Gå til innhold

Konkurranse: Konkurransehøst: Del 2


Anbefalte innlegg

I Juli 2008 kjøpte jeg meg en splitter ny Sony Ericsson W890i og var svært fornøyd med å ha fått en så bra telefon, attpåtil med 3G-tilkobling og videosamtale!

...men så slo jeg den på... Telefonen hang og var treg.

 

Det har den gjort siden. Den henger seg opp minst 2-3 ganger daglig, og helst når jeg er midt i en melding. Det som skjer da er at den stopper opp i 20-30 sekunder, før den slår seg av. Etter vel 30 nye sekunder slår den seg på igjen og bruker selvfølgelig lang tid på å få dekning og laste inn informasjon som kontaktliste, anropsliste, etc. Så kan jeg navigere meg fram til utkast-mappen, hvor meldingen ikke eksisterer lenger, for den har blitt slettet!

Når jeg da endelig får sendt meldingen har det gått nesten to minutter!

 

Jeg har prøvd å sende den til reparasjon og oppdatere den til nyeste programvare, men ingenting ble forbedret.

 

Men dette er ikke det eneste problemet!:

 

- Telefonen er tynn og glatt, gode spesifikasjoner for å mistes i bakken.

- Jeg snakker mye i telefonen, og den trenger å lades ofte. Men det er ikke så lett når laderen alltid faller ut selv om den står i. Jeg opplever ofte at telefonen er utladet om morgenen fordi laderen har falt ut i løpet av natten...

- Telefonen har ikke berøringsskjerm (touch screen) og har liten skjerm

- Minnekortet er på fattige 512 MB, kan ikke se film eller ha mye musikk...

- Kameraet er på 3,2MP og svært dårlig, spesielt på plasser med mindre lys

- Fra jeg trykker på "ring"-tasten til telefonen begynner å ringe tar det mellom 7-15 sekunder..

- Ordlisten er dårlig, og av en merkelig ukjent grunn glemmer telefonen noen av ordene jeg tidligere har skrevet inn.

- Telefonen mangler WiFi, og internettet er ekstremt tregt, i likhet med telefonen generelt.

 

Dette er absolutt ingen telefon jeg ønsker å kjøpe igjen, jeg trenger en telefon som fungerer! Jeg håper dere kan se mitt problem og vil stemme på mitt innlegg :)

 

mvh Frustrert SE W890i-eier :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter to år med voldtekt og misbruk i Apples gullfengsel, er jeg klar for en mer åpen plattform. Jeg skal aldri mer kjøpe noe som er velsignet av Steve Jobs.

 

 

Dersom spissformuleringen ikke gjorde poenget tydelig nok: jeg støtter ikke Apples forsøk på lock-in. Spesielt liker jeg ikke at de foretar endringer i filstrukturer o.l. i ettertid for å hindre kompatibilitet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hater mobilen min fordi :

 

Jeg kjøpte en HTC Tattoo, fordi det var Android på den.. det skulle være så bra.. Joda... bortsett fra at det ikke var så bra, eller.. ikke 1.6 Ihvertfall.. og jada, vi blir lovet ny versjon i hytt å pine.. men Kommer den? Njaa.. Tiden vil vise..

 

Dermed byttet jeg til en N97, fordi den skulle også være så bra.. vel tenkte jeg.. Har jo testet S60 før jeg tenkte jeg!! Vel, joda.. den fungerte bra sirka en uke eller to... Så Tørna den helt tulling på meg.. Noe som resulterte i at den også ble lagt til Telehuset for Reparasjon!!

 

Vel tenkte jeg.. Imellomtiden vil jeg jo såklart ha Nokia, siden jeg igrunn liker litt S60 menyene og slikt, samt batteritiden på Nokia føler jeg er ganske så langvarig.. Så Jeg fikk da tak i en fin og flott Nokia E52.. WOW tenkte jeg.. for en TELEFON! Den er jo genial.. og har jo knallbra nettleser og E-post programvare... men NEI!.. Men samtidig jo.. Telefon programvaren funket helt utmerket.. Helt knall i mine øyne! men da måtte jo noe annet streike.. Joda, Høytaleren gikk at dundass... klart det.. vel tenkte jeg.. Heiv meg rundt på nettet å jammen fikk jeg vel kjøpt meg ny Høytaler.. både en og to, og fire ganger! Så ga jeg opp.. Så nå fikk jeg tak i en Nokia E51, Snedig liten sak.. har alt jeg trenger og litt til.. samt batteritiden er genial!... ELSKER DEN!!!

