Gå til innhold

Datoen for salgsstopp av Windows 7 er satt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det er et dumt valg av Microsoft hvis de ikke kommer ut med en ny Windows.

Ingen vits å støtte gammelt, når verden går framover med raskere OS.

Det skal ikke mye til for å gjøre meg glad når det er skrevet.

Så lenge jeg får lov til å bruke det klassiske systemet som man kan navigeres raskere, om er mer kompakt; ikke for å glemme, innlært siden windows 95.

Jeg kan venne av meg en gammel vane, men kun om den nye er mer effektiv!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

På tide å kjøpe inn et lager med fullversjoner av Windows 7. Fjasete-GUI og integrert store utgår, spesielt når man skal ha et enklest mulig miljø for kjøring av win32/64-programmer .

 

Dybdesøk etter filer og støtten for multiple taskbars er dessverre elendig i Windows 7 sammenlignet med XP-x64, men kan heldigvis kompenseres for ved hjelp av tredjepersons-programvare.

 

Når det gjelder Windows 8.X er dette ødelagt for desktopbruk på alle tenkelige måter. Ikke bare funksjonsmessig men også prinsipielt. Ved å bruke Windows 8 bidrar man til å spikre lokket på kisten til den åpne PC-plattformen og straks den prosessen kommer langt nok er det ingen vei tilbake.

 

Kan ikke MS selge nye kjerner med valgfritt GUI og valgfri funksjonalitet, feks som en abonnementsløsning? Slutt å prakke på uønsket funksjonalitet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvorfor skal absolutt alt være så touchvennlig? Fettflekker på skjermen min, nei takk!

 

Har nok av det fra klåfingra grauthuer selv uten touchskjerm, det gjør det absolutt ikke bedre

om man faktisk har touchskjerm og vedkommende vet at å trykke på skjermen faktisk gjør noe.

 

Den jævelen som trykker den feite, ekle pølsefingeren sin borti min 40" A656 får en runde med

salmiakk på plasser der sola aldri skinner.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Du trenger ikke tilfredshet eller valgfrihet så lenge de får penger. Siden de fleste PC-er er ferdigmaskiner med OS er utfasing og påprakking en metode for å tjene penger ved salg av nye ferdigmaskiner. Folk flest har antakelig ikke mer peiling enn at de ser at det er en form for Wondows og at det "virker". Nyere er alltid bedre, ikke sant.

 

Fliser er kanskje kjempeflott for folk med PC-angst, men for erfarne brukere med et innarbeidet brusmønster er det en tragedie.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På tide å kjøpe inn et lager med fullversjoner av Windows 7. Fjasete-GUI og integrert store utgår, spesielt når man skal ha et enklest mulig miljø for kjøring av win32/64-programmer .

 

Dybdesøk etter filer og støtten for multiple taskbars er dessverre elendig i Windows 7 sammenlignet med XP-x64, men kan heldigvis kompenseres for ved hjelp av tredjepersons-programvare.

 

Når det gjelder Windows 8.X er dette ødelagt for desktopbruk på alle tenkelige måter. Ikke bare funksjonsmessig men også prinsipielt. Ved å bruke Windows 8 bidrar man til å spikre lokket på kisten til den åpne PC-plattformen og straks den prosessen kommer langt nok er det ingen vei tilbake.

 

Kan ikke MS selge nye kjerner med valgfritt GUI og valgfri funksjonalitet, feks som en abonnementsløsning? Slutt å prakke på uønsket funksjonalitet.

Det er ikke uønsket, bortsett fra den delen av befolkningen som faktisk er så dum at de ikke evner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"Denne datoen gjelder for de tre forhåndsinstallerte forbrukerversjonene Home Basic, Home Premium og Ultimate. Når det gjelder den bedriftsrettede Professional-utgaven av Windows 7 vil Microsoft fortsette å tilby denne til PC-produsenter i alle fall til februar 2015."

 

Hva med dvd'ene i løssalg? (selvbygger versjon)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...