Gå til innhold

GeForce 6800 endres, forsinkes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir for dumt om alle skal begynne å sutre over at kortet blir fosinka 2uker når det kan komme oss til gode.

Hvis de ønsker å gjøre om på referansedesignet så ser jeg det som veldig positivt, kanskje de utvikler en bedre kjøleløsning? Hvis dette er tilfelle så betyr jo dette bede overklokkingsmuligheter, og jeg venter gjerne en uke eller to for det. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Tror heller ikke at det er så mange som hadde kjøpt kortet samme uka det hadde kommet ut, de fleste tar seg litt bedre tid og venter til prisene har sunket litt.

Lenke til kommentar
Blir for dumt om alle skal begynne å sutre over at kortet blir fosinka 2uker når det kan komme oss til gode.

Hvis de ønsker å gjøre om på referansedesignet så ser jeg det som veldig positivt, kanskje de utvikler en bedre kjøleløsning? Hvis dette er tilfelle så betyr jo dette bede overklokkingsmuligheter, og jeg venter gjerne en uke eller to for det. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Tror heller ikke at det er så mange som hadde kjøpt kortet samme uka det hadde kommet ut, de fleste tar seg litt bedre tid og venter til prisene har sunket litt.

Endelig som faktisk taler med fornuft. Det er helt sikkert en god grunn til at referansedesignet skal endres og jeg er sikker på at det vil komme oss forbrukere til gode. Har uansett ikke råd til en 6800 før jeg kommer tilbake fra hæren. ;)

Lenke til kommentar

Om en spilleutvikler ønsker å forsinke spillet et par uker for å forbrede det, er det nesten ingen som reagerer på, men utsetter en hw produsent et produkt er det straks feil/problemer etc...

 

Kan vi ikke bare ta det positivt: at nvidia forbredrer produktet sitt sånn at det er 100% ferdig til vi får det? Dessuten så er jo ikke dette bekreftet enda, husk artikkelen baserer seg på et rykte...

Lenke til kommentar

"Bombe", "sjokk", syns de er fordommer ute og går. Nvidia har ikkje akkurat vore i godt vær det siste året, men det går an å forandre seg. Dessuten kan det hende dei har sett en feil i siste liten. Lurer meg på kem som hadde såtte og klaga og sytt som et anna helvete på forumet viss kortet hadde blitt produsert med feilen? Og viss det ikkje er en feil, er det kanskje nvidia som har hørt om r420 sine voldsomme ytelser og må framskynde planane, e.l. Uansett ka det er kjem de oss brukera i god favør

Og uansett om det blir forsinka og er litt etter ati snakker vi liksom ei ussel veke e.l.

Endret av brukernamn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...