 

 

Men, hater fremdeles HTC Tattoo'en litt.. og tror den hater meg litt også der den ligger på hylla å titter ned på meg...

 

"bruk meg, jeg får snart 2.1 ... vær tålmodig"

 

 

-Esp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelp! Jeg er fanget i et mobilunivers der jeg aldri får sagt min mening før andre kaller meg sau. For hver gang jeg ønsker å snakke om mobil, roper ti stemmer at jeg har valgt feil og er med på å ødelegge mobilindustrien. Jeg er redd for å si navnet på mobilen min i frykt for at titusener av folk skal strømme på diskusjon.no sine servere for å kjefte meg huden full og forklare meg hvor leie de er av dette tullet.

 

 

Jeg har en iPhone

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nokia 2310

Mobilen min suger, den duger så vidt til å motta samtaler. Utenom det går det an å slå den av og på. Har også brukt så mye penger på pc så jeg har ikke råd til mobil.

 

Vennligst hjelp en stakkar med en mobil som så sine beste dager før den ble produsert. Her i lommen er det på tide med en utskifting av utstyr. *høhøhø*

Endret av Oysteinkn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det handler om min kjære (!!) Samsung Jet, som ikke er like smart som en smartphone. Den kan ingenting. Skjermen klikker konstant. Den blir ofte veldig sinna. En lege ville vel medisinert den for ADHD, men jeg er ikke lege. Den dirrer når den ikke skal det (Kondomeriet, jeg er åpen for salg) og den fungerer rett og slett ikke ønskelig, med mindre man er av det motsatte skjønn. Sjermen er fin om man ser bort fra den svære ripen etter et flere meters stup.

 

Kort fortalt; Mobilen min suger mer enn din

 

Og nei, får ikke fikset den med Skrujernet.

 

samsung-jet-combo.jpg

Endret av Skrujernet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har en HTC Touch Pro 2, som jeg har begynt å hate ganske intenst. I seg selv en ganske ok telefon, men den jeg har fått tak i må nok være sendt fra en av helvetes innerste sirkler. Enten det, eller så hater den bare meg.

 

Vi kan jo starte med det faktum at da jeg skulle "oppdatere" til Windows Mobile 6.5 startet ting helt fint. Jeg startet prosessen og ting så lenge godt ut. Problemene kom etterpå.

For det første hadde den valgt å kaste alle kontaktene mine. Så der satt jeg, uten noen å ringe med en mobil med ett flashy OS. Det andre som skjer er at kalenderen og alle avtalene mine er borte.

Nå tenker dere selvsagt: "For en dust, alle vet da at en må ta backup for noe slikt!" Selvsagt tok jeg backup, men siden jeg bruker Linux på desktopen min, og Windows Mobile på mobilen hadde min onde mobil valgt å ødelegge backupen. Eneste som manglet var at den erstatet innholdet med en gjeipende smiley.

 

Som sagt bruker jeg Linux på desktopen, noe denne onde mobilen har ett stort problem med. Det skal være mulig å ordne dette med diverse programmer som Synce, men ikke med min mobil nei. Når jeg kobler den til dataen er det nummeret før den ler høyt og spytter meg i ansiktet. Jeg har enda til gode å få kontakt med mobilen på dataen, og har ikke funnet andre som har hatt de samme problemene. Min konklusjon av det er selvsagt at mobilen er OND!

 

Det mest plagsomme med mobilen er selvsagt da den lurte meg. Jeg går på skolen og snakker med venner, da mobilen plutselig materialiserer en stolpe rett til høyre for meg. Da mobilen, skuffet, konstaterer at jeg alikevel ikke kommer til å skade meg hardt i sammenstøtet flytter mobilen på seg slik at alt trykket fra sammenstøtet havner på skjermen til mobilen. Dette resulterer i at mobilen får ett smilende hakk over hele skjermen, noe jeg tolker som en hånende gest i forhold til meg. Da den fant ut at jeg ikke ble irritert nok over det, har den i den siste tiden også valgt å slippe fuktighet gjennom dette smilet, trolig for å lage seg øyne og nese også, og det blir daglig vanskeligere å lese hva som står på skjermen min.

