Gå til innhold

Augustfest 2013 - HelenaN - Prosjekt: Mennesker i urbane omgivelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle kansje laget en ny skrytetråd men .. Først gratulerer med nytt kamera, jeg vurderer å kjøte et selv så jeg gleder meg til å se augustbilder fra X-E1 kameraet.

Skryt, jo fra den lofot turen kom det noen fantastisk fine bilder. Hvor lys og komposisjon var utsøkt og med den skarpheten som ( nesten ) bare RX1 klare å gi.

Lenke til kommentar

Tusen takk for skryt! Du/dere får ikke skrive slikt, for nå får jeg prestasjonsangst. :blush: He he.

 

RX1 er et teknisk bedre kamera (sensor og objektiv), men jeg er veldig fornøyd med X-E1 også (og begge objektivene; 14mm/2.8 og 55-200mm). De kompletterer hverandre fint.

Lenke til kommentar

Legg nå vekk den prestasjonsangsten. Etter denne starten er det så avgjort ikke grunnlag for det.

Grunn: En famlende nykomling (meg) bruker dette bildet (og flere andre fra deg) som inspirasjon og lærdom for sin egen utvikling. Jada, mange andre brukere sine bilder på forumet bruker jeg også til samme formål, men jeg tenkte at det ikke kunne skade selvtilliten din om jeg sa det rett ut at du er blant dem jeg sikter mot.

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelige kommentarer!

 

Som jeg forsto det er det lov å poste flere bilder fra samme dag når man har prosjekt, så her er et fra igår. Det kommer evt. enda et en annen dag, men jeg regner med å ta mange nye bilder også. :)

 

Bilde 2:

 

post-178020-0-43028400-1375434216_thumb.jpg

 

EXIF: RX1 35mm, 1/200, f/5.6, ISO 100.

Endret av HelenaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...