Gå til innhold

Nå kan du forhåndsbestille Extended Edition av Ringenes herre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir siste versjon av LOTR-filmane eg kjøper. Har frå før FOTR på DVD samt den store samlepakken i utvida versjon med masse ekstramateriale på DVD. Har ikkje sett filmane på fleire år i vente av denne versjonen. Mulig eg ventar litt etter release før denne versjonen blir kjøpt for å få prisen ned.

Lenke til kommentar

Jeg har 12-disk-utgaven på DVD og sist gang jeg satte meg ned for å se en av disse filmene, da kom jeg etter hvert til punktet hvor jeg blir bedt om å sette inn disk 2. Fantastisk som disse filmene er, så er det likevel lett å miste motivasjonen når man har sittet nesten to timer og får denne påminnelsen om at du har kommet halvveis.

 

I så måte har jeg mest lyst på kino-versjonen som har vært i salg en god stund nå. Problemet er bare at disse har ikke fått veldig god kritikk når det kommer til bildekvalitet. Jeg stoler på folkene som bidrar til denne forumtråden, for de virker seriøse og grundige. Her har de et system hvor 0 er beste nivå, og deretter går det fra 1 til 5. Den siste av Lotr-filmene ligger på nivå 1,25, og det er bra, men de første to er henholdsvis på nivå 3,5 og 2,75. Det er nok fortsatt langt bedre enn DVD, men av en såpass stor produksjon forventer jeg mer. Jeg hadde forventet 1,X på alle tre.

Lenke til kommentar

Dette kan bli min første samleboks på BD. Jeg vurderte BoB men den har jeg på DVD og da blir det litt overkill. The Pacific likte jeg ikke nok til å kjøpe en samleboks.

 

Dette virker veldig lovende, synd at det tar så lang tid men shit hell. Finnes det en god "anbefalte BD samlebokser" tråd? Det er så variert på kvalitet og innhold at man bruker enormt mye tid på å finne ut om det er verdt kjøpet eller ei så innspill settes pris på.

Lenke til kommentar
I så måte har jeg mest lyst på kino-versjonen som har vært i... snip

 

Det bekymrer meg også, har ikke sett Blu-ray utgavene ennå, men fikk klump i magen når jeg leste negativ kritikk. Kanskje det blir forbedret en gang i fremtiden dersom de skanner til 4k?

Håper lyd kvaliteten er som de sier på den, for den gleder jeg meg veldig til! :D

 

Men når er forventet release egentlig?

 

men trilogien er ventet å bli sluppet en gang i løpet av høsten 2011.

 

Ikke akkurat satt i stein den utgivelsen, men det forsåvidt det vi vet hittil av hva utgivelses dato angår.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Hvorfor det? New Line Cinema gir kun ut regions frie Blu-ray =)

 

Hva med disse filmene da?

 

Be Kind Rewind

Dark City (Director's Cut)

The Golden Compass

Hairspray

Harold & Kumar Go to White Castle

Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay

Mr. Woodcock

The Orphanage

Run, Fat Boy, Run

Rush Hour 3

Semi-Pro

Shoot Em Up

Lenke til kommentar

Se på det ja, tok en nærmere titt på region siden jeg så på. Så altfor fort på den, og viser seg at den ikke hadde med for mange utgivelser gitt... dritt side.

 

Men bra funn! Bør da vente å høre på hva de forskjellige test sidene sier før en bestiller. Sannsynligheten er vel fortsatt stor da unextended er sone fri. ^^

 

 

Men da er jo den saken grei!

 

Jeg sa visst feil.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...