All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
27 710
- 72 290 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
149 156
-
Dagens Innrømmelse!!
MR SPEED svarte på Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt emne i Lekeplassen
innrømmer spist baguett med roastbiff -
Cassidy Tvillingene sin Brustråd
MR SPEED svarte på Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt emne i Lekeplassen
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
vegin61269 svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Obs. 4552kr. +MVA -
Sniktitt: Gothic 1 Remake
Aetius svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
LLM = Large Language Model, dvs en type kunstig intelligens som essensielt er laget for å lage realistiske setninger. ChatGPT er ett eksempel. -
Hvor leser du at denne er overlegen Prickbort? De fleste petrokjemiske avfettingene fungerer ganske likt. Derimot finnes det forskjellige typer petrokjemiske avfettinger. Man har såkalt "mikroavfetting" som både fjerner asfaltflekker og ting som alkaliske avfettinger fjerner. Den er ikke best på noe, men den fjerner litt av begge og er en god ting å bruke sommerstid. Så har man petrokjemisk avfetting med emulgator som også fungerer på våte overflater da den kan blandes med vann. Vanlige avfettinger som også er dem rimeligste MÅ man bruke på tørr bil. Den største feilen mange gjør er at dem ikke lar avfettingen virke lenge nok. Avfetting skal helst ligge så lenge som mulig (uten å tørke ut). Helst over 5 minutter eller så lenge som mulig. Har du fortsatt flekker på lakken etter bruk så har du enten skyllet av for fort, eller så må du påføre en gang til. Enten det eller så er det flyverust du har og ikke asfaltflekker. Da må du bruke flyverust fjerner da patrokjemi ikke fjernet dette.
-
Europas klimamål blir umulig å oppnå.
Tronhjem svarte på Frank Olsen sitt emne i Klima, naturfenomen og naturvern
Det vil i så fall være force majeure, bad luck, sjebnen eller hva man måtte kalle en farlig utvikling man er maktesløs å kunne gjøre noe med. Dette er en dårlig unnskyldning/begrunnese for ikke å være villig til å endre egen adferd. Det beste valget er ikke å tilpasse seg konsekvensene av en handling du selv gjør og som du vet kan være livsfarlig, det beste valget er å la være å gjøre denne handlingen. Spiller du russisk rulett er det et fryktelig dårlig valg å heller tilpasse seg hva som måtte komme fremfor å legge vekk revolveren. Akkurat det samme gjelder i klimaproblematikken, dog ikke så klart og tydelig som i dette spisseksemplet. Vi vet at opptak av fossilt karbon skaper en global oppvarming og en havforsuring som er en reell eksistensiell trussel for mye av livet på jorda. Det er rett nok uenigheter blant de lærde og usikkerheter om hvor ille det vil bli, men mange av de mulige konskevensene som "ligger i potten" er så alvorlige at det på ingen måte blir best å ta sjansen på hva som måtte komme fremfor å være villig til å endre vår felles adferd slik at vi kan eliminere denne trussel som dagens felles adferd skaper. -
Sniktitt: Gothic 1 Remake
NaggyNerd svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Anmeldelsen er åpenbart ikke i sin helhet AI-generert. Det er bare sport av formuleringer som minner veldig om slik i alle fall ChatGPT formulerer seg. Og så er det jo et skjønnsspørsmål hvor grensen mellom en AI-generert tekst og en AI-assistert tekst går. -
Leser at Koch Chemie Teerwasche er best på petrokjemisk avfetting, men er det slik at den er overlegen over f.eks Prickbort? Må kjøpe noe for asfaltflekker og har egentlig kun hatt Prickbort og det har funket så som så. Kom også over denne CAR5 Cold Degreaser som visstnok er best i test i Sverige. Noen som har prøvd den opp mot Prickbort og Teerwasche?
-
Hva er forskjellen på opplæring og indoktrinering? Jeg mener absolutt at skolene bør lære barn å bli gode, respektfulle, tolerante borgere. Hvis du kaller det indoktrinering, så er det greit for meg.
-
Kjipern, vel jeg håper du finner din gamle favoritt.
-
Det er ikke Luke's kingdom,helt sikkert.
-
Bra, her satte du skapet på plass. Damer er fine, noen veldig fine, men de glaner ikke, det ville ikke jeg heller gjort hadde jeg vært en av dem. De får nok oppmerksomhet, det kan være plagsomt til tider. Vi menn burde lære av damer og se forbi utseende, pene damer har også en personlighet, og den er det som teller aller mest bottom line. Anonymous poster hash: 388a7...d13 -
Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate
MR SPEED svarte på Sviskepott sitt emne i Sosialt
Ha sushi lengre en 1 til 2 dager ikke bra nei takk til sushi da CC -
Satt pris for Grand Theft Auto VI
RRhoads svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Ikke alle gjør dette. At det er mange som gjør det er ikke en bra ting -
😀 CC BRA SE TRÅDEN TIL @Sviskepott er det dere du noe som er lilla hos dere du nå
-
GTA VI: Dette sier de norske butikkene
Spillredaksjonen publiserte et emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
GTA VI: Dette sier de norske butikkene I går ble prisen avslørt, og i dag er det endelig mulig å forhåndsbestille <em>Grand Theft Auto VI</em>. Vi har tatt en prat med de store norske forhandlerne om deres planer. Les hele saken på Gamer.no» -
Satt pris for Grand Theft Auto VI
cosmic1981 svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Ser ikke behovet med å forhåndsbestille GTA VI i det hele tatt. Er jo ikke et spill som går tomt, det er ikke første man til mølla. -
Vurderte det samme, men hadde vært flott å slippe!
- I dag
-
Forlengs/Baklengstråden.
MR SPEED svarte på Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt emne i Lekeplassen
Poison nosioP -
er det la meg se YES HØRER DU DERE THE BEATLS NÅ ❤️❤️❤️❤️
