Gå til innhold

Nå er Zotacs bittelille datamaskin klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så var det prisen da... Du får jo en bedre speccet laptop til den prisen...

 

Gjør du det. Den rimeligste bærbare med AMD E-450 APU koster over 3 000 kr. Og da er det ikke med SSD.

 

@agito: AMD E-450 APU (dvs HD 6320) tygger HD uten problemer i det hele tatt. GPU-delen er faktisk ikke å kimse av - ikke minst i forhold til Intel Atom. Om den støtter DXVA2 aner jeg ikke, vet den støtter DXVA.

Lenke til kommentar

Fin liten sak dette, men for min del kunne den godt kommet med innebygget strømforsyning og heller vært 2 cm bredere, slik at jeg slipper adapter. Om det hadde vært mulig med 4 GB ram hadde det også vært fint.

 

Prisen virket ikke så verst den heller.

Med 2*1Gbit nettverkskort hadde den vært super som liten ruter/server, men skjønner den er tiltenkt lette forbrukere, og ser da at en ikke har prioritert 2 ethernet kort.

Lenke til kommentar

Gjør denne maskinvaren seg bra på xbmc under linux? Vifteløs?

 

Den er ikke vifteløs - vifte brukes til kjøling av CPU. Nå er ikke XBMC, Linux og AMD 100 % godvenner så vidt jeg vet. Har vel med AMD sin driverstøtte i Linux å gjøre. Dog finnes det en egen Linuxdistro som er spesiallaget for AMD Fusion og XBMC, nmelig OpenELEC.

Lenke til kommentar

Den er ikke vifteløs - vifte brukes til kjøling av CPU. Nå er ikke XBMC, Linux og AMD 100 % godvenner så vidt jeg vet. Har vel med AMD sin driverstøtte i Linux å gjøre. Dog finnes det en egen Linuxdistro som er spesiallaget for AMD Fusion og XBMC, nmelig OpenELEC.

 

Takker :D Tror jeg holder meg til Asrock ION 330 enn så lenge:P

Lenke til kommentar

Fin liten sak dette, men for min del kunne den godt kommet med innebygget strømforsyning og heller vært 2 cm bredere, slik at jeg slipper adapter. Om det hadde vært mulig med 4 GB ram hadde det også vært fint.

 

Prisen virket ikke så verst den heller.

Med 2*1Gbit nettverkskort hadde den vært super som liten ruter/server, men skjønner den er tiltenkt lette forbrukere, og ser da at en ikke har prioritert 2 ethernet kort.

Vil 2 nettverkskort gjøre den store forskjellen til serverbruk?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...