Gå til innhold

– L.A. Noire blir massivt (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Rockstar sine spill har for vane og se best ut på Xbox 360. Dessuten kan man helt sikkert installere hele sulamitten inn på HDD så man slipper å bytte DVD overhodet. Det betyr også raskere lastetider. Tror jeg lett går for Xbox versjonen.

 

Nå er L.A. Noire et Team Bondi-spill da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt hvorfor de ikke bruker RAGE her også, RDR demonstrerte jo at den er veldig anvendelig. Kommer til å savne euphoria i actionsekvensene hvis de ikke har integrert det i Bondi sin mysteriemotor.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg har nå forhåndsbestilt til 360, men det er nå fordi at erfaringsmessing så føler jeg at spill til flere konsoller er best på 360 (etter det jeg hører av andre) ..

 

 

 

Men, en ting.. Er L.A. Noire mer likt GTA4/RDR eller Mafia 2!?

 

Jeg husker at jeg likte godt Mafia 2 men ble nokså "trist" når det var så mye ubrukt potensiale i spillet, ved å ikke kunne tasse rundt som man ville og ta sideoppdrag, etc..

 

Noen som vet!? For jeg har ikke helt fått det med meg..

 

Takk

 

 

RDR trur jeg, etter hva jeg har skjønt skal det skje kriminalitet mens du går rundt der og sånt.

Mafia 2 er jo 2K så det er jo ett helt annet selskap i tilleg ;)

Lenke til kommentar

Tre discer er i grenseland for hvor mye jeg kan godta, så det er godt å høre at det blir minimalt med discbytter.

 

Rockstar sine spill har for vane og se best ut på Xbox 360.

LA Noire kjører på en annen grafikkmotor enn GTA4 og RDR, så det er ikke sikkert at spillet ser bedre ut på 360.

True, men betyr ikke at de som har skrevet denne, eller de som optimerer den er spesielt flinke til å gjøre dette for PS3. Noe som er trist for oss som kun har PS3 under TV'n. Men hey, jeg trenger ikke bytte plate. wohoo.

Lenke til kommentar

Til dere som klager over 3 DVD plater:

 

Kanskje på tide å få ræva ut av soffaen? Er dere blitt så feite at dere ikke orker tanken på at dere må opp av den slitte nedbrukte dalen dere sitter i at dere faktisk vurderer å kutte ut et spill på grunnlag av at dere må opp et par ganger iløpet av 30 timer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg har nå forhåndsbestilt til 360, men det er nå fordi at erfaringsmessing så føler jeg at spill til flere konsoller er best på 360 (etter det jeg hører av andre) ..

Spillet var lenge kun annonsert til PS3, så ps3-versjonen er trolig lead platform, derfor mistenker jeg at ps3-versjonen kommer til å bli best denne gangen.

 

 

Forstår ikke helt hvorfor de ikke bruker RAGE her også, RDR demonstrerte jo at den er veldig anvendelig. Kommer til å savne euphoria i actionsekvensene hvis de ikke har integrert det i Bondi sin mysteriemotor.

Om jeg husker rett ble vel spillet utviklet uten utgiver i starten, når Take-Two kom inn som utgiver har man vel bare fortsatt med egen spill-motor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ett spill som heter Lost Odyssey, det er på 4 plater, her er skifting av plater sømløst lagt inn i spillet så det er ikke akkurat noe stort problem. Har PS3 også så jeg kan jo kjøpe spillet til den.... Eneste ankepunktet jeg har til den er joypaden. Skulle vært mulig å brukt X360 paden på PS3n, Da hadde jeg nok kjøpt mer enn bare PS3 eksklusive spill til den :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som klager over 3 DVD plater:

 

Kanskje på tide å få ræva ut av soffaen? Er dere blitt så feite at dere ikke orker tanken på at dere må opp av den slitte nedbrukte dalen dere sitter i at dere faktisk vurderer å kutte ut et spill på grunnlag av at dere må opp et par ganger iløpet av 30 timer...

