Gå til innhold

P990i forsinket - igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det skal i følge Holm være flere årsaker til at P990i forsinkes. Blant annet ønsker man at M600i skal få litt mer tid alene i butikkhyllene. Man ønsker heller ikke at P990i ikke skal lanseres midt i ferien. Det skal ikke være tekniske problemer som ligger bak utsettelsen."

 

Jeg vil tro at salget deres tar mer skade av at den blir forsinket gang på gang enn om de så fort så mulig gir den ut. Dessuten er det en dårlig innstilling å holde kundene for narr og forsinke et produkt bare fordi de tror de vil tjene mer.

Lenke til kommentar

Too little too late. Telefonen er dessverre omtrent utdatert når den kommer på markedet. Det har jo allerede kommet en ny SymbianOS utgave (9.3). Og en telefon av dette kaliberet burde ha høyere specs enn den har (samme kamera som K800i f.eks. når den kommer ut en god stund etter K800i).

Lenke til kommentar

Dette er latterlig av Sony Ericsson. Enten har de hukommelsestap eller så lyver de offentlig. P990i ble jo forsinket tidligere fordi den skulle slippes sammtidig med M600i. Nå blir P990i forsinket fordi M600i skal få tid til å være på markede litt. Er rett og slett irritert på Sony Ericsson nå. De oppfører seg idiotisk!

Lenke til kommentar

Jeg syns det er rart av Sony Ericsson at de utsetter og utsetter.

Selv om jeg egentlig ikke har noen formening om dette, i og med at dette er en totalt uinteressant mobil for min del. Men som sagt så tror jeg Sony E. taper på dette.

 

Sånn som mange her i denne trden skriver at de ikke vil ha telefonen lenger, pga så mange utsettelser.

 

Dumt gjort Sony E.!!

Lenke til kommentar

Kan vi egentlig gjøre noe annet enn å le? Dette har vært noe av det verste fra SE på lenge, og slår lett de største forsinkelsene de andre store har hatt den siste tiden.

 

Som jeg har påpeket før er det nå klarere enn noen gang før at SE klart ikke ønsker å være merket for oss som skal ha skikkelig proffmobiler (gi det gjerne et annet ord enn proffmobil, toppmobil, osv..).

 

De skal selv velge hvordan type mobiler de ønsker å satse på, men denne forsinkelsen er ikke noe annet enn flaut.

 

edit: Hadde jeg planlagt å kjøpe P990i hadde jeg nok endret mening nå. Ikke bare fordi telefonen blir eldre dag for dag, men også for å vise SE at slikt ikke lønner seg, så forhåpentligvis de skjerper seg.

Lenke til kommentar

Hørte en god teori på et annet forum.

 

Jo lenger de utsetter den, jo mer oppstyr blir det rundt den. Og hvem vil ikke ha gratis reklame? De som virkelig går for P990i venter på den uansett, så da kan de få den til å virke "større" ved at media skriver mye om den. De taper riktig nok litt på de som har gått over til Nokia N80, Qtek 9000 o.l., men de får sammtidig mye reklame gratis og alle får høre om "supermobilen som aldri kommer" :)

Lenke til kommentar
At den er utdatert er å ta i litt!

Ja, utdatert er den ikke, men den er ikke lenger noe særlig spesielt i forhold til andre.

 

Jo lenger de utsetter den, jo mer oppstyr blir det rundt den. Og hvem vil ikke ha gratis reklame?

Hehe, kan jo forsåvidt være god reklame. Det er vel hevet over tvil at de lekker bilder og spesifikasjoner på kommende mobiler med vilje, så det kan jo hende at dette også er en strategi de bruker, selv om jeg tviler litt..

Lenke til kommentar

Etter å ha testet den endel, kan jeg trygt si at det er en genial mobil. Er nok sant at den er litt utdatert når den kommer, men er fremdeles såpass bra at jeg tror folk vil kjøpe den uansett. Tror ikke de hadde puttet inn funksjoner som cybershot kameraet til k800i uansett, da det sannsynligvis er forbeholdt nettopp cybershot telefoner en stund til.

 

Men det bør sies at den BØR komme ut i august senest, og de bør være temmelig feilfrie :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...