Gå til innhold

Spotify har doblet antallet betalte kunder på ett år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke rart at de har doblet antallet abbonenter når det nesten var umulig å avslutte abbonementet deres etter ett tilbud om 3 mnd til prisen av en.

Meldte meg av via hjemmesiden deres og ble overrasket når de plutselig hadde trekt for en måned til, gikk inn en gang til og trykte cancel subscription og den hoppet til en side og jeg trodde nok en gang at det var i orden.

 

Dobbeltsjekket profilen og sto ta man fortsatt hadde premieum og prøvde da flere ganger og det var noe feil slik at man datt ut av avbestillingen når man trykte cancel subscription. Da gikk jeg på paypal og slettet autotrekk avtalen og sendte de en epost hvor jeg sa at dersom de ikke meldte meg av og de ikke fikk ordnet dette så ville jeg videresende det til forbrukerrådet som negativt salg og fikk ett noe slags standard svar om at skulle jeg melde meg av på epost så måtte jeg gi de en masse informasjon.

 

Testet da ut avbestilling på hjemmesiden og da fungerte det plutselig å få det avbestilt så kommer aldri mere til å kjøre spotify.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...