjengelig og så sidemissions og world stuff.

Lenke til kommentar

Bør man kjøpe "gold" edition? PC. Jammen dyrt nok, tiden da man kunne betale og få alt på en gang til en fornuftig pris er vel forbi for lengst..

 

Hvordan er det solo? Har ingen kjente å spille med, men mener å huske at div 1 var ganske ålreit på egenhånd og.

Funker helt greit solo også, men det finnes uansett matchmaking inne i spillet. Er lettere om man spiller sammen med noen.

Jeg kjøpte gold av eneren, og angret litt på det siden jeg gikk lei før alt av ekstramateriale hadde kommet ut, men endte likefullt opp med gold nå også. :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Alle de store oppdateringene er gratis uansett, så ser det heller litt an med year 1 pass(som følger med gold), spesielt mtp. at jeg bare greide å karve meg til level 9 i går kveld.

 

Koster ikke noe mer å kjøpe passet i etterkant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

I originalen syntes jeg folk tålte alt for mye til at det var helt min type spill. Er det et tilsvarende system i toeren eller har de endret dette? 

Folk(spillere) eller NPC ?

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tenkte mest på NPCer. Er det de du sloss mest mot normalt?

Totalt sett blir det nok det ja, og der er egentlig ikke veldig mye endret så veldig mye, uten om at det er gjort litt mer intuitivt at man må skyte av armoren først på de som tåler en del.

De som ikke har armor(som egentlig er brorparten av NPC'ene), tåler relativt lite.

 

Det er jo en klar ulempe med å ha et sånt spill i en verden nært tilknyttet virkeligheten, noen greier ikke å komme over at noen fiender tåler skudd som ville gjort et hvert menneske til en pytt på bakken.

Lenke til kommentar

Totalt sett blir det nok det ja, og der er egentlig ikke veldig mye endret så veldig mye, uten om at det er gjort litt mer intuitivt at man må skyte av armoren først på de som tåler en del.

De som ikke har armor(som egentlig er brorparten av NPC'ene), tåler relativt lite.

 

Det er jo en klar ulempe med å ha et sånt spill i en verden nært tilknyttet virkeligheten, noen greier ikke å komme over at noen fiender tåler skudd som ville gjort et hvert menneske til en pytt på bakken.

Takk for tilbakemeldingen.

 

Ja er akkurat det som ødelegger litt av innlevelsen for min del. Liker på mange måter konseptet, men aldri helt klart å like den tilnærmingen til skyting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Takk for tilbakemeldingen.

 

Ja er akkurat det som ødelegger litt av innlevelsen for min del. Liker på mange måter konseptet, men aldri helt klart å like den tilnærmingen til skyting.

Du kan jo se litt på Warframe som på mange måter er likt, men har null rot i virkeligheten.

Det er i tillegg gratis.

 

Ellers har du jo og Destiny 2 som visstnok skal ha blitt relativt bra nå. (spilte det kun når det var nytt, og det var triste greier det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...