Gå til innhold

Black Mesa: Source endelig ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Black Mesa er storyen frå HL1. Dei er begge same spel, men HL:Source tar berre enkeltelement frå source-motoren og ser i svært stor grad framleis ut som det originale HL. Fysikken er vel også gjerne oppgradert med Havok om eg ikkje tar helt feil. Black Mesa byggjer opp heile spelet frå grunnen av i Source, det vil seie at dei har laga alle modellane på nytt slik at dei utnyttar seg maksimalt av source-motoren. Black Mesa er vel på mange måtar det spelet som HL:Source burde vore, berre at det er ein modifikasjon laga av privatpersonar og derfor har brukt litt lenger tid på å bli ferdig.

 

Kjempenyheter! Sjølv om eg hadde eit lite håp om at dette skulle bli ein del av ein ny Orange Box...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

jaja... fikk nok av half life i 1998. så trenger ikke en ny runde her i gården nei... spill bransjen har begynt som film bransjen nå å lage remakers.. hva med å lage nye store populære titler som skriver nye kapitel i spill historien??... pengene ligger vel ikke der, bedre med å gammelt oppgulp med ny skins. jeg kaster ikke bort tid på sånt...

Lenke til kommentar

jaja... fikk nok av half life i 1998. så trenger ikke en ny runde her i gården nei... spill bransjen har begynt som film bransjen nå å lage remakers.. hva med å lage nye store populære titler som skriver nye kapitel i spill historien??... pengene ligger vel ikke der, bedre med å gammelt oppgulp med ny skins. jeg kaster ikke bort tid på sånt...

 

dette er da frivillige fans som lager det, til manges glede. Går ikke utover noen nye spilltitler dette så du får være bitter på andre steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får kaste vekk tida på det du sjølv vil. Når frivillige stiller opp og legger ned fleire årsverk i å lage ein ny og oppussa versjon av eit av tidenes beste og viktigaste spel så varmar det i alle fall mitt spelhjarte. Gledar meg til å gå på jobb i Black Mesa igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har ikke hett "Black Mesa Source" på mange år!!!, det heter bare "Black Mesa", Valve ville at de skulle fjerne "Source" fra navnet så folk ikke skulle tro det var et Valve spill, men nettsiden deres heter fortsatt blackmesasource.com

 

Har vert på forumet deres i snart 6 år nå og gleder meg sykt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...