Gå til innhold

Square Enix imponerer med ny spillmotor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visst FF 15 blir i nerheten av dette kommer jeg til og pisse på meg selv!

 

Dette er hvordan et FF spill skal vere :D

 

Bra de går vekk fra all skiten de har laget etter tiern.

 

Får samme følelse som når jeg så FF 7 og FF 10 totalt jawdropping opplevelse.

Lenke til kommentar

Det ser flott ut; MEN SQUEENIX HAR BLITT/ER FORTSATT en gjeng med satans grafikkhorer. Ord kan ikke beskrive hvor skuffet jeg ble over FF13; og jeg har spillt/eier alle Final Fantasy spillene, spin-offsene osv. Hadde håpet de skulle gi oss et godt spill med gameplay som innebar mer en å klikke på X og presse joysticken fremover mer en 60 timer i strekk, og så kommer dette..

Lenke til kommentar

Det ser flott ut; MEN SQUEENIX HAR BLITT/ER FORTSATT en gjeng med satans grafikkhorer. Ord kan ikke beskrive hvor skuffet jeg ble over FF13; og jeg har spillt/eier alle Final Fantasy spillene, spin-offsene osv. Hadde håpet de skulle gi oss et godt spill med gameplay som innebar mer en å klikke på X og presse joysticken fremover mer en 60 timer i strekk, og så kommer dette..

Dette er ikke et spill..

Og de holder på med FF Versus som er noe helt annet en FF 13 ,

Håpet er ikke over my friend, de har bare hatt en rar tid etter ff 10

Lenke til kommentar

Morsomt at det er fremtidens konsoller som styrer grafikk revolusjonen(e).

 

Hvorfor det? Fremtidens konsoller vil jo være utdatert allerede det sekundet de slippes i forhold til PCer. Så om det er grafikkrevolusjoner du er ute etter, så burde du jo vært veldig skuffet, fordi hardware vil alltid ligge langt foran softwaren når de bruker utdatert hardware. Om man hadde utviklet primært mot PC hadde man nok kunnet sett slik grafikk i spill allerede.

Lenke til kommentar
Morsomt at det er fremtidens konsoller som styrer grafikk revolusjonen(e).
Hvorfor det? Fremtidens konsoller vil jo være utdatert allerede det sekundet de slippes i forhold til PCer. Så om det er grafikkrevolusjoner du er ute etter, så burde du jo vært veldig skuffet, fordi hardware vil alltid ligge langt foran softwaren når de bruker utdatert hardware. Om man hadde utviklet primært mot PC hadde man nok kunnet sett slik grafikk i spill allerede.

 

Siste setningen din oppsummerer det han mener ganske godt. Utviklingen blir senket siden de utvikler så konsoller kan kjøre spillene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Morsomt at det er fremtidens konsoller som styrer grafikk revolusjonen(e).
Hvorfor det? Fremtidens konsoller vil jo være utdatert allerede det sekundet de slippes i forhold til PCer. Så om det er grafikkrevolusjoner du er ute etter, så burde du jo vært veldig skuffet, fordi hardware vil alltid ligge langt foran softwaren når de bruker utdatert hardware. Om man hadde utviklet primært mot PC hadde man nok kunnet sett slik grafikk i spill allerede.
Siste setningen din oppsummerer det han mener ganske godt. Utviklingen blir senket siden de utvikler så konsoller kan kjøre spillene.

 

Tviler på at utviklerne egentlig har lyst til at teknologien skal gå så fort fremover som PC-utviklingen går. Det er dyrt å lage god grafikk. Tror ikke Epic, Crytek osv. hadde utviklet nye grafikkmotorer så mye fortere likevel. Og se på Activision, som aldri har gitt ut et spill som ser imponerende bra ut, selv om det er mulig.

Lenke til kommentar

0:19 ja fordi den brua klare å bære en lastebil fullt av folk og våpen ^^.

 

Synes også det er rart. Slik det blir sakt høres det ut som om konsollen er den som gir tonen når det gjelde grafikk, men det er klart at vi kunne har hatt slik på pc allerde vis folk hadde orka.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...