Gå til innhold

Augustfest 2013 - HelenaN - Prosjekt: Mennesker i urbane omgivelser


Anbefalte innlegg

Bilde 6: Flott komposisjon. Jeg synes den fungerer fint i bw. Flott kontrast. Legger merke til linjene. Kunne tenkt meg at de vanrette linjene er helt vannrette og at de loddrette linjene er helt loddrette. Du har fått med masse fine detaljer også denne gangen. Det er imponerende hva du ser rundt deg. Veldig kreativt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Randi, takker!

 

Takk Akre, helt enig om sykkeln. Jeg synes også at den forstyrrer og hadde lyst til å flytte på den...

 

Tusen takk Substitute, ja, kanskje borde pröve å rette opp det enda mer, men jeg har allarede endret ganske mye på det så det har mist en hel del i kvalitet (glasstunnelen er höyt opp, så perspektivet gjorde linjene skeive).

 

 

Bilde 7:

 

post-178020-0-59847100-1375980306_thumb.jpg

 

EXIF: RX1 35mm, 1/160, f/5.6, ISO 100.

Lenke til kommentar

Bilde 8:

 

Hadde först tenkt å slette dette, men så la jeg merke til kontrasten mellom det som skjer oppe og nede og begynte å like det til tross for at det er langt fra perfekt.

 

Liker den glasstunnelen og det kommer kanskje fler bilder derifra en annen dag.

 

post-178020-0-18189800-1376070331_thumb.jpg

 

EXIF: RX1 35mm, 1/500, f/2.8, ISO 100.

 

 

Bilde 7; bærre lekkert, spør du meg! :)

 

Wow, du fortsetter å levere! Du har hatt mange flotte bilder, men nr 5 er nok min favoritt så langt. Jeg liker den crispe gule fargen, symmetrien og den flotte speilingen - kult!

 

Bilde 6 gjør seg i svarthvitt ja. Fine linjer.

 

Bra jobba å få med disse to jentene i bilde 7. Ikke dumt dette med venting/ timing :)

 

Mange takk til dere! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om du har en bildeserie som virkelig står 100% til din prosjekttittel. Bilde 5 er for meg det enkeltbildet som jeg liker best, men når det gjelder å fortelle om mennesker i det urbane så er det nok andre av dine bilder som gir meg en bedre "historie".

Ingen "dødpunkter" så langt. Gleder meg til fortsettelsen og ikke minst til hvilke bilder du velger ut for å tolke prosjektet når måneden er over.

Lenke til kommentar

Flotte detaljer. Utrolig fin kontrast mellom de barske røffe miljøet under broen og den lette ledige tonen oppå broen. Skillet mellom mørkt og lyst. Dette er et bilde en kan gå på vandring i og stadig finne nye detaljer, uten at det virker sjenerende. Bildet kan tolkes på mange måter og det er utrolig flott.

Genialt!

Endret av Substitute
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...