Gå til innhold

Ser du hva de har gjort annerledes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skal ha det at designet ser bra ut, og ting er bedre nå enn det de var når jeg ble påtvunget det nye designe tilbake i september.

 

Da var det noe feil med den nye spilleren, slik at alle spille lister ble spilt i tilfeldig rekkefølge uten å kunne skru det av, og pilen oppe ved konto navnet ditt, gikk til google innstillinger, og ikke youtube ting slik den gjør nå.

 

Men ett par ting som må endres fremdeles.

Det er de to tingene som er nevnt her, nemlig midtstilling og opplasting fra de du abonnerer på, på start siden.

Siste kan lett "fikses" ved å gi muligheten til å velge hva du vil ha som startside.

 

En annen ting som må fikses er den nye spilleren. De har endret slik at knappen for å skru av og på notater på videoer kun lyser når den er aktiv. Dette gjør det, i hvert fall for meg, vanskeligere å se om denne er aktiv eller ikke.

Lenke til kommentar

Litt mye luft på høyre side ja. Ellers virker jo lasting kjapt, men det har heller ikke vært noe nevneverdig problem på lang tid.

 

Har da pent lite å si hvilken størrelse det er på skjermen... Jeg har samme oppløsning på min 17" laptop som på min 24" skjerm (1920-1200). Skjermen på 27" har faktisk hakket mindre (1080).

Lenke til kommentar

Klag, klag, klag, klag. Ja dette er jo ikke noe nytt å se når det skjer vesentlige designendringer i godt brukte tjenester! Men jeg kan bare opplyse om en ting, ting må gå fremover, og Google har kjørt den samme stilen på Youtube ganske lenge nå. Google har gjort om designet på det meste annet i det siste, og Youtube var vel omtrent den siste i rekken som fikk nytt design implementert. Jeg liker det nye designet, rent og enkelt er gjennomgående over hele Googles portefølje nå. Kan være enig i at en midtstilling burde være på sin plass, men dette kommer helt sikkert. Det er jo snakk om Google, de vet hva de holder på med! :)

 

Anbefaler å lese denne: http://www.hardware.no/artikler/er-ikke-windows-8-som-for-det-var-ille/114855

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...