 

Noe annet mobilen min liker, er å nekte å ringe opp folk i min, nylig satt sammen, kontaktliste. Den synes også det er ekstra festlig å slå av lyden midt i en samtale, eventuelt med en gang samtalen blir koblet til, slik at jeg står der som en dust og sier "Hallo, hallo, hallo. Er du der? Hallo!". Innimellom finner den også ut at den skal slå seg helt av, ene og alene for å plage meg. Ikke at batteriet er tomt, den bare velger å ikke ville leve for en liten stund.

 

Med andre ord, jeg er virkelig i nød da mobilen min hater meg. Ikke bare ødelegger den for seg selv, men forsøker samtidig å skade meg. Den vil heller ikke at jeg skal bruke det operativsystemet jeg selv ønsker, og jeg er faktisk ganske sikker på at om jeg bytter til Windows velger den å kun fungerer i Linux.

Endret av NevroMance
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telefon: Nokia 6210 Navigator (svart). Kjøpt haust 2008.

 

Då eg fekk denne tok det meg nesten to timar å få den i gang. Batteridekslet er umenneskeleg vanskeleg å få av - trykk inn løsne-knappen til neglen bøyer seg, prøv å vippe det opp eit par millimeter slik at du kan lure ein annan negl mellom bak- og frontdeksel. Bruk all kraft du har, så forsiktig du kan, og så kjem det av til slutt.

 

Eg har sjølv døypt denne Nokias sorte får. Det tok 8 månader med programvareoppdatering før eg kunne sette alarmar på faste dagar, og ikkje bare 1 døgn framover. Eg vart positivt overraska då Nokia skulle lansere gratis navigasjon for sine telefonar, og var umiddelbart klar for å installere. Eg bladde gjennom lista over støtta telefonar - kvar var min 6210 Navigator? 6710 Navigator, den var der. Og etter Nokias spesifikasjonar var den største skilnaden mellom dei WLAN og skjermstorleik, som eg kunne finne, OS-versjon var den same. Eg prøvde å installere 6710-fila, men nei, telefonen min var ikkje støtta. Nokia E71 derimot, som er eldre enn min 6210, fekk derimot støtte. Nevnte eg at det var ein Navigator-telefon eg kjøpte?

 

Bitar av tastane har byrja å falle av. Riper, smuss og avskaling av måling på utsida kan eg ha forståing for, men i og med at det er ein skyvetelefon ser eg ikkje heilt korleis tastane kan vere så utsatt. Eg skriv ikkje hardt, ikkje stygge ord heller - eg har nok med å få med dei orda som er nødvendig på det tastaturet.

 

Om Sports Tracker kunne brukast til tracking av høgde- eller lengdehopp kunne eg nok, ut frå den, tatt fleire medaljer. Eg går omkring, og hoppar frå side til side mellom to gater, gjerne over 8 meter høge bygningar.

 

Tidvis finn telefonen ut at den ikkje likar SIM-kortet mitt, og avviser det. Utan at eg har gjort noko anna enn å gå frå A til B med telefonen i lomma. Løysinga er å ta ut batteri og SIM-kort, sette det inn igjen, og slå den på. Dette skjer ofte når eg er ute og går, og eg må halde telefon, batteri og SIM-kort i handa medan eg held på, og mistar gjerne minst ein av dei. Og du fekk med deg kor enkelt det var å ta av dekslet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min mobil...

 

