Gå til innhold

Uten Kinect fungerer ikke Xbox One (XBO)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg aksepterer at kinect alltid skal være tilkoblet, og dette plager meg ikke i det hele tatt. Vi får tross alt med kinect-systemet når vi kjøper konsollen, og det tar ikke mye plass.

 

Til gjengjeld så forventer jeg at Microsoft aksepterer at kinecten står snudd mot veggen og at jeg slapper av med et TVspill uten å veive armer og bein i alle retninger. =)

Lenke til kommentar

Jeg klapper meg selv på skulderen for å ha gått over til PC, fuck konsoll heretter, de gulper opp med mer og mer forbrukerfientlig dritt...!

 

Hah, mener du virkelig det? Se på PS4, de gjør det riktig. Hvorfor klapper du degselv for å ha gått over til PC? Jeg spiller både PS3 og PC, og foretrekker PS3.

PC spill er billigere, men du må hoste opp noen tusen i året om du ønsker å ha den beste grafikken, du får noen skikkelig rævva ports, noen spill blir released mye senere for PC, mangle fler hackers på PC i online spill, kontroller og stor skjerm er bedre (Kan vel koble dette til PC, men mer jobb), de aller fleste PC spill krever always-online og det er mange kjempe bra exlusives til konsoll som aldri kommer til PC (Uncharted, God of War, inFamous, Halo (?) og mange fler). Eneste grunnen jeg spiller på PC er for TF2 eller Dota.

 

Så nei, ikke fuck konsoll :D Kjøp deg PS4! Skjønner ikke hvorfor denne nyheten kommer som noe sjokk, da Xbox alltid har vært søppel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hah, mener du virkelig det? Se på PS4, de gjør det riktig. Hvorfor klapper du degselv for å ha gått over til PC? Jeg spiller både PS3 og PC, og foretrekker PS3.

PC spill er billigere, men du må hoste opp noen tusen i året om du ønsker å ha den beste grafikken, du får noen skikkelig rævva ports, noen spill blir released mye senere for PC, mangle fler hackers på PC i online spill, kontroller og stor skjerm er bedre (Kan vel koble dette til PC, men mer jobb), de aller fleste PC spill krever always-online og det er mange kjempe bra exlusives til konsoll som aldri kommer til PC (Uncharted, God of War, inFamous, Halo (?) og mange fler). Eneste grunnen jeg spiller på PC er for TF2 eller Dota.

 

Så nei, ikke fuck konsoll :D Kjøp deg PS4! Skjønner ikke hvorfor denne nyheten kommer som noe sjokk, da Xbox alltid har vært søppel.

 

Du glemte å si at det det gis at mange ganger flere spill på PC enn konsoll.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Heh, "Always Kinect"

 

Jeg mener at du sa dette før denne konferansen slikt: Always online og Always Kinect. Jaggu fikk du rett på den sistnevnte :tease:

Om man kan bare ta kameraet mot en vegg og maskinen fungerer som den skal, da gjør jeg det, selvom det ser helt på tryne ut!

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At den må være koblet til har vel ingen ting å si. Man trenger sikkert ikke veive armene rundt for å bruke xboxen. Man kan sikkert bare ignorere den om man vil (det gjetter ihvertfall jeg på). Konsollen kommer med en kontroller også tross alt.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Etter en lang og hard dag på skole og jobb vil jeg bare hjem, sette meg ned i godstolen og kose meg med et spill; ikke danse og hoppe foran TV-en.

 

Nei, dette blir nok ikke noe for meg.

 

(egentlig svar til flere her i tråden)

 

Som alle andre som kritiserer kinect vet også du ikke hva det er for noe eller hvordan det fungerer.

 

Hvorfor uttale seg når man tydeligvis ikke har noe å bidra med?

 

Hvis du ønsker å hoppe å danse forran tven din kan du godt gjøre det, men å skylde det på kinect er noe du ikke kan gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor uttale seg når man tydeligvis ikke har noe å bidra med?

 

Hvis du ønsker å hoppe å danse forran tven din kan du godt gjøre det, men å skylde det på kinect er noe du ikke kan gjøre.

 

Har vært borti spill der du faktisk må bruke andre ting en selve kontrolleren for å i det hele tatt komme deg videre i spillet. Må dog nevne at dette var på PS Vita. Er sikker på at det kommer til å bli slikt på XBO.

Endret av After8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...