Gå til innhold

Test: A.C.Ryan Playon!HD2 Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger en boks som kan spille av standard mkv [720p/1080P](med alle variasjonene det kan medføre) på en HDtv med FullHD-oppløsning med HDMI. Kilde skal ligge på server, forbundet med 100Mbit kabel, og streames til en boks som kan sende lyd og bilde videre til forsterker (som tar seg av lyd) og bilde til tv (som tar kun bilde). Vil denne boksen være kraftig nok?

Lenke til kommentar
Ser du heller etter en enda mer avansert modell, med innebygget harddisk? Da vil vi anbefale deg å se nærmere på D-Link Boxee Box.

 

Boxee Box har ikke innebygget harddisk.

 

De to første negative punktene er flisespikkeri, ble dog overrasket over at du/dere mener boksen er rask i respons. Kanskje det er på tide jeg oppdaterer firmware fordi min boks er grapsetreig!

 

Strengt tatt skriver de vel bare at den er vesentlig kjappere enn den forrige modellen.

Endret av trondmm
Lenke til kommentar

Hvilken overføringshastighet? Den har ikke intern lagring?

Fra testen side 2 nederst"Selv med en harddisk på 1 TB, jobber HD2 Mini seg raskt igjennom mapper og det er minimalt med ventetid før innholdet kommer opp"

Tolket det som det gikk ann å dytten en HDD i den..men tok feil der ja..

 

Men uansett så kunne di ha testet overføringshastigheten over lan til den eksterne disken som jeg regner med er mulig?

Endret av taz
Lenke til kommentar

Ingen tvil. Boksen er veldig kapabel. Har eneren selv og bruker den nesten daglig.

Men; Det er mange misfornøyde kunder på forumet deres. De er ekstremt treige med å rette feil. Vi snakker om mange måneder mlm oppdateringene. Vær advart. Hvis det er en funksjon du trenger som bøgger så ikke regn med at det blir fiksa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...