Gå til innhold

Sniktitt: Fy flate for en mobiltelefon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den så ikke ut til å ha supert batteri.

Hvorfor prioriterer produsenten å lage flate lelefoner, når batteriet må lades hver natt?

Gjør den litt tykkere, med skikkelig batteri!

Folk flest ikke syntes det er noe problem og lade hver natt tror jeg.

 

Om natta sover jeg og lader mine "batterier", så at telefonen gjør det samtidig gjør meg ingenting. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Snakkes mye om kamera her, men har noen noensinne opplevd en HTC med et kamera som er mer enn halvbrukbart? iPhne 4 hadde et godt kamera, og dette skal bli enda bedre med 4S.

Lenke til kommentar

Snakkes mye om kamera her, men har noen noensinne opplevd en HTC med et kamera som er mer enn halvbrukbart? iPhne 4 hadde et godt kamera, og dette skal bli enda bedre med 4S.

iPhone 4 hadde er greit kamera i mine øyne, ikke noe mere.

Finnes flere HTC modeller som tar bedre bilder enn iPhone 4.

Men iPhone 4S ser ut til og få et godt kamera.

Lenke til kommentar

Snakkes mye om kamera her, men har noen noensinne opplevd en HTC med et kamera som er mer enn halvbrukbart? iPhne 4 hadde et godt kamera, og dette skal bli enda bedre med 4S.

Objektivet til HTC'en slipper gjennom mer lys enn iPhone 4s til en bildebrikke som er like stor som den på iPhone 4S. Det i seg selv er et godt utgangspunkt, og viser at de ihvertfall prøver. I følge artikkelen så er kameraet "betraktelig forbedret".

 

Husk at iPhone sine kamera var latterlig dårlige en periode, så at HTC plutselig kan få et bra kamera er ikke helt utenkelig.

Lenke til kommentar
iPhne 4 hadde et godt kamera, og dette skal bli enda bedre med 4S.

 

Pfft, den telefonen hadde ikke bedre kamera enn det jeg har i Desire HD. Med andre ord et helt OK kamera.

 

1,5 ghz prosessor er lite. Ja dere synes den var rask men se for dere den dag man begynner å innstallerer ting, da er det om å gjøre å ha en prosessor som jobber som faen og arbeidsminnet likeså. 4,7 tommer skjerm bør ha no større oppløsning!

 

Nå har jeg hørt det og. 1,5 Ghz er tregt. Min telefon(DHD) lar meg aldri vente på noe som helst, så jeg ser ikke hvordan en CPU som er 50% kjappere skal være veldig "lite". Prossessoren jobber forøvrig ikke mer selvom en har mye innstallert, bare så du vet det. Ikke RAM heller. Spørs hvor mye som kjøres samtidig. 1,5 Ghz er MER enn nok idag. Om jeg surfer på WIfi på min tlf så laster sider på to-sekunder. Virkelig ikke tregt på noen som helst måte.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...