Gå til innhold

Konkurranse: Konkurransehøst: Del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her sitter jeg ved siden av min gode Sony Ericsson W880i. Den har holdt en god stund nå. Ble vel kjøpt når den var helt ny på markedet, til en alt for stor sum :p

 

I denne kommentaren skal eg summere positive og noen få negative ting me denne flotte dingsen.

 

*Positivt:

 

- En kan skrive meldinger med den om en ikke har like store fingre som meg. Som oftest blir de sendt og, om en har signal. At noen ikke kommer fram før noen dager etterpå er eg vant til.

 

- En kan også i prinsippet bla rundt i menyen om mobilen har en god dag og "joysticken" er i humør. Du må desssuten rekne med slitasje av høyre og venstre tommel.

 

- MMS går og bra av og til, du må bare laste ned instillinger til det son ca. hver gang du vil motta slikt.

 

-Nettleseren er sikkert lynrask med 3G dekning, noe sont har ikke Telenor spandert på oss i Kvam kommune, Hordaland. Så den er bra ubrukelig, nettleseren altså.

 

- Batteritiden er like dårlig som kondisen til en 80års gammal kols-pasient. Dette betyr at lader er et must når eg skal på jobb i 5-6 timer. Nytt batteri har eg ikke råd til av den grunnen til at eg skal erstatte min lille yndling med en mer moderne telefon, om eg da får råd.

 

- Når noen ringer meg er volumet alltid stillt på 100%, dessuten består lyden bare av diskant(?) så eg må snakke med telefonen minst 50cm frå øret om eg ikke vil miste resten av hørselen. Volumtasten fungerer selfølgelig ikke. En til øreoperasjon har eg heller ikke råd til.

 

- Lg snakker om å lage bøyelige skjermer i framtiden. Det har eg greid for lenge siden. Mobilen min ser ut som en banan. Passer meg ypperlig da den tilpasser seg låret mitt ganske bra når eg sitter.

 

- Kamera er såpass bra at et jente en normal gutt aldri ville snakket til ser ut som Megan Fox. En kan vel knappt skille mellom gutt eller jente om ikke lysforhold var fantastisk optimale under bildetakinga.

 

- Høytaleren er muligens sprengt, derfor høres det ut som jeg går rundt med en døende sau i lomma hver gang noen ringer. Dette fører til masse oppmerksomhet på kollektiv transport, desverre ikke alltid positiv.

 

-Jeg er svært glad i musikk, noe mobilen min ikke er. Kontakten er gåen, så eg må presse på mobil og kabel for å få høre noe som helst form for lyd. Det passer meg dårlig, da skolepc'en min har en lyd-driver som ikke fungerer. (JA, eg har installert ny driver flere ganger) Skoledagen min blir derfor svært faglig. Eg me evnt. plystre for å få litt underholdning.

 

-Jeg må også greie meg med interminne, den har slutta å lese minnekort i det siste.

 

*Negativt:

 

Den tåler å ligge ute i regn flere timer. Øl og annen form for alkohol tar heller ikke knekken på den.

 

 

Det høres kanskje ut som om eg lider av alvorlige sykdommer som Alzheimer og Down Syndrom. Eg vil beskrive meg selv som en moderne ungdom som fungerer ypperlig på di fleste områder, eg HAR kanskje litt store fingre. Eg må også si at eg har oppdatert software på telefonen flere ganger det siste halvåret. Det pleier å hjelpe noen ganger.

 

Det meste kan eg leve med, men det hadde ikke gjort meg å få en ny mobil. Om eg kan, vil eg legge til bilde senere.

Lenke til kommentar

Å kjøre Windows Mobile på en doning som HD2 er det samme som å bygge et borettslag med rekkehus uten å spørre eierne (brukerne) om hvordan de vil ha husene sine, for så i tillegg male alt grått.

 

I tillegg til å være grått og trist, er det ytterst få ting som ønsker å kjøre på den. Når ting først kjører så lugger det. Det er som å kjøre en Ferrari på Flintstones vis..

 

En sleek mobil burde ha et sleekt OS!

En sleek Huawei som U8230 vil jeg ha og sleek forblir det!

Lenke til kommentar

Jeg har en Sony Ericsson X10 Mini Pro som kjører ufattelig tregt grunnet halvdårlig oppdatert programvare og mye muligens betautgaver på androidsystemet som denne kjører. Kunne tenke meg å oppgradere til en litt større sak, og da hadde det vært fint med denne modellen.

Kameraet er relativt dårlig, samt at den er treeeeeg. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...