Gå til innhold

TEST: Sony Xperia Z3+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fingeravtrykksensor takk.

 

Kommer i neste toppmodell.

 

Har forresten noen erfaring med lansering av Sony-telefoner og tilgjengelighet? Komplett har satt en lanseringsdato til 30. juni, men er noe usikker på om de vil ha den på lager til da. Skal ut og reise 15. juli, og det hadde vært kjekt å ha med seg ny telefon da. Alternativet er en S6 Active, som forøvrig heller ikke er lansert enda.

Lenke til kommentar

Hvordan er styrken på glasset?

Z3 og Z3C har rykte på seg til å tåle lite før glasset foran eller bak sprekker.

 

Foreløpig har jeg vært heldig med min Z3C, men mange andre har opplevd sprukket glass. Noen får dette på garantien, andre må betale for å bytte glass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

´Har forresten noen erfaring med lansering av Sony-telefoner og tilgjengelighet? Komplett har satt en lanseringsdato til 30. juni, men er noe usikker på om de vil ha den på lager til da. Skal ut og reise 15. juli, og det hadde vært kjekt å ha med seg ny telefon da. Alternativet er en S6 Active, som forøvrig heller ikke er lansert enda.

Lanseringsdatoen er ganske sikker, så du har nok telefonen før du reiser. :)

Lenke til kommentar

Hvordan er styrken på glasset?

Z3 og Z3C har rykte på seg til å tåle lite før glasset foran eller bak sprekker.

 

Foreløpig har jeg vært heldig med min Z3C, men mange andre har opplevd sprukket glass. Noen får dette på garantien, andre må betale for å bytte glass.

 

Ja fruen har z3c byttet glasset bak 2 ganger men heldigvis er det lett å bytte og nytt koster typ 100 spenn på ebay men vanntetheten ryker nok men er ikke så farlig for hennes del :p

Lenke til kommentar

Når begynte dere å liste opp ting som mobilen ikke kan? Har ikke sett det før...

 

Og når ble mangel av IR-port noe å vurdere en mobil etter?

IR-sender er knall. Bor du ofte på hotell i utlandet, kan du spare inn hva telefonen koster ved å ikke leie fjernkontroll til AC.

 

Fra spøk til alvor. Det er litt kjekt med IR-sender. Det er greit å ha hvis man ikke gidder lete opp fjernkontrollen eller har 5 stykker. Man kan lett sette opp makroer slik at den skrur på alt du vil med ett trykk. Ikke at det er en deal breaker hvis telefonen ikke har det.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

 

Og når ble mangel av IR-port noe å vurdere en mobil etter?

Idet du får bruk for det? Jeg skulle gjerne hatt IR-funksjon på mobilen, så jeg kunne bruke den til å fjernstyre kameraet mitt. Greit når man vil unngå vibrasjoner.

 

 

Det eneste kameraet mitt jeg kan fjernstyre med IR bruker APS-film, men jeg har tre moderne kamera jeg kan fjernstyre via WiFi, og et via USB-kabel fra mobilen.

Lenke til kommentar

Det eneste kameraet mitt jeg kan fjernstyre med IR bruker APS-film, men jeg har tre moderne kamera jeg kan fjernstyre via WiFi, og et via USB-kabel fra mobilen.

Wifi kan jeg bruke på mitt også, men det er mye tregere å starte opp, både på mobilen og på kameraet, i tillegg til at selve oppkoblingen tar flere sekunder.

 

Sonys egne kamera kan bruke IR, og det er ganske utbredt blant rimelige systemkamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...