Gå til innhold

Konkurranse: Konkurransehøst: Del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg "hater" telefonen min pga følgende:

- Kjører Windows Mobile (i seg selv ikke så galt, men innholdsleverandørene holder seg unna)

- Mye buggs, krasj og slikt

 

Vel, det var det, :)

Telefon: HTC TOUCH HD!

 

Stem på mei!!!!11, stemmer tilbake ::p:P:P!

 

HTC-Touch-HD.jpg

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

nokia_n73hand.jpg

 

Nokia N73 !

 

For å si det slikt så kan du erstatte en stein med nokia N73, de fungerer nogenlunde likt på funksjon. Begge kan man hive i veggen , og det klarer nokia n73 utmerket å ta i mot

 

 

Jeg er så synnsikt missfornøyd med den.

 

- Den vibrerer random

- Lyden slås seg på selvom jeg har slått den av og mutet driten !

- Den vil ikke slå seg av, man må dra ut batteriet

- Lcd skjermer slås seg av og på random

- Høyttaleren skurrer som om den har blitt voldtatt 1000 ganger av andre mobiler

- Folk har rapportert at jeg høres ut som darth wader når jeg snakker gjennom mobilen

- Batteriet varer godt over 5 timer totalt ! Etter det må jeg lade den i ca et døgn for å få liv i den igjen.

 

Men det er litt av problememe jeg har med den møkkatelefonen, eneste som er greit er at den tar ok bilder og film, bortsett fra det kan jeg ikke annbefale noen en nokia n73 ! Heller kjøp stein enn n73 !!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Her sitter jeg med min HTC Touch Pro II.

Ikke akkurat en telefon jeg er videre fornøyd med.

Telefonen blei kjøpt tidlig i 2009, da den kostet meg godt over 6000,-

 

Siden kjøpet, har det ikke vært noe annet en problemer...

 

Batteriet klarer knapt dagen uten lading.

Telefonen henger seg opp om jeg har mer en 200 sms'er i innboksen.

Uten stylus pennen, er telefonen ubrukelig.

 

Telefonen har også en tendens til og sende meldinger myntet på kjæresten, til mine foreldre. Det er akkurat som om telefonen prøver og drite meg ut. Noe den isåfall har klart, 3 ganger!

 

Forrige uke installerte jeg Winmo 6.5 på telefonen, i håp om en litt raskere telefon. Noe som gav motsatt virkning.

 

Nå er jeg møkk lei...

Det blir ny telefon om jeg vinner eller ikke!

Endret av Sognaprest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Produsent: Sony Ericsson

Modell: W995

Hvorfor jeg hater den:

 

Dette er mer en levende organisme enn en teknologisk dippedutt. Av egen vilje og kraft hopper den til stadighet ut av lomma og ned i den dypeste og mørkeste kroken av sofaen, gjerne for å menge seg med noen halvspiste ostepop og en seigmann eller to.

Eller, hvis jeg gjør skolearbeid så liker den å leke hjemsel inni papirene mine.

Man oppdager den siden når man rydder opp og djevelskapen seiler utenfor haugen og mot det svakeste punktet på foten din, som en japansk kamikazepilot.

 

Ikke bare er den ondskapsfull og slu, den liker heller ikke at jeg får bildemeldinger, spesielt fra dama. Det kan ta alt fra noen minutter til flere dager før meldingene er å finne på skjermen, og da er det gjerne så alt for sent å svare på den intime bildemeldinga man fikk fra dama, noe som fører til at det blir lenge til neste gang man får en slik...

 

Så var det høytalerne da. Fra å synge som en brystfager sopran, gikk den til å breke som en drita full Brann-supporter noen få uker. Som studentstereoanlegg funker den altså svært dårlig.

 

Dekningen er det egentlig ikke stort å si om; så lenge man ikke er inni en butikk eller på jobb, for da faller som regel nettverket ut. Altså No Go for slike meldinger som ble nevnt over. På en annen side så slipper man telefonselgere mens man handler, men det var ikke positive ting dette skulle handle om...

