Gå til innhold

D&D Online er ferdigutviklet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe nyskapendes i dette MMORPGet eller går det i samme baner som wow?

 

Jeg akter ikke å bruke mye tid på et spill om hvor jeg ikke kan føle meg unik fra medspillerene i samme verdenen. MMROPG er vel kanskje ikke noe for meg antar jeg.

5599812[/snapback]

 

Nei. Jeg har spilt denne betaen i noen uker nå og er utrolig skuffa. Alt er instansert (Som Guild Wars) - et stort minus i min bok.

Og slik jeg ser det er klassene altfor diffuse. Det er ingen store forskjeller mellom dem(nå har jeg riktignok bare spilt noen klasser til lvl 2 (av 10)). Som barbar flyr jeg bare rundt og høyreklikker på mobs. Det samme som Fighter.

 

Og det er D&D. Her har du ingen regen i kamp. Du er avhengig av potions, eller "Rest-stones" i instances. De kan du bare bruke en gang. Så ta vare på mana og hp.

 

Spillet var, for min del, underholdende i 30 minutter. Så ble det utrolig kjedelig og kronglete.

Lenke til kommentar
Er det noe nyskapendes i dette MMORPGet eller går det i samme baner som wow?

 

Jeg akter ikke å bruke mye tid på et spill om hvor jeg ikke kan føle meg unik fra medspillerene i samme verdenen. MMROPG er vel kanskje ikke noe for meg antar jeg.

5599812[/snapback]

 

tro meg, wow er ikke definisjonen av mmorpg. star wars galaxies fikk til det veldig bra, både med tanke på utseende og professions. Desverre er swg ødelagt av patcher

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...