Gå til innhold

Har Spotify-sangene dine blitt sensurerte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at jeg har "mistet" flere sanger i Spotify i løpet av den siste tiden. Før når en sang ble fjernet fra Spotify ble den i det minste liggende igjen i spillelisten, men nå forsvinner de helt virker det som. Hvis de nå begynner å sensurere all musikken min lurer jeg på om ikke den hundrelappen i måneden kan begynne å gå til noen andre.

Lenke til kommentar

Kan dei ikkje legge inn ein innstilling som me kan slå på eller av? Enten har du med banneord, eller utan. Dagens system er jo tragisk.

 

Eg fant knappen på eit par album, men såg ikkje den advarselstaggen. Enkelte album hadde og færre spor i den utgåva som dukka opp når eg trykka på knappen.

Lenke til kommentar

Ser at jeg har "mistet" flere sanger i Spotify i løpet av den siste tiden. Før når en sang ble fjernet fra Spotify ble den i det minste liggende igjen i spillelisten, men nå forsvinner de helt virker det som. Hvis de nå begynner å sensurere all musikken min lurer jeg på om ikke den hundrelappen i måneden kan begynne å gå til noen andre.

Det har blitt en instilling. Man kan velge å vise dem fortsatt. Tror de har fått litt pes fra folk som ikke vil få opp sanger man likevel ikke kan spille av i søkeresultater, derfor satte de "ikke vis" som standard.
Lenke til kommentar

Jeg må trykke på pilen for å finne den sensuerrte versjonen.. Konge :p

 

Edit: Lange sanger ikke på streaming? Er jeg den eneste som ikke har hatt noen problemer?

 

Tom Waits – Tom Tales varer i overkant av 35 minutter og den har jeg alltid hatt tilgang til. Nå har jo jeg hatt premium 98% av tiden min på spotify, da. Sammenheng?

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Man skal kunne føle, kjenne og ikke minst Høre budskapet i en sang, enten det er perverst, ondt eller rett og slett bare harmonisk.

At de våger å fikle med musikk lagd av artister som deler sjelen sin kan jeg ikke forstå.

 

Pipelyder inni musikken? barnevennlig? Spør du meg er det latterlig..

Spotify er for musikk-entusiaster og andre, ikke for barn.

 

Barnevennlig my ass! eller burde jeg si (biiip)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FAIL! sier jeg bare. Som morten-89 sier så har artisten et budskap med sangen sin (forhåpentligvis). At de da skal begynne å tukle med det er HELT uforståelig for meg. At artistene godtar det er også HELT uforståelig.

 

Hvis man på død og liv skal pisse sarte amerikanske rabiate kristne oppetter ryggen så bør man ha en innstilling i Spotify som sier "Barnefilter AV/PÅ". Om man har aktivert barnefilter så blir alle album med "explicit lyrics" (som det så fint heter på nynorsk) tatt bort fra søkeresultatene. Pålagte pipelyder og mjauing (herregud, det må være en ond spøk) har INGENTING i musikk å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...