Gå til innhold

Tråden for barne-TV-nostalgikere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å mimre litt nå ja.. :love:

Jeg husker veldig godt fralglene, det var jo kjempestas.

Spesielt de der "dyrene" som hele tiden bygger svære konstruksjoner av et gjennomsiktig materiale..

Og så husker jeg han der rosa ellefanten, det var spennende saker.

Og som ble nevnt tidlig her i tråden, det inslaget med den kulen som ruller rundt, mens sangen som går fra 1-12 spilles.

For ikke å glemme Brannman Sam! Det var tider dere!

 

Edit: glemte det mest spennende: "Flukten fra dyreskogen"

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Tintin ja. Glemte det fra den første posten min. Kan huske at jeg så på titntin mens jeg lå på senga i campingvognen til besteforeldrene mine mens det regnet. :love:

 

t.l minnet meg også på den serien med de folka inne i kroppen, den var jo konge spesielt han mannen med det lange skjegget. :w00t:

 

Men det er ingen som vet hva den serien som jeg ikke visste navnet på i første tråden var? Sikkert noen som har sett det

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

De beste barne-tv seriene som har gått siden jeg ble født er Brannmann Sam, Fraglene, Kalle Klovn, TinTin, Flykten fra dyreskogen, Thomas Toget og serien med han gutten som faller ned og kommer i koma, mens han er i koma så havner han i en annen verden eller hvordan jeg skal si det. Noen som husker hva den serien het?

Lenke til kommentar

To gode naboer var kjempe tøfft, Noen som vet hvor jeg kan laste ned episoder med dette?

 

Skjønner ikke at ingen har nevnt "pingu" ?

 

Uansett så var "huset med det rare i" det kjedeligste på Barne tv

 

Edit: HVem husker Skrotnissen?

Endret av bjorna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...