 

Heh, dette er noe av det mest dustete jeg har lest på lenge. Er det virkelig særlig vanskelig å forstå at slikt påvirker spillopplevelsen negativt?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dere som klager over 3 DVD plater:

 

Kanskje på tide å få ræva ut av soffaen? Er dere blitt så feite at dere ikke orker tanken på at dere må opp av den slitte nedbrukte dalen dere sitter i at dere faktisk vurderer å kutte ut et spill på grunnlag av at dere må opp et par ganger iløpet av 30 timer...

 

Heh, dette er noe av det mest dustete jeg har lest på lenge. Er det virkelig særlig vanskelig å forstå at slikt påvirker spillopplevelsen negativt?

 

AtW

 

Rockstar/Team Bondi kan overhodet ikke klandres for å lage et godt og STORT spill, skylden bør heller gå til Microsoft som implementerer gammel teknologi i konsollene sine.

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dere som klager over 3 DVD plater:

 

Kanskje på tide å få ræva ut av soffaen? Er dere blitt så feite at dere ikke orker tanken på at dere må opp av den slitte nedbrukte dalen dere sitter i at dere faktisk vurderer å kutte ut et spill på grunnlag av at dere må opp et par ganger iløpet av 30 timer...

 

Heh, dette er noe av det mest dustete jeg har lest på lenge. Er det virkelig særlig vanskelig å forstå at slikt påvirker spillopplevelsen negativt?

 

AtW

 

Dette er det mest "dustete" jeg har lest i hele dag, om diskbytte påvirker spillopplevelsen negativt så ja, da er det noen sære kriterier ute å går. Og det er strengt tatt vanskelig å forstå. Ser for meg at det fleste tenker "Tre disker? Massivt spill" og ikke bekymrer seg særs over at de må ut av sofaen et par ganger. Jeeez..

Lenke til kommentar

Til dere som klager over 3 DVD plater:

 

Kanskje på tide å få ræva ut av soffaen? Er dere blitt så feite at dere ikke orker tanken på at dere må opp av den slitte nedbrukte dalen dere sitter i at dere faktisk vurderer å kutte ut et spill på grunnlag av at dere må opp et par ganger iløpet av 30 timer...

 

Heh, dette er noe av det mest dustete jeg har lest på lenge. Er det virkelig særlig vanskelig å forstå at slikt påvirker spillopplevelsen negativt?

 

AtW

 

Dette er det mest "dustete" jeg har lest i hele dag, om diskbytte påvirker spillopplevelsen negativt så ja, da er det noen sære kriterier ute å går. Og det er strengt tatt vanskelig å forstå. Ser for meg at det fleste tenker "Tre disker? Massivt spill" og ikke bekymrer seg særs over at de må ut av sofaen et par ganger. Jeeez..

 

Javel? Mener du diskbytter er irrelevant for spillopplevelsen? Hva om det var 10 Dvder, 20 Dvder? Fortsatt ingen negativ innvirkning? Det sier seg selv at det er en negativ påvirkning på spillopplevelsen å måtte bytte plate.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja hvis det var 10-20 dvder, men nå er det bare 3.

Så hvis spillet er ca. 30 timer må du bytte hver 10ende time. Spiller du da i 10 timer i strekk og så må bytte disk, tror jeg ikke folk flest tenker at det er spesielt negativt. :)

Endret av Petrus89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Javel? Mener du diskbytter er irrelevant for spillopplevelsen? Hva om det var 10 Dvder, 20 Dvder? Fortsatt ingen negativ innvirkning? Det sier seg selv at det er en negativ påvirkning på spillopplevelsen å måtte bytte plate.

 

AtW

 

Strengt tatt så er det irrelevant, her er det snakk om 3 Dvder og jeg antar såpass at diskbytte ikke er lagt midt i en actionsekvens men på et mer naturlig sted for et kjapt avbrekk. Om det hadde vært 10-20 Dvder som måtte byttes i en tilfeldig rekkefølge titt og ofte, så ville det vært negativt. Men tre tror jeg de fleste klarer å leve med, jeg overlevde fint at det var to disker på ME2.

 

Hurever, jeg forstår at det innvirker negativt for noen. Dog virket det bare som det ble blåst ut av proporsjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...