Jeg kan vel ikke si at jeg er helt fornøyd med min nåværende telefon da valget om å ha den ikke akkurat kom frivillig, det hele startet for 2,5 mnd siden da jeg handlet en vakker Xperia X10 mini, fin fin telefon tenkte jeg. Men skjebnen skulle ha det til at jeg og min nye venn ikke skulle få tilbringe så mange dagen sammen, Men de dagen vi hadde.. de vil jeg aldri glemme.. Det var MMS, det var Kamera, Facebook var der også.. jeg kunne følge med på hva folk gjorde selv om jeg var på jobb.(uhm.. les: ikke hjemme) Jeg husker vi danset avsted i solnedgangene hele sommeren igjennom. Jeg med godt humør, og hun med sine gode kurver og former, sine gode tilkoblingmuligheter og responsive overflate. Vi hadde noe fint på gang vi. Men så kom den, dagen da vi skulle skilles, Jeg på tur til trening med brødskive i en hånd og nøkler i den andre.. telefonen ringer, pulsen er høy, jeg stresser... sent ute... tar telefon... donk... donk.. den ramler i trappa, spretter ned et trappetrinn til, og der blir den liggende livløs.. jeg prøver å riste liv i den, intet skjer. Jeg ser meg fortvilet rundt.. er det ingen som kan hjelpe, jeg sjekker batteriet, ingen reaksjon, jeg forter meg til telebutikken.... Tiden går sakte mens de ser på den, Den må sendes til en spesialist sier de. Jeg drar på trening.. mutt, alene, trist. Min venn er på reperasjon, jeg er ensom. Stopper innom expert handler min nye midlertidige venn, Men det er ikke det samme ingen responsiv skjerm, ingen fine kurver. Tilkoblingmuligheter.... Nei nei jeg og min nye venn har hatt litt tid sammen siden den gang og selvsagt kom beskjeden jeg ikke ville ha, livet til min søte venn sto ikke til å redde, så her er jeg. sitter i mørket alene på verandaen, av skåret fra verden og stirrer ut i luften. Min nye venn og jeg snakker sammen men det er alt. kanskje jeg trykker på den litt av og til, men kjemien er ikke der. Jeg er trist.. hvis noen kan erstatte min gode venn må det vel være Huawei ?

 

 

 

 

 

Her er et bilde av min nye venn Jeg tenkte det var fint å ha med... så dere ser hvor mine depresjoner kommer fra :(

 

344px-Nokia_1208.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nokia2330_medium.gif

 

Jeg er velsignet med Nokia 2330 Classic, den spirituelle oppfølgeren til 8210 … om ikke 8850. Antennen er innebygd, noe de fleste 5110-eiere ikke kan skilte med. Den klassiske utformingen krydret med lekre detaljer som nummertaster, og er en fryd for øyet i rett vinkel og rett lys. Vidunderet er som skreddersydd for tidligere iphone-eiere. Selv var jeg så heldig og mistet min iphone i do rett før eksamen. Nå betaler jeg kroner 499 per måned, samt en forsikring på kroner 40 (som ikke dekker fukt) grunnet stivt bruddgebyr. Men hva betyr det? Nokia 2330 Classic har Edge! Tenk det, 1000mb i måneden fusjonert med et nydelig 128x160px TFT-display. Eneste som plager meg er navigeringstasten. Her burde Nokia gjort en bedre jobb. Jeg er lei av små sår på høyre tommel.

 

Spesifikasjoner

 

 

 

 

Størrelse

Form: Klassisk

Mål: 107 x 46 x 13,8mm

Vekt: 90 g (med batteri)

Volum: 58 cm3

 

Display

 

-Størrelse: 1,8 tommer

-Oppløsning: 128 x 160 piksler

-Opptil 65 000 farger

-TFT

Taster

Numerisk tastatur

Egen tast for FM-radio

Store taster – enkel å bruke

 

Farger

Tilgjengelige farger:

 

- Black

- Deep red

Kontakter

2,5 mm A/V-kontakt

 

Minne

32 MB internt dynamisk minne

 

Strøm

Batteri BL-5C, 1020 mAh Li-Ion

Taletid (maksimum):

 

- 4 t 48 min

Standby-tid (maksimum):

 

- 540 t

 

 

 

Written on my 2330 Classic

Endret av Jan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mobiltelefonen som blei til mp3-spelar

Etter eg blei andre eigar av Sony Ericsson W610 har problema stadig poppa opp. Etter mykje knall og fall og spretting av ølflasker har mobiltelefonen mista samtlige hovudfunksjonar. Det starta med at den sjelden tok lading, og plutselig begynte den å spele av musikk via dei skurrete høgtalarane. Å sende melding skulle vise seg å vere unødvendig dyrt. Det er alltid like kjekt å vere i syden og sjå at meldinger ikkje blir sendt, "sende på nytt?", for så å finne ut at den same meldinga har blitt sendt fleire gonger. Dekselet blei så laust til slutt at eg like så godt limte det fast i batteriet.

 

Det skal ikkje vere lett å ringe heller. Telefonen er så dum at den trur øyreproppar konstant er tilkobla. Headset-ikonet går ikkje vekk. Er den berre vennleg med meg sidan eg alltid må ha øyreproppar tilgjengelig for å ringe? Slepper stråling..

 

Det er ikkje spesielt kjekt å bytte ut *knappen med noko som ser ut som eit riskorn heller pga heile tastaturet kom av etter eg hadde teip rundt.

 

Btw, ta kontakt om du er interresert!

post-118369-1282593295,7184_thumb.jpg

Endret av Scarn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sitter her med en av Nokias flaggskip N97, men dessverre er flagget kun på halv stang på dette skipet.

Det er dessverre lite igjen som faktisk fungerer på denne telefonen.

Skjermen har bestemt seg for å vri og vrenge på alt av farger så bilder eller lignende kan man bare glemme og se, noe som er litt synd da den absolutt vil ta bilder av alt,hele tiden kan det virke som. Hver eneste gang jeg rører den så starter den kamera. Men når kamera starter så slutter skjermen og fungere. Det er til å bli gal av.

Tastelås kanppen har også falt av, den takket for seg og hoppet av det synkende "flaggskipet" antar jeg. Men selv uten tastelås har jeg få "lomme anrop" da batteriet er så dødt at den kan ikke tas mer enn 1,5m cirka unna stikk kontakten så å kalle det mobiltelefon er vel å overdrive for den er ikke mye mobil uten en skjøteledning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange bra allerede, her kommer mitt bidrag.

 

Hvorfor jeg hater min mobiltelefon.

 

 

Som vi alle vet har mobiltelefonen blitt en nødvendig del av våre daglige liv, dette gjelder selvfølgelig også undertegnede. Mobiltelefonen skal som det meste av moderne forbrukerteknologi gjøre livet lettere, noe den nok i stor grad også gjør, problemet er bare at livet til tider blir for lett. selv er jeg student, mitt liv er i stor grad fult med pensumlesning og oppgaveløsning, eller det er i alle fall det livet skulle vært fult med. Problemet er at mobiltelefonen fungerer som å legge en kobberstang mellom to elektriske ledere. Der en kortslutning fører til at elektroner finner nye veier med mindre motstand, fører mobilen til det samme for meg. For når vennene sender meldingen "Du gjør?" er det jo klart at jeg ikke kan svare at jeg studerer "Nonlinear Optimization for Advanced Control Systems", dette ville i så fall gitt et utslag på +16dB på geek-skalaen. Så svaret er selvfølgelig "ingenting spesielt". Dette leder til igjen til uregelmessig høy bruk av tellerskritt, og før jeg vet ordet av det er jeg på vei hjem fra byen.

 

Dagen etterpå våkner jeg av vekkerklokka på mobilen kl 7.00 etter bare 2-3 timers søvn. Denne hadde jeg selvfølgelig glemt å skru av dagen før. Med skallebank klarer jeg ikke mer enn å aktivere snooze funksjonen, så de neste 5 timene blir jeg vekket hver 9.ende minutt. Rundt 9.00 begynner også de første meldingene fra kompisene som allerede har nådd maksimalt utslag på geek-skalanen å tikke inn. Og om jeg ikke hadde fått nok til kl 13.00 så varer det ikke lenge før vennene som var med ut ringer for å fortelle om alt det idiotiske jeg fant på kvelden før.

 

Om dette skyldes selve mobiltelefonen min, som forøvrig er en Sony Ericsson k800i kan jeg ikke akkurat garantere, men jeg er overbevist at jeg med en ny smarttelefon vil kunne overleve studiene. Tenk å ha google og wikipedia tilgjengelig i et lesbart format, overalt, alltid ;)

Lenke til kommentar

Min telefon var faktisk en av de beste jeg noen gang har hadd..

Men så kom det en stor oppdatering til operativ systemet kalt iOS 4 og da ble telefonen min lik windows ME, treg og full av bugs.

Må faktisk restarte telefon hver dag.

Det å starte program på den tar en evighet.

Virker som om at Leverandøren har med viten og vilje pushet ut iOS 4 til min gode gamle traver iPhone 3G KUN for å få meg til å måtte kjøpe ny telefon pga "slow downs"...

Lenke til kommentar

Jeg eier en iPhone så du tenker kanskje at jeg ikke trenger en ny mobil, men der tar du grundig feil. Jeg er nemlig den stolte eier av en førstegenerasjons iPhone med knust skjerm.(Søren så vanskelig å få låst opp):( Det er ikke det eneste som er feil for å si det milt. Tror nesten TexasInstumet kalkulatoren min kan spille spill med mindre lagg en på iPhonen min. Flerprogramkjøring kan jeg jo bare glemme. En kombinasjon av støv og et ubrukelig kamera fra fabrikken har gjort kamerat så og si ubrukelig. Soveknappen er jo helt ute å kjøre, noen ganger fungerer den og noen ganger ikke. Maxvolumet har blitt redusert kraftig den siste tiden så nå er den helt ubrukelig som vekkerklokke og nesten umulig å høre når den ringer. Du kan vel si at det ikke er mobilen sin skyld at den er sånn, jeg er ikke akkurat veldig forsiktig med min mobil. (Blir mindre og mindre forsiktig, kan nesten ikke bli være nå)

 

Hilsen en som heter Håkon :D

Lenke til kommentar

Samsung D500E fra 2004/2005.

Dette var et smykke av en telefon, og den har vert trofast mot meg siden. Kjapp og enkel i bruk. Elendig kamera, og at den trenger strøm hver natt, har vert det eneste kjedelige.

 

Jeg hater ikke denne mobilen en dråpe, men jeg hater tanken på å måtte finne meg en ny mobil snart, da tastene på min kjære Samsung er utslitt etter 5-6 års bruk...

Lenke til kommentar

Da jeg hadde fått penger tilbake på skatten ifjor kjøpte jeg min aller første touch-telefon: iPhone 3GS. Gleden ble derimot kjapt ødelagt da jeg i februar klarte å miste telefonen via noen sprekker på kaia i Tromsø og inn i Barentshavet.

 

Så siden den dagen har jeg gått rundt med en lånetelefon som jeg ikke en gang vet navnet på, men som er en av de første telefonene som fikk fargeskjerm. Den kan ikke sende eller motta MMS, og batteriet er ikke akkurat noe å skryte av.

 

Det eneste positive jeg kan fortelle om telefonen er at den har en såkalt hardware-app: Lommelykt når man holder inne stjerne.

 

Med andre ord har jeg veldig lyst på en ny telefon, men skatteetaten følte ikke for å gi meg altfor mye tilbake i år...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samsung S5600

 

s5600-front.jpg

Det første jeg la merke til var at den reagerte tregt etter en stund, VELDIG tregt, når jeg trykker på svar-tasten så ringer den i ca 5 sekunder til før den svarer, som dere sikkert skjønner så er dette veldig morsomt på f.eks bussen eller møter med høy ringetone, det ser jo ut som jeg bare sitter og stirrer på telefonen mens den ringer og plager alle rundt meg. En annen ulempe med dette er at når den endelig svarer så har ofte den andre parten lagt på.

 

Alarmen er også et kapittel for seg selv, den stiller jeg inn så den ringer Mandag til Fredag og hver eneste helg så nullstiller den seg uten forvarsel, noe som fører til at jeg kommer på jobb godt uthvilt etter helgen. Sjefen er lite begeistret for denne "funksjonen".

 

Samsung har også kommet opp med en fiffig og nyskapende funksjon for å raskt bla i bildene dine. Du bare heller litt på telefonen og pang! så har du bladd igjen hele albumet! Vil du se ett og ett bilde så er det bare å la være å røre på seg samtidig som man holder telefonen perfekt i vater. Ikke noe for de med parkinson med andre ord.

 

Underholdning har den da heldigvis. "Tumbling dice" er et spill du kan ha det morsomt med i timesvis hvis du er av typen som blir ekstatisk av å se maling tørke. Det går ut på å kaste 2 terninger rundt ved å riste på telefonen. Dette er det eneste spillet på telefonen som ikke er en prøveversjon, sannsynligvis fordi det ikke er mulig å fjerne flere funksjoner fra dette spillet.

 

Når du etter 3-4 timer er lei Tumbling dice så kan du se på alle de spennende widgetene, 3 forskjellige klokker og noen bokmerker. Det enkle er ofte det beste sies det, og her har Apple og Android mye å lære! Oversiktelig og enkelt for brukeren.

 

Terningkast: minus 74

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja...hva skal en si? Har nå hatt en Sony Ericsson telefon som har gått meg på nervene i nærmere et halvt år. Skulle trodd at denne "drittmobilen" ble produsert for et par hundre år tilbake av en eller annen blind kar som sannsynligvis ikke hadde praktisk sans eller øye for design :yes:

 

Tastene er så små at jeg sliter med å få sendt en tekstmelding (Vet ikke hvem det sier mest om jeg? Meg eller mobilen? :yes:

 

Uansett trenger jeg virkelig en ny tlf. er nå i hvertfall drita lei Sony ericcson og deres misfosdrede "unge" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...