Gå til innhold

Mekaniske tastatur og kjappe spillmus fra Corsair


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

K60 er i alle fall skikkelig snop. K70 har i tillegg til K60 lys i taster, og håndleddstøtte hele veien. K60 har en sånn FPS støtte, som bare dekker "styrehånden" på venstresiden av tastaturet. M60 er også helt fantastisk. 100% presis, aldri et feilskjær.

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe K70, men nå som den finnes med Blue, Brown og Red så er jeg litt usikker på hva jeg skal velge. Har ikke hatt mekanisk tastatur før, men vil ha et tastatur med minst mulig klikke-lyd på.

Cherry MX Brown eller Cherry MX Black då.

Brown gjev litt mostand og ein svak svak lyd, Black gjev ikkje motstand og ingen lyd

Lenke til kommentar

K60 er i alle fall skikkelig snop. K70 har i tillegg til K60 lys i taster, og håndleddstøtte hele veien. K60 har en sånn FPS støtte, som bare dekker "styrehånden" på venstresiden av tastaturet. M60 er også helt fantastisk. 100% presis, aldri et feilskjær.

Om du definerer snop med at tastar heng seg i hytt og pine (Og nei, den siste firmwaren fiksar ikkje problemet).

Kjent problem her i denne vide verden

 

Lenke til kommentar
K60 er i alle fall skikkelig snop. K70 har i tillegg til K60 lys i taster, og håndleddstøtte hele veien. K60 har en sånn FPS støtte, som bare dekker "styrehånden" på venstresiden av tastaturet. M60 er også helt fantastisk. 100% presis, aldri et feilskjær.
Om du definerer snop med at tastar heng seg i hytt og pine (Og nei, den siste firmwaren fiksar ikkje problemet).Kjent problem her i denne vide verden

 

Sliter mindre med oppheng i tastene på K70 enn K90. Enda der og fortsatt veldig plagsomt. Ikke prøvd å oppdatere noe firmware.

Lenke til kommentar

Ikke helt tenkeyless, hybrid numpad-piltaste frister lite. Har ikke lyst til og importere et quickfire rapid med browns heller.

Nei, det prøver vel å være tenkeyless samtidig som numpad'en beholdes. Men piltastene er i allefall plassert på samme måte som de er plassert på et tenkeyless-tastatur. I tillegg er de andre 6 tastene (Insert/Home osv.) bare flyttet en rad ned. Print Screen osv. er flyttet en rad ned og en kolonne til høyre.

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Nei, det prøver vel å være tenkeyless samtidig som numpad'en beholdes. Men piltastene er i allefall plassert på samme måte som de er plassert på et tenkeyless-tastatur. I tillegg er de andre 6 tastene (Insert/Home osv.) bare flyttet en rad ned. Print Screen osv. er flyttet en rad ned og en kolonne til høyre.

Jeg er klar over hvordan det funker og jeg har vurdert det, men jeg er ute etter et helt enkelt tenkeyless tastatur. Quickfire TK er noen centimeter lengre en et vanlig tenkeyless, og det tar seg ikke noe bra ut med håndledstøtten jeg har tenkt til og kjøpe.

Lenke til kommentar

Cherry MX Brown eller Cherry MX Black då.

Brown gjev litt mostand og ein svak svak lyd, Black gjev ikkje motstand og ingen lyd

Brown skal ikke lage noe klikk lyd. Den har en liten bump, men dette må ikke forvekseles med motstand. Brown har 45cn, samme som rød. Svart har 60cn, altså mer motstand.

Jeg skal ha meg K65 dersom den kommer med brown's. Har sett etter et godt tenkeyless med browns i evigheter.

K65 er jo bare en kopi av quickfire rapid, og den finnes med brown.

Edit: Ser nå du har svart på det.

Endret av blinc
Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe K70, men nå som den finnes med Blue, Brown og Red så er jeg litt usikker på hva jeg skal velge. Har ikke hatt mekanisk tastatur før, men vil ha et tastatur med minst mulig klikke-lyd på.

Hvis det er til gaming er rød eller svart det beste IMO.

Lenke til kommentar

Sliter mindre med oppheng i tastene på K70 enn K90. Enda der og fortsatt veldig plagsomt. Ikke prøvd å oppdatere noe firmware.

Berre gå til corsair sine sider, finn tastaturet ditt, gå til downloads, der er nyaste firmware lista opp... det var sagt at den oppdateringen skulle fikse det problemet...

 

Hvis det er til gaming er rød eller svart det beste IMO.

Raud lagar jo eindel lyd... Så det er jo ikkje så passande for han...

 

Så K70 er ikke noe å anbefale?

K70 er eit betre valg enn K60 eller k90... men det seiest at det og har tastar som heng seg...

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...