Gå til innhold

Facebook har endret e-posten din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken e-post som må vises på tidslinjen har da vel ingenting med hvor epost-varsel sendes (altså "notification" pr mail for de som har aktivert dette).

 

Her virker det som at artikkel-forfatter blander kortene litt!

Jeg mottar fremdeles e-poster fra Facebook til den adressen jeg registrerte meg med for lenge siden (før @facebook-adressene fantes). Mao har dette lite og ingenting å si.

 

Men siden dere tipset meg om overstyring fra Facebook, gikk jeg selfølgelig inn og skjulte like gjerne alle registrerte mailer fra timeline. (Vil folk komme i kontakt, kan de jo bare sende en fb-melding) :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg synest ikkje dette er eit stort problem, det er sjølvsagt ufint av Facebook å endre eposten utan å spørre, men eigentleg er det greit at ein må sjølv velge dersom brukere skal kunne sjå andre epostadresser.

 

Eg har tydelig fått denne nye @facebook.com adressen, men hos meg har den ikkje blitt aktivert som standard. Adressa er uansett berre ei lang tallrekke så for min del blir den ikkje brukt i det heile tatt.

 

Fordelen med denne adressa er at dersom du husker profil ID-en til ein venn så kan du sende dei meldinger på facebook utan å logge inn på facebook.

Dette var sikkert meir praktisk for 5 år sidan då folk hadde mobiltelefoner med epost klient men utan facebook app.

Lenke til kommentar

Dette skjedde for et par (tror jeg) uker tilbake, at de bare hadde endret alt av personalia på profilen min, men ikke noe oppslag ble det av det. Det var vel bare jeg som hadde kommet under saksa der. Jeg endret det slik at den ikke vistes på timeline'n min, og jaggu var den der igjen! Facebook kunne i det minste sagt i fra, i stedet for at media tar den jobben.

Lenke til kommentar
Facebook har endret e-posten din

Nå har jeg sjekket alle e-postene mine og de er fremdeles de samme som før.

Gir nok mange kvalitetsklikk denne artikkelen tenker jeg.

Jeg kan også melde at ad-block også fungerer like utmerket som før.

Endret av Shagma
Lenke til kommentar

Hvilken e-post som må vises på tidslinjen har da vel ingenting med hvor epost-varsel sendes (altså "notification" pr mail for de som har aktivert dette).Her virker det som at artikkel-forfatter blander kortene litt!Jeg mottar fremdeles e-poster fra Facebook til den adressen jeg registrerte meg med for lenge siden (før @facebook-adressene fantes). Mao har dette lite og ingenting å si.Men siden dere tipset meg om overstyring fra Facebook, gikk jeg selfølgelig inn og skjulte like gjerne alle registrerte mailer fra timeline. (Vil folk komme i kontakt, kan de jo bare sende en fb-melding) :-)

 

Pokker! Jeg som trodde jeg var kvitt epostsøppelet (som jeg aldri gidder skru av) en gang for alle:-|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...