Gå til innhold

Ufortjente fiaskoer - del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brøderbund? Jaha...

 

Knall artikkel, ser det er en hel del av klassikere som har gått meg hus forbi, merkelig siden jeg pleier å få med meg det som er av spill.... Grim Fandango var jeg faktisk ikke klar over at ble en "flopp", jeg trodde alle likte det spillet jeg, vet iallefall at jeg gjorde det. Fikk lyst å spille det på nytt igjen, om jeg bare klarer å finne plata mi ;)

 

Edit:

Jah... Brøderbund var tydeligvis riktig det, og jeg som hele tiden trodde det skulle være O i stedet for Ø der, ikke at det gir mer mening men... ;)

Endret av Phelix
Lenke til kommentar

Ah, gode gamle Grim Fandango. En virkelig perle som desverre solgte lite. Fikk nesten lyst til å spille det igjen nå når jeg så skjermbildet i artikkelen. Et annet spill som også hadde fortjent høyere salgstall er Psychonauts. Det er virkelig et godt spill som jeg koste meg masse med.

 

Føler med deg.

Lenke til kommentar

Joachim_F:

Terenget og bygningene i Outcast bestod av voxel piksler. Det var dette og ikke ray casting som rendermetode som var grunnen til de høye maskinkravene. Ray casting er en svært effektiv render metode, men med detaljnivået og mengden voxler i Outcast ble det ganske slitsomt for selv de raskeste maskinene som var tilgjengelige.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Grim Fandango er tidenes beste spill i min verden. Historien og stemmeskuespillet var fantastisk, og jeg har aldri sett i nærheten av noe så nydelig i et spill som det gjennomførte art deco- og film noir- pregede universet Tim Schafer & Co hadde skapt. Vanskelig å spille det på dagens PC'er så det fortjener virkelig en remake med oppgraderte kontrollmekanismer og grafikk.

Lenke til kommentar

Grim Fandango er tidenes beste spill i min verden. Historien og stemmeskuespillet var fantastisk, og jeg har aldri sett i nærheten av noe så nydelig i et spill som det gjennomførte art deco- og film noir- pregede universet Tim Schafer & Co hadde skapt. Vanskelig å spille det på dagens PC'er så det fortjener virkelig en remake med oppgraderte kontrollmekanismer og grafikk.

 

Enig. Tidenes beste spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...