Gå til innhold

– Sex med roboter blir helt vanlig innen 50 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er glimrande for alle dei med ein "umogleg" legning, t.d. dei som tenner på romvesen, dei kan skaffe seg ein robot som er spesialdesigna for dei. Endå lenger i framtida so er det gjerne mogleg med sexrobotar som fungerer som T-1000, som skiftar form alt etter kva eigaren følar for den dagen.

 

Og so går menneskeheita under fordi alle har sex med robotar og ikkje kvarandre, men det er ikkje nokon krise.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sier bare Real Doll med robot innmat jeg, vel Real Doll har noe motor + PC tilkobling om man ønsker det! Faktisk noen som har giftet seg med en slik, det er også laget en film(noe ala dokumentar, men i litt mer filmformat) om en som forelsker seg i ei Real Doll dukke!

Lenke til kommentar

 

Det er vel akkurat dette som er krisen i japan. De fleste ligger å "humper" på disse anime putene sine slik at det blir lite befolkningsvekst i landet.

 

Du tror det er det underliggende problemet? Anime-puter?

 

AtW

 

 

Sier ikke at det er det underliggende problemet, men en enkel utvei for de som ikke klarer/vil prate med det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar

 

Det er vel akkurat dette som er krisen i japan. De fleste ligger å "humper" på disse anime putene sine slik at det blir lite befolkningsvekst i landet.

Dette er ikke et problem, det er en løsning, på et verdensproblem: Overbefolkning :p

 

 

Ja, dette er også en måte å tenke på :)

Alternativ prevansjon ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hvem som kjøper seg en Real Doll. Disse koster, så vidt jeg vet, flere titalls tusen kroner. Skulle må få seg en menneskelig kjæreste, hva gjør man da med denne dukken? Gjemmer den på loftet? De tar jo en del plass siden de ikke er oppblåsbare, og da er de nok ikke så lette å gjemme. Dumper den på dynga? Sure penger i så fall. Kanskje er de fleste kjøperne dømt til å leve alene resten av livet, og da har man ikke denne problemstillingen, men hva om de plutselig dør? Se for deg familien til avdøde rydde ut boet for å selge boligen, også finner de en utpult dukke i sengen. Det er ikke slik jeg ville gått, for å si det slik. Jeg bare håper ingen sjekker internetthistorikken min hvis jeg plutselig skulle gå "offline".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme hvor nyttige sexroboter vil være kan jeg allerede nå forutsi hylekoret som skal fortelle oss hvor skadelig denne nye teknologien er; hvordan det vil skade det regulære sexlivet, påvirke holdninger til kvinner eller fungere som et gateway-drug til reelle prostituerte. Seksuelle avvik er tradisjonelt forbundet med tabu og forbud, ny teknologi er det vanligvis også mye skepsis til - både jernbanevogner og farge-tv var i sin tid ansett som farlige - så det er bare et tidsspørsmål før noen vil forby sexroboter.

 

Jeg forstår ikke helt hvem som kjøper seg en Real Doll. Disse koster, så vidt jeg vet, flere titalls tusen kroner. Skulle må få seg en menneskelig kjæreste, hva gjør man da med denne dukken? Gjemmer den på loftet? De tar jo en del plass siden de ikke er oppblåsbare, og da er de nok ikke så lette å gjemme. Dumper den på dynga? Sure penger i så fall. Kanskje er de fleste kjøperne dømt til å leve alene resten av livet, og da har man ikke denne problemstillingen, men hva om de plutselig dør? Se for deg familien til avdøde rydde ut boet for å selge boligen, også finner de en utpult dukke i sengen. Det er ikke slik jeg ville gått, for å si det slik. Jeg bare håper ingen sjekker internetthistorikken min hvis jeg plutselig skulle gå "offline".

 

Ja, noen kunne jo finne på å tenke at du hadde seksuelle behov selv om du var singel. :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir jo litt bekymringsfult for oss mennesker om dette tar av, da tipper jeg at vi kan plutselig bli halvert i antall innbyggere i løpet av 50 - 100 år.

 

Det håper jeg. Verdens befolkning er større enn noensinne og det skaper en rekke problemer. Dessverre tror jeg spådommen din er for optimistisk; trangen til å reprodusere vil fortsatt være der.

Lenke til kommentar

Kanskje er de fleste kjøperne dømt til å leve alene resten av livet, og da har man ikke denne problemstillingen, men hva om de plutselig dør? Se for deg familien til avdøde rydde ut boet for å selge boligen, også finner de en utpult dukke i sengen. Det er ikke slik jeg ville gått, for å si det slik.

 

Er det "verre" enn å finne en vibrator, fleshlight eller en oppblåsbar barbara? Det skulle vel gå for det samme, og slike ting er nokså vanlige.

 

Forøvrig så jeg en gang et forum hvor real-doll-"entusiaster" diskuterte og la ut bilder av seg selv og dukkene sine helt åpenlyst og uten blygsel eller sensur av egne ansikter. Altså ikke bilder av seksuell aktivitet med dukkene, men poserende med dem kledt i ulike outfits og positurer - som regel normale kjæreste/kone-situasjoner som andre ville sendt bilder av til familien. Kan ikke benekte at det føltes rimelig trist og litt creepy å se godt voksne menn som "lekte med dukker" på den måten, men samtidig var det imponerende at de våget å være så åpne og frie rundt noe de fleste ville gjemt veldig godt bort. 

Lenke til kommentar

Er det "verre" enn å finne en vibrator, fleshlight eller en oppblåsbar barbara? Det skulle vel gå for det samme, og slike ting er nokså vanlige.

I prinsippet, nei. Likevel er det slik i samfunnet vårt at kvinner med sexleketøy er frigjorte, tøffe og alt som er positivt, mens gutter med sexleketøy gjerne blir sett på som ekle tapere. Basert på utviklingen av hva som er ansett som sosialt akseptert, er det ikke noe tvil om vi etter hvert kommer til et punkt hvor gutter ansikt-til-ansikt utveksler erfaringer om sexleketøy med hverandre. Det er sikkert noen som gjør dette allerede i dag, men inntil videre vil det være langt flere jenter enn gutter som føler seg komfortable nok til å delta i en slik samtale.

 

Jeg liker egentlig ikke å se på meg selv som en konservativ type, men jeg må ærlig innrømme at dersom jeg hadde sett et bilde på nett av faren min posere stolt med sin Real Doll, hadde jeg ikke reagert positivt på dette. Jeg hadde faktisk slitt med å se ham i øynene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...