Gå til innhold

Konkurranse: Konkurransehøst: Del 2


Anbefalte innlegg

Her sitter jeg med min HTC Touch Pro II.

 

 

Jeg kjøpte en HTC Tattoo

 

 

Jeg har en HTC Legend

 

 

Kjære HTC Desire.

 

 

min N900

 

 

Jeg HATER min Sony Ericsson Xperia™ X10 mini

 

 

Altså, om det blir for ille kan dere sikkert sende telefonene deres til meg så skal jeg ta meg av dem! =)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som "hater" sine nye, dyre telefoner, ja :roll:

 

For min del hater jeg min telefon fordi den er gammel, utslitt og langt over datostemplinga. Det er en Sony Ericsson T630, og den har gjennomgått en del nødreperasjoner opp gjennom årene for å overleve såpass lenge som den har gjort.

 

Det som er mest irriterende og frembringer mest harme blant mine venner (man kan si de hater den kanskje mere enne jeg gjør) er det faktum at den ikke alltid vil gi lyd fra seg når de ringer. Det vil si at det kommer lyd, men den er fra tid til annen så lav at den ikke høres, selv om telefonen er innen armlengdes avstand.

 

Det som frembringer mest fustrasjon for min del er batteriet og dets levetid. Det har en livssyklus kortere enn en døgnflues. I realiteten er det nok snakk om at mobilen ikke er fullt så mobil da den stort sett er avhengig av intravnøs tilførsel av strøm for å kunne avholde en samtale.

 

Nevnte tilførsel av strøm er et iritasjonsmoment som også får meg til å se rødt. Når strømkabelen nå er tilkoblet så er det såpass dårlig kontakt mellom den og telefonen at det er en liten kunst i seg selv å få oppretholdt kontakten med kontakten. Dette fenomenet er nok et resultat i at jeg har pusset og pusset såpass mye på kontaktpunktene, nettopp for å få kontakt, at det ikke er rare kontaktpunktene igjen.

 

En annen ting jeg missliker sterkt med telefonen er skjermen. Det var nok en gang en i tiden grei skjerm, men nå er halve skjermen missfarget og vanskelig å tyde. Dette er nok desverre en selvpåført skade, og skyldes at kontaktspray har trukket inn i skjermen. Men grunnen til at nettopp kontaktspray er kommet inn i skjermen vil jeg hevde er litt telefonens skyld. Det hadde seg nemmelig slik at pekepinnen sluttet å virke for et par-tre år siden. Den virket et par veier, og da under makt, men det var ikke helt til å leve med. Jeg demonterte da telefonen og renset denne nevnte pinnen. Reperasjonen varte noen dager, og så var det tilbake til gamle synder igjen. I fustrasjon og desperasjon demonterte jeg atter en gang, grep jeg til mitt kjære verktøysett på boks (556) og sprayet uhemmet på problempunktet. Vel, det har ikke vært flere tilfeller av motstridig pekepinne, men bieffekten av mine handlinger lever jeg med enda.

 

Som dere forstår så har jeg slitt og sliter fortsatt en del med denne telefonen, og hatet bare vokser og vokser i takt med at telefonen forfaller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

SE W850i

 

Orker ikke grave frem bilde av den nå.

Den er tung som granitt, kan vel knuse skuddsikkert glass om jeg kaster den.

Det er dårlig lyd selv om det er walkman-telefon (positiv til in-ear-plugs som følgte med dog)

Kamera blir "tettet" igjen etter en dag i lomma mi, det er ikke noe bskyttelse foran linsa, så det støver ned.

menyen er træg,

Den kan finne på å koble ut sim-kortet som den bare vil.

MS-Pro duo minnekort som nesten er utdødd rase.

Og det morsomte av alt, når jeg kjører software oppdatering via SE sitt eget progam på data, så kjører den i loop hele tiden. Det vil liksom ingen ende ta på oppdateringer. har kjørt den nesten 20 ganger og den vil stadig ha nytt. Og når jeg velger å ta backup før oppgradering så kræsjer den fullstendig.

Lenke til kommentar

hei, jeg har en htc tattoo, som jeg vil kalle noe ***** DRITT!!! HTC har lurt alle som bruker android 1.6 "DOUNUT" fordi dem har sagt at opptateringen android 2.1 kommer snart. Det sa dem i for ett år siden og det er ikke bra :nei: så vist jeg skal fortsette med htc så vil jeg virkelig ha en htc som har et bedre og nyere operativsystem som er pålitelig og ikke noe som er så uoversiktlig som android 1.6

 

Stem på meg vist du deler eller er enig i noe av det jeg mener :)

Lenke til kommentar

@-Teddy-, som du kan se var det ikke i denne konkurransens kriterier at telefonen man deltar med skulle være gammel. Det eneste jeg kunne se var at teksten skulle fremstå som noe morsom, og ikke punkter hvor det kommer frem hva man er misfornøyd med. En lang liste med feil på en telefon blir ikke noe morsomt, det blir mer eller mindre direkte "klaging."

