Gå til innhold

The Elder Scrolls Online har angivelig 772 000 abonnenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vurdet dette en stund siden jeg er stor fan av Elder Scrolls serien. Men er skeptisk da MMO spill har en lei tendens til å være veldig repetitive, og questene ikke særlig dype!

 

Var vel akkurat det jeg satt med følelsen av da jeg spilte betaen av det. Spilte det bare i et par timer riktignok men for meg var det nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ESO er jo bare ett single player spill pakket inn i MMO kostyme. Hvis du skal spille single player, kan du like så godt spille de andre elder scrolls spillene.

End game i ESO er stort sett bare solo content.

 

Overrasket over at de har såpass mange subscribere enda, men må vel være en del hardcore Elder Scrolls fans.

Endret av Lunalotic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror nok en del av disse er mennesker som har abonnert fra starten av, men som egentlig ikke spiller noe særlig. Dette av den grunn at ESO ikke bringer folk godt nok sammen mener jeg. Abonnerer selv, men er usikker på om spillet er godt nok for at jeg skal fortsette .

Lenke til kommentar

 

Synd at de valgte å gå for abbonements løsning. Har alle Elderscrolls spillene å har likt alle og enhver. Foretrekker fremdeles å kjøpe spillene fremfor å leie, så sto over dette spillet.

Hvor mange spill har du på steam? Hvor mange hadde du hatt der hvis du kunne velge selv?

 

Velge selv? Har vel 150+ spill på Steam, men ser ikke helt hva det har med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Ikke så halvgalt nummer det...men håper det blir høyere. Og det vil det nok uten tvil bli når det kommer til konsoll. Jeg liker ihvertfall spillet veldig bra og kjenner flere i RL som spiller og som regelrett elsker det.

 

Nå som dem skal komme med mulighet for å stjele og drepe NPC's akkurat som i singleplayer spillene så åpner det opp for enda litt mer gøy. Spillere kan jakte på å drepe tyver som har fått bounty på se osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at de valgte å gå for abbonements løsning. Har alle Elderscrolls spillene å har likt alle og enhver. Foretrekker fremdeles å kjøpe spillene fremfor å leie, så sto over dette spillet.

 

Tja, dersom TOR faktisk klarer å hanke inn en drøy millard kroner på sin betalingsmodell, skal du ikke se bort fra at ESO endrer kurs. Spesielt dersom antallet abonnementer synker (er vel ikke usannsynlig at spillet hår nådd toppen nå).

Lenke til kommentar

Trite er at ESO har vært på billig salg i 2 månder no ...folk har ferie og kjøper det billig bare for sjekke det ut.

 

for mer realistiske tal må man see hvor mange som fårsat spiller etter 1 måned

 

Sub er ikkje dø, det trenger bare gi valuta for pengene

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Tror nok en del av disse er mennesker som har abonnert fra starten av, men som egentlig ikke spiller noe særlig. Dette av den grunn at ESO ikke bringer folk godt nok sammen mener jeg. Abonnerer selv, men er usikker på om spillet er godt nok for at jeg skal fortsette .

 

Vell, hadde min morsomste MMO opplevelse i ESO, et guild skulle gjøre PvP men vi var kun 10, så vi kunne ikke gjøre mye alene, imidlertid var det et sted der masse Daggerfall styrker passerte så vi la en felle:

Dame i undertøyet som danset og en fyr som spilte lut mens vi andre snek.

I en pvp zone, jeg protesterte mente det var en for opplagt felle men alle bet på, to bet på to ganger :)

 

I liket med andre MMO er quests noe du stort sett gjør alene.

Ja de er for instanced her men det er ikke et kjempeproblem.

Lenke til kommentar

Spiller fremdeles SWTOR i ny og ne. Spilte også Wildstar første måneden, men ble rett og slett utslitt av hvor lang tid det tar å levle for folk som ikke ønsker å queste.

Trist at RIFT ikke henger med lenger, men nå er det jo gratis, så. Guild Wars II også.

ESO vil jeg nok prøve meg på om det kommer en trial.

Endret av Sectoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...