Gå til innhold

– L.A. Noire blir massivt (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytte plate to gonger? Har vi teke eit steg attende på x360-platformen? pcspel kom på 2-3 plater på nitti-tallet huksa eg. :)

Hehe, stemmer. Hugsar eg hadde spel som strakk seg over 5-6 plater også. Dette var riktignok CD plater.

 

Kompirmeringa er jo noko anna idag enn den var for 10 år sidan - men at spelet strekk seg over 3 plater kan jo vitna om at spelet faktisk er ganske stort. Eg håpar for øvrig at det er mogleg å installere 2 av 3 plater, slik at ein slepp eit slikt bytte. Sjølv om det ikkje er noko stor sak.

 

Men dette kan jo vitna om at DVD drevet omsider byrjar vise si svake side. Uansett, dette spelet gledar eg meg til!

Lenke til kommentar

Rockstar sine spill har for vane og se best ut på Xbox 360. Dessuten kan man helt sikkert installere hele sulamitten inn på HDD så man slipper å bytte DVD overhodet. Det betyr også raskere lastetider. Tror jeg lett går for Xbox versjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tre discer er i grenseland for hvor mye jeg kan godta, så det er godt å høre at det blir minimalt med discbytter.

 

Rockstar sine spill har for vane og se best ut på Xbox 360.

LA Noire kjører på en annen grafikkmotor enn GTA4 og RDR, så det er ikke sikkert at spillet ser bedre ut på 360.

Lenke til kommentar

Den dagen det blir slitsomt å bytte plate hver 10. time så skal jeg finne meg noe annet å gjøre. Seriøst, ta en bolle.

hehe, sant nok.

 

Men, å kunne installert til dømes 2 av 3 plater hadde jo vært greitt. Men det virkar jo som om dei har planlagt godt kvar desse eventuelle disk byta skal finne stad. Det er ikkje midt i den villaste action sekvensen, for å sei det slik.

Lenke til kommentar

Jeg har nå forhåndsbestilt til 360, men det er nå fordi at erfaringsmessing så føler jeg at spill til flere konsoller er best på 360 (etter det jeg hører av andre) ..

 

 

 

Men, en ting.. Er L.A. Noire mer likt GTA4/RDR eller Mafia 2!?

 

Jeg husker at jeg likte godt Mafia 2 men ble nokså "trist" når det var så mye ubrukt potensiale i spillet, ved å ikke kunne tasse rundt som man ville og ta sideoppdrag, etc..

 

Noen som vet!? For jeg har ikke helt fått det med meg..

 

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...