Gå til innhold

Nå lanserer Amazon sin videotjeneste i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For guds skyld, la meg få en visning av alle tilgjengelige filmer og serier der jeg kan legge på diverse filtre for kategorier og rekkefølge på sorteringene.

 

De jævla forhåndsdefinerte sorteringene med kategorier nedover og siderulling for innholdet i Netflix er et mareritt og er grunn nok til at jeg ikke bruker appen til å lete etter innhold.

 

Håper de også har kontoer slik at jeg kan sette opp egne for hele familien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Registrerte meg of testet.

-------------------------------------

The Tale Of Despereaux

IMDb 6.1 93 min 2008

All Ages

CC

Subtitles

 

A fun adventure for the whole family! This magical fairytale classic follows the exciting quest of a brave mouse who sets off to rescue a Princess and save an entire Kingdom.

 

Director Sam Fell, Rob Stevenhagen

Starring Matthew Broderick, Robbie Coltrane, Frances Conroy

Genres Animated: Children, Children: Comedy, Family: Animated, Family: Comedy

 

Subtitles العربية, Deutsch, English, Español, Français, Italiano, 日本語, 한국어, Nederlands, Polski, Português, Русский, 中文(简体), 中文(繁體)

 

Audio Languages Deutsch, English, Español (España), Español (Latinoamérica), Français, Italiano, Polski, Português, Русский

 

--------------------------------------------------------------

Rimelig meningsløst når hverken tekst eller språk er på norsk på barnefilmene.

 

Innholdet per nå er veldig begrenset i omfang, og det meste er noe utdatert.

 

Det er ikke kontoer for flere familiemedlemmer.

 

Det er slike jævla sideskrollekategorigreier jeg hater fra Netflix.

-----------------------------------------------------------

 

De må gjøre mye de neste ukene for at jeg skal bli værende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

--------------------------------------------------------------

Rimelig meningsløst når hverken tekst eller språk er på norsk på barnefilmene.

 

Innholdet per nå er veldig begrenset i omfang, og det meste er noe utdatert.

 

 

 

Hei!

 

En gjennomgang viser at innholdet primært er Amazons egenproduserte serier, en håndfull innkjøpte dramaserier (blant annet Justified og Fear The Walking Dead (men ikke ferskvare, HBO Nordic har de rettighetene) og endel anime. 

 

I seriemengde ligger de seg på totalt antall bak de fleste norske aktører. 

 

Hva gjelder ferskvare (nye serier med ferske episoder) ser de ut til å ligge seg ganske høyt, mye takket være at Amazon som selskap vil nærme seg Netflix i bruk av kroner og øre på innhold neste år. Der ligger de seg i skrivende stund på nivå med Viaplay (15-20 ferskvareserier), foran TV2 Sumo/C More og litt bak HBO Nordic. Med Netflix på topp. 

 

Som selskap er Amazon langt større og med bedre økonomiske muskler enn øvrige strømmekonkurrenter, som - om de ønsker - gjør de i stand til å bedre seg på innhold. De har nærmere et dusin serier på vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Registrerte meg of testet.

-------------------------------------

The Tale Of Despereaux

IMDb 6.1 93 min 2008

All Ages

CC

Subtitles

 

A fun adventure for the whole family! This magical fairytale classic follows the exciting quest of a brave mouse who sets off to rescue a Princess and save an entire Kingdom.

 

Director Sam Fell, Rob Stevenhagen

Starring Matthew Broderick, Robbie Coltrane, Frances Conroy

Genres Animated: Children, Children: Comedy, Family: Animated, Family: Comedy

 

Subtitles العربية, Deutsch, English, Español, Français, Italiano, 日本語, 한국어, Nederlands, Polski, Português, Русский, 中文(简体), 中文(繁體)

 

Audio Languages Deutsch, English, Español (España), Español (Latinoamérica), Français, Italiano, Polski, Português, Русский

 

--------------------------------------------------------------

Rimelig meningsløst når hverken tekst eller språk er på norsk på barnefilmene.

 

Innholdet per nå er veldig begrenset i omfang, og det meste er noe utdatert.

 

Det er ikke kontoer for flere familiemedlemmer.

 

Det er slike jævla sideskrollekategorigreier jeg hater fra Netflix.

-----------------------------------------------------------

 

De må gjøre mye de neste ukene for at jeg skal bli værende.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor barn bare skal se barnetv på norsk? Våre unger ser like mye engelsk som norsk og 4 åring vår skjønner allerede engelsk når vi snakker sammen. At Netflix sine apper er søppel er jeg enig i

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For guds skyld, la meg få en visning av alle tilgjengelige filmer og serier der jeg kan legge på diverse filtre for kategorier og rekkefølge på sorteringene.

 

De jævla forhåndsdefinerte sorteringene med kategorier nedover og siderulling for innholdet i Netflix er et mareritt og er grunn nok til at jeg ikke bruker appen til å lete etter innhold.

 

Håper de også har kontoer slik at jeg kan sette opp egne for hele familien.

 

Enig med deg der. Sånn har det vært fra dag 1. "se dette fordi du så på datt",samme titel flere ganger nedover . For at det skal se ut som om det er så mange søppelfilmer/titler å velge mellom. Men så lenge netflix har lite global konkurranse vil de dominere en liten stund til.

Norsk undertekst er ikke noe problem foretrekker engelsk mer . Så velger heller det om mulig.

Lenke til kommentar

Det er utrolig få ting jeg klarer å se. 
Får opp "Service Area Restriction" på det meste innholdet... 
Har dere det problemet? 

Går jeg på nettsiden får jeg:
 

 

 

Do you live outside of the United States?
As an Amazon Prime member, you can watch a limited selection of videos on Amazon.com. If you live outside of the United States, you may also be able to access PrimeVideo.com by contacting Customer Service to update your account.


Flere med dette problemet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke forvente at en tjeneste som har vært 100% Engelsk-språklig skal komme med norske undertekster med en gang

Ikke sikkert de kommer med det noen gang da de sikkert må ha andre lisenser som vil gjøre abb. dyrere

 

Bare det har engelske undertekster så er jeg fornøyd nok. Jeg hater distribusjon ala Netflix regioner hvor man kun får norske undertekster. Jeg ønsker tross alt å lære meg engelsk bedre.

 

Ellers er det nesten uaktuellt uten PS4-app av tjenesten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...