Gå til innhold

Ny animasjonsserie fra Star wars universet, høsten 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så aldri mer enn omtrent halvparten av sesong 1 av Clone Wars, skulle gjerne fortsatt da jeg har hørt det blir mer spennende og mørkt i senere sesonger, men men.

 

Er uansett spent på hvordan dette vil bli, og se bilder /trailer av dette når det en gang kommer.

Lenke til kommentar

Sikkert fint for å rekruttere nye generasjoner til Star Wars, men jeg klarte meg aldri gjennom den første episoden av Clone Wars engang. Ser heller Episode IV-VI på replay enn å lide meg gjennom den...

Jeg klarte ikke å se ferdig filmen første gang jeg så den, men gav den en ny sjanse en stund senere. Da var jeg mer forberedt på hva jeg kom til å få se, og denne gangen så jeg den helt ferdig. Den var fortsatt ikke direkte bra, men mye bedre enn fryktet. Begynte deretter å se Clone Wars, og er i gang med sesong 3. Jeg liker det så langt. Noen barnslige stunder er det jo, men det er absolutt 'godkjent' for oss voksne å se den.

 

Men uansett, denne tråden er vel for Star Wars Rebels? Gleder meg til den. Noe Clone Wars manglet var Darth Vader, og han er jo med nå i Rebels. De vil også ha tyve år med historie å leke seg med, så de slipper pinlige tabber som å gi Anakin en padawan mellom Episode 2 og 3 han aldri nevner engang i filmene. :p

Lenke til kommentar

Jeg likte de litt mer seriøse episodene i Clone Wars, de var vel stort sett i sesong 4 og 5. Resten av serien var ganske dårlig/barnslig (Måtte bare hoppe over noen av episodene med kun R2D2 og andre roboter).

 

Rebels kan få noen lyspunkt, men det blir nok få for oss som vokste opp med Star Wars.

Lenke til kommentar

Problemet er vel at vi blir eldre, mens målgruppen til starwars ikke blir.

 

Filmer og serier kan inneholde materiale av interesse for både unge og voksne :). Første gang jeg så star wars episode 4 fikk jeg glede ut av litt andre ting enn det jeg gjør dersom jeg ser filmen i dag. Det er fullt mulig å kombinere action og humor med dypere tematikk beregnet på voksne. Disney derimot later til å ha som plan å trykke ut masse saker rettet mot den veldig unge (og dermed mindre kravstore) garden... Da slipper de å fokusere på ting som kontinuitet, sterke karakterer osv. :hm: (Ja, jeg peker på deg, Clone Wars)

Endret av Ralith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...