Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[bilde]

 

Tror ikke jeg gidder hardtubing igjen. Litt mye dill og funksjonelt er det jo ikke.

Må vel også sies at dette bygget kjøler dårligere enn forrige, men det er kanskje ikke så rart siden den gamle radiatoren er like høy og dyp som hele dette kabinettet ..

Pent, Kyrre! Det er kanskje ikke så praktisk, men det ser i hvert fall latterlig bra ut med de røra mellom skjermkorta da! :thumbup:

 

Edit: Nei, er det en hel blokk? Akryl fra EK?

 

Vell ikke helt ferdig med leaktest, holder på nå mens på skolen

 