 

Telefonen er pervers, den liker å bli røft behandla. Rettere sagt så nekter den å leke med meg dersom jeg prøver å stryke lett på den og forsiktig stikke inn laderledningen. Lader, lader ikke, lader, lader ikke. Slik vil den holde på helt til jeg gir den en bitch slap og stikker den hardt inn og holder den der(vi snakker fremdeles om laderen).

 

Hadde ikke vært dumt med en telefon som var mer samarbeidsvillig :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mobil: iPhone 4

Kjøpt: August 2010

 

Hater mobilen fordi den er så totalt underlegen enhver Android-mobil, spesielt eksklusive U8230 fra anerkjente kvalitetsprodusent Huawei.

 

Selvfølgelig.

 

ps: Mobilen mister også ALL dekning HVER GANG jeg holder den i venstrehånda.

 

iphone-4-low-signal-358x480.jpg

Endret av genser
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sony Ericsson Xperia X1

 

Jeg var dum, og ville ha det beste elkjøp kunne tilby.

Jeg kom inn i butikken, pekte meg ut xperiaen jeg hadde siklet litt over og var storfornøyd.

Mobilen kostet meg alle sparepengene, 4999,- med et abbonement på 199,- i måneden og bruken kom i tillegg. Avfæren som var dyr nok, ble ikke noe bedre når regningene strømmet inn på opp mot 1200 kroner. Etter et par måneder merket jeg det folk snakket om, mobilen ble tregere. Og tregere. Og ja, tregere. Så begynte qwerty-tasturet å svikte, jeg måtte trykkere hardere for hver uke som kom. Etter et par fall mot flisgulvet på badet vårt kom det sprekker. Noe tydeligvis påvirket antennen, for hver gang jeg brukte tastaturet "åpnet" jeg litt noen sprekker og jeg måtte (og må fortsatt) vente 9-12 minutter på å få tilbake signalet. 15 år og blakk på grunn av den jævla telefonen, så jeg likte ikke tanken på å kjøpe en ny en heller. Har hatt mobilen siden to år siden, ganske unøyaktig.

 

Jeg hater min xperia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke tenkt til å skrive endeløse beretninger om hvorfor min mobil suger, men kun litt info om vidunderet tror jeg vil få de fleste mobil-interesserte til å få frysninger nedover ryggen.

 

Mobilen jeg skulle skaffe meg, var en LG Secret. Ja, du hørte riktig. Jeg var ung og dum, og ettersom den ser fantastisk ut utenpå (intil videre. . ) kjøpte jeg den. Den virkelige "hemmeligheten" med mobilen er at den har nesten ingenting å by på, untatt noen fancy spill, en forferdelig skjerm, ingen wi-fi, et dårlig kamera, og til tross for at den nesten ikke har noen oppgaver å kjøre; forferdelig batterilevetid og treeg. :roll:

 

Og selvom det er vanskelig å tro, var dette de gode sidene av saken. Jo, det hele begynte å gå nedover da jeg fikk skutt mobilen med en softgun. Og tro det eller ei; det var et uhell. (lang historie) Det som skjedde da, var at skjermen ble totalknust, og alle de trykk-følsomme tastene på bunnen av skjermen sluttet å funke. Siden minnekort-plassen er ødelagt, måtte jeg etterhvert slette all musikk/bilder fra telefonen for å få plass til meldinger. Og siden jeg må slette én og én melding på grunn av tastene, er det dét jeg bruker mesteparten av mobiltiden til. Idag løsnet hele glasset fra skjermen, og de få hardware-tastene som fantes, har falt ut. Jippii :new_woot:

 

Som du skjønner, er jeg ganske klar for en ny mobil, og det frister mer med denne, enn å gå tilbake til en 5 år gammel Sony Ericsson. . :no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette hater jeg med min Samsung Corby:

- Har dårlig lydkvalitet(den er nok ikke så glad i musikk som jeg er)

- Kameraet tar elendige bilder.

- Ringer av og til folk utan at jeg ser det og den har ringt nødnummeret også, er jeg så ufosiktig med den da?

- Den er ikke noe god å skrive tekstmeldinger med, passer ikke veldig godt for meg som skriver Veldig mye tekstmeldinger...

- Det er ikke full-qwerty !?

- Den har ikke wifi!

- Dårlig batteri

- Kjedelig ingen spill, men så koster det jo en del å laste ned når man ikke har wifi!

 

Stem på meg! Jeg trenger virkelig en ny telefon! Stemmer tilbake:)

 

For en nydelig liten, funkjonsløs, dårlig sjerm, og stygg telefon!

samsung-corby.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har en LG KU990 Viewty som har sett sine bedre dager. Var på jakt etter en billig touchtelefon da dette var VELDIG inn da jeg kjøpte den. Etter 2 måneder med kav, mas og diverse avbestillinger fra CDON, så hadde jeg endelig telefonen i hendene... Stolt kunne jeg bruke en kongetelefon som nesten ingen hadde! Dette varte i 3 uker... Da la jeg telefonen tilfeldigvis ifra meg, og vips, borte var den. Stjålet på sekundet. Plutselig var det noen som hadde en Viewty alikevel... :hrm:

 

lg_ku990_viewty.jpg

 

Men uansett... Etter en smertefri bestilling fra komplett, hadde jeg nøyaktig den samme telefonen ett par uker etter. Den fungerte veldig godt en god stund, men for noen måneder siden, har den begynt å bli sliten... Etter som telefonen bare reagerte mindre og mindre, har irritasjonen bare økt... I og med at jeg har betalt "dobbel pris" for den telefonen, så hadde jeg bestemt meg for å ha den så lenge som mulig. Har dere vært borti ting som er skikkelig crap og dårlig å bruke, men likevel er fungerende nok til ikke å kaste det og ta deg råd til å kjøpe noe nytt? Slik er det med denne telefonen nå...

 

Telefonen fikk veldig skrøyt for sin lange standbytid på batteriet... Ca 450 timer. Etter ett år, ligger nå standbytiden på 10 timer... Telefonen må med andre ord lades hver eneste dag, eller helst 2 ganger dagen. Hvis batteriet er nesten tom for strøm, begynner telefonen å blinke å lyse og vibrere... Med det resultat at den tapper batteriet fullstendig og slukner momentant... Alt dette for å minne meg på at "Batteriet begynner å få lite strøm"... Jeez...

 

Den fantastiske trykkskjermen er heller ikke akurat å skrøyte av. Trykkskjermen har nå blitt en berøringsufølsom slagskjerm som ikke reagerer når du trenger det... Har du det travelt og skal sende en melding i farta? Glem det... Telefonen tillater det ikke... Alt dette bare for å lage mest mulig irritasjon og helvete...

 

Ting blir ikke bedre av at telefonen er treig som fy... Spesielt irriterende er det når telefonen henger seg opp, og når du hamrer løs på skjermen for å løse den opp, så starter den igjen, og går inn på alle mappene og programmene du har vært borti...

 

Å ringe fungerer veldig bra, så lenge du mottar samtaler... Å ringe ut er bare sløsing med tid... Det går ikke... Og når det endelig går, bryter telefonen kontakten, rister og piper, meldingen "lite strøm på batteri" dukker opp, og hva skjer så? Jepp! Den slukner momentant!

 

Kameraet er og en historie for seg selv. Den fikk god omtale for kameraet med autofokus og blitz. For å si det sånn, verken autofokus eller blitz fungerer lenger... Skal du ta bilde, er det en tålmodighetsprøve i seg selv. Når du endelig klarer det kan du stolt vise bildet av spøkelseskladden til allmenn forlystelse!

 

Når du så fjerner wifi og legger til et rævva programvare som bruker en time på å overføre et par bilder fra telefonen, så har du en perfekt grunn til å kaste hele skiten... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sony Ericsson w910i

- - - -

 

Positive ting:

Den kan sende sms og ringe =D

 

Negative ting:

Kamera funker ikke.

Om du så PRØVER å ta bilde blir skjermen sort, og den henger.

Og den henger regelmessig også, og batteriet må ut for å få orden på det.

 

Hvorfor vil jeg ha ny telefon? Forde jeg har lyst på flere muligheter med min telefon, og føler det er på tide med noe nytt. Jeg er en stakkars student, så å vinne en konkurranse ville vært supert. =)

 

Vinner jeg skal jeg ta en siersdans for dere alle sammen ;) hehe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...