Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaffelchipsen sto faktisk ikke til forventingene her heller. Den var for hard, og som du sier, mange knuste biter. Ikke vær smaken noe utenom det vanlige heller. Smakte akkurat som vanlig salt & pepper og paprika-chips. Jeg tar heller den klassiske Sørlandschipsen over vaffelchips any day of the year.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Filmene

 

Star Wars, Back to The Future, Aliens, The Shining, Die Hard, Full Metal Jacket, Platoon, The Terminator, Raiders of the Lost Ark. Det er bare de jeg finner i farten.

 

 

 

 musikken

Popmusikken var rimelig ille. Når jeg blar gjennom musikksamlingen min så finner jeg mange artister som hadde sin storhetstid på 80-tallet, og jeg er hverken fan av hair metal eller new wave.

 

 

 

moten

 

Vel... Ja. Greit. Du skal få den.

 

De hadde da virkelig fæl mote på 70s og 90s også (noe fra 60s , og) :p

 

80s var gullalder for leketøy : He-Man , Transformers , MASK , Defenders of Earth , Thundercats , SW , Lego System og Pirat , Playmobile etc etc etc :D

 

80s gode filmer :

 

-Conan

-First Blood aka Rambo I

-Rocky III

-Terminator

-BTTF

-Fluen

-Predator

-Superman II

-På kloss hold

-Brainstorm

-Biloxi Blues

-Communion

-Croc Dundee

-BH Cop I & II

 

80s Bond-filmer var bedre enn 70s imo

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Nå kommer det nye oppdateringer om hvor mye folk koser seg i påska, hva de har hatt til middag etter skituren i sola.

"Kald pils i boblebadet etter en utsøkt middag som vi lagde helt selv(vi er sånne som lager mat selv og sånt, vi er flinke) og tidligere var vi på skitur med kaffe og kvikklunsj for det er jo det man gjør i påska, veldig viktig dette og vi har kjøpt 5 kilo smågodt for i påska er det lov å spise godteri, vi har gjemt påskeggene slik at ungene må finne dem akkurat som i gamle dager. Vi gjør alt 100% korrekt etter tradisjonene og dette gjør oss lykkelige. Se på oss!!!"

Vet du jeg gir faen. Hvis dere konstant må overbevise alle andre om hvor mye dere koser dere så tror jeg dere har et lite problem.

 

Nå er jula riktignok enda verre.

"Vi spiser også ribbe. Dere ser vel det?? Og vi så på grevinnen og hovmesteren, det er viktig at dere får med dere at vi ser på dette også."

 

Snapchat var litt gøy før, nå er det blitt en slags sykdom at folk må dele selv bittesmå høydepunkter eller så er de ikke ekte.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har faen meg sent eposter til cdon fra oktober,2015 til mars, om en ødelagt kaffetrakter hva jeg skrev til cdon sorry men har dyleksi 

jeg kjøpte en OBH Nordica OBH 2373 kaffe trakter hos dere i October 2015, fra October til mars har jeg hold på å sende eposter til cdon ja 6 Måneder ja et halvt år , men den kaffetrakteren holder ikke på varmen, fikk da som svar jeg kunde kaste kaffetrakteren, å jeg har spørt før om jeg må betale for en ødelagt kaffe trakter men svaret fra cdon er (ser ikke ut som epostene kommer fram til deg) så nå er jeg venter på seriøst svar om skal betale for den ødelagte kaffetrakteren eller ikke, begynder å bli lei nå, får jeg ikke seriøst svar nå så skriver jeg i https://www.diskusjon.no/ som er nordens største php forum det er 2135 brukere på, det dårlig reklame for cdon.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...