 

Alle telefoner har sine feil, og skriver man teksten sin riktig spiller det nå ingen rolle hvor gammel telefonen er i en slik konkurranse som dette.

 

En rekke av deltagerne her ser ut til å ha glemt at teksten skulle være noe morsom, og har kun skrevet ned mye direkte "skit" om telefonene sine. Mange deltagere tar også i bruk mindre pene ord om sine telefoner, ord som ikke alltid alle vil lese og som ikke er spesielt morsomme.

 

Mitt innlegg er selvfølgelig det mest morsomme i hele tråden. Jeg er bedre enn alle andre, og er helt klart den som kommer til å vinne denne konkurransen med glans. Beklager altså, du må bare finne deg i det.

 

Hilsen "Kjære HTC Desire"

Endret av seppolaatle
Lenke til kommentar

Nokia E71

 

Nedi do, oppi et ølglass, hundre ganger i asfalten, trettisyv ganger i betonggulv.

 

Syvtusenfemhundreogtjuefem brutte samtaler, nøyaktig like mange tilkoblingsfeil, trettenhundre tapte anrop uten å ringe, unevnelig mange frosne menyer, to små statsbusjett i telefonregning pga ufrivillig roaming i utlandet, tretusenfirehundreognittien mislykkede bluetoothtilkoblingsforsøk...

 

...og ett ønske om ny mobil.

 

 

Takk for din sympati.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mobilen min tok nylig kvelden, skjermen ble som natta.

Og Om natta ser man dog lite. Dette er en Nokia 2650, en godt brukt arbeidsmobil/fritidsmobil. Tror jeg har hatt den i snart 5år og arvet den av min mor.

Etter at jeg mistet mobilen nedi betongen på jobb, og tok den opp var skjermen helt sort, prøvde å gjøre den rein å hang den på tørk, men det funka dårlig.

 

For å gjøre den fullstending ubrukelig gjorde jeg slik:

 

Finish Him!

 

http://www.youtube.com/watch?v=B3fBusUdaDE også min første amatørvideo på nett hehehe :p

Lenke til kommentar

hei, jeg har en htc tattoo, som jeg vil kalle noe ***** DRITT!!! HTC har lurt alle som bruker android 1.6 "DOUNUT" fordi dem har sagt at opptateringen android 2.1 kommer snart. Det sa dem i for ett år siden og det er ikke bra så vist jeg skal fortsette med htc så vil jeg virkelig ha en htc som har et bedre og nyere operativsystem som er pålitelig og ikke noe som er så uoversiktlig som android 1.6

 

Dikt til htc

 

tjo og hei

her kommer jeg

HTC feis rett i en minne brikke

og sa den derre oppdateringen trenger du ikke.

:tease:

LOL...

Lenke til kommentar

HTC tytn II

 

Jeg hater ikke akkurat mobilen min, men den kjører Windows 6.1. Det er en av de tlf som kunne kalles en smartphone når verden begynte å snakke om smart telefoner. Det verste med telefonen er at den kjører Windows. Windows betyr at den krasjer av og til, henger seg opp og låser seg. Det skjer heldig vis ikke så ofte men når det skjer er det ofte akkurat på et sånnet tidspunkt der jeg trenger den til ett eller annet viktig. Et sånt øyeblikk der jeg ikke har tid til å ta ut batteriet og sette det inn igjen og vente... vente til den finner ut at det er på tide å starte opp igjen. Jeg hater at jeg ikke kan regne med mobilen og stole på at den er der når jeg trenger den.

Lenke til kommentar

Jeg hater min erkefiende Nokia N82 fordi.... :nei:

-du streiket når jeg hadde motorstopp på de øde og smale fjellveiene på vei til bryllup i Stryn

-du lommeringte hun jeg deita mens jeg gikk på do

-du bestemte deg for å miste funksjonen til 7-tallet 3 uker etter at garantien gikk ut

-jeg kjøpte deg 8 dager etter at prisen gikk ned 500 kroner

 

Men jeg elsker deg fordi du hjalp med å vinne en ny telefon (?) :p

Lenke til kommentar

Mobil: Nokia 1208

 

nokia%201208.jpg

 

Kjære Amobil Forum.

For øyeblikket har jeg en mobil som bare er noe søppel! Det er riktig nok en lånemobil (en Nokia 1208) som jeg får låne av Telebutikken, for de vil ikke gi meg penger igjen på garantien for min ett år gamle Sony Ericsson K810i.

En dag da jeg tok den opp fra sekken stod den bare og blinket. Telebutikken hevder at en støtskade hadde f*cka den opp, noe som bare er noe BULLSH*T!!!!

Denne skaden på siden av mobilen er en støtskade, ja. Men den skaden skjedde over et halvt år før K810i’en daua!!

 

Min nåværende mobil, Nokia 1208, har egentlig ingen positive sider. Den var sikkert en god mobil i sin tid på 1800-tallet, men NÅ er det bare noe skrap. Den gjør alt galt og dårlig. Alderen har jo selvsagt mesteparten av skylden. Den eneste lille positive egenskapen den har er at den er en perfekt lommelykt.

 

Jeg liker ikke å klage, men denne mobilen har ingenting som en moderne mobil har.

 

- har ikke kamera

- ingen spill

- kan ikke sende/ motta mms

- tastene er dårlige

- stygt utseende

- dårlig skjerm

- ikke MP3 spiller

- ikke radio

- dårlige menyer

- idiotisk Nokia utgang til lader

- ikke mini-jack

You name it.

 

Den utfører fortsatt de eneste oppgavene den har med å ringe og sende sms ok, men det er jo en Android mobil som er den store drømmen for en 15 år gammel gutt som meg.

 

Livet mitt hadde vært komplett om jeg bare hadde hatt en slik mobil!

 

Hilsen Christoffer (15)

Lenke til kommentar

htc-touch-pro-2_468.jpg

Jeg hater min HTC Touch Pro 2 fordi den har windows mobile 6.5!

 

Og fordi det ikke finnes noen apps til det oset i det heletatt! Om jeg evt skulle finne noen, så koster alle appsa masse spenn!

 

Heller ingen lager noe til windows mobiler!

Alle steder står det til Nokia, Iphone eller Android, noe som jeg får lyst til å kaste mobilen min veggemellom!

 

Ikke nok med det, men om den er på lengre enn 2 dager, så henger hele mobilen seg, sånn at jeg må resete hele forbanna dritten til scratch!

 

 

Ikke er windows mobile åpen kilde kode heller :(

 

Og til slutt! Den har muligens ett fint design, men den er faen meg ikke mye fin under panseret!

Endret av Rindal
Lenke til kommentar

LG KE850.

 

Jeg har hatt telefonen min i snart fire år, men nå er det nok! Ikke nok med at jeg har levd med maksimalt 300 meldinger i den tiden jeg har hatt telefonen, men nå har den bestemt seg for å ikke like meg mer. I løpet av det siste året har den begynt å henge seg opp, skik at batteriet må tas ut for at jeg skal få skrudd den av, selv etter å ha vært på service. Dette er fryktelig irriterende, som mange vet, og skjer to-tre ganger hver dag. Hvis man legger godviljen til kan man selvfølgelig leve med dette. Men når telefonen ikke kan ta i mot mer enn 2 meldingsider uten å blande teksten med tidligere meldinger, som selvfølgelig vises som nye, da blir det for mye for meg. Orker ikke dette lengre...

 

Så benytter denne sjansen til å ønske meg en mobil fra Amobil^^

Lenke til kommentar

Samsung U700

 

Har du noen gang kjøp et produkt du bare virkelig ikke helt fatter? Et produkt produsenten aldri gadd å teste, men heller bare klæsja på noen kule farger og dytta rett inn på produksjonsbåndet? Samsung U700 er et slikt produkt; telefonen du aldri skulle kjøpt.

 

La meg introdusere:

 

Samsung U700 har rullehjul, touch-knapper og en stor skjerm – alt utforma i et sløvrikt, slankt format selv de største Ferrari-jegerne ville sikla på. En drømmemobil kan en si? Joda, funker som speil – funker som alt!

 

Men..

 

Er ordlista en copy-paste fra japansk, fullstendig uten orddeling og med merkelige ord som «markvegjoddlabrød», sier du? Ta det rolig! Rull deg heller en tur med rullehjulet; vi kaller det «ikke treff de fete touch-knappene»-leken. Den er neimen ikke lett! Men du aner ikke hvor mange som digger tomme meldinger og tilfeldige samtaler. Hva er vell en bedre ice breaker enn (med munnen full av mat) «Kan.. jeg.. næmmen ringte jeg deg nå, bestemor? Så hyggelig da».

 

Om ikke det er nok, flassa den superkule sølvfarga av etter knappe fire uker... Faaantastisk.

 

Bra jobba, Samsung!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...