Gå til innhold

Forhåndsviser XP SP3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det virkelig noen som bruker vista?  :dontgetit:  :tease:

9660929[/snapback]

 

klart, hvorfor *under*klokke maskinen, når man kan effektivt sløve den ned med VistaBloatware ?

 

bruker raske SCSI disker på Intel 42E PCI-E RAID controller, koster masse penger, men ingenting slår den trege utpakkingen av RAR som ble gjort da æ testet vista-tullet, maskinen startet senere, kopierte filer saktere over lokal 1GB nett, og kopierte mellom partisjonene, ... MYE senere.

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen som bruker vista?  :dontgetit:  :tease:

9660929[/snapback]

 

klart, hvorfor *under*klokke maskinen, når man kan effektivt sløve den ned med VistaBloatware ?

 

bruker raske SCSI disker på Intel 42E PCI-E RAID controller, koster masse penger, men ingenting slår den trege utpakkingen av RAR som ble gjort da æ testet vista-tullet, maskinen startet senere, kopierte filer saktere over lokal 1GB nett, og kopierte mellom partisjonene, ... MYE senere.

9660988[/snapback]

 

Det er nok bare at du har for dårlige SCSI disker :D

 

Mine SAS disker er i alle fall raske i Vista. Faktisk like raske som i XP. Med en lesehastighet på 360 MB/s så er vel ikkje det så verst selv på Vista?

 

Pakker ut en 700 MB rar fil på få sekunder....

Lenke til kommentar

Tipper at mange faktisk vil kjøpe nye XP m/SP3 når den blir sluppet. Tror ikke vi får se stor forflyttning av XP-brukere før Windows 7 (Seven) kommer i 2010/2011. Skulle denne vise seg å være alt det Vista ikke var ved sin lansering, og å være et mye mer ferdig produkt (de har nok lært nå), så har man liksom ingen praktisk grunn til å forbli ved sin XP. Men da må Windows 7 være rock solid, og det tror jeg det blir, -de har "ikke råd" til to tabber etterhverandre.

Lenke til kommentar
Tipper at mange faktisk vil kjøpe nye XP m/SP3 når den blir sluppet. Tror ikke vi får se stor forflyttning av XP-brukere før Windows 7 (Seven) kommer i 2010/2011. Skulle denne vise seg å være alt det Vista ikke var ved sin lansering, og å være et mye mer ferdig produkt (de har nok lært nå), så har man liksom ingen praktisk grunn til å forbli ved sin XP. Men da må Windows 7 være rock solid, og det tror jeg det blir, -de har "ikke råd" til to tabber etterhverandre.

9661211[/snapback]

 

 

Dette er nytt for meg. Betyr dette også at det er ny dx versjon, altså etter dx10.1? Seriøst de kan jo ikke holde på sånn! :0

Lenke til kommentar

Tviler på at jeg kommer til å bytte til vista på hjemmemaskinen min, til det fungerer XP for godt. Siden maskinen er 3.5 år gammel regner jeg med at jeg kommer til å kjøpe ny til neste år og først *da* kommer jeg til å kjøpe vista.

 

Det var noe annet med min forrige maskin som kom levert med 98. 98 var bra det forsåvidt men det var en *Stor* forbedring å oppgradere til XP. Regner ikke med en tilsvarende forbedring hvis jeg skal oppgradere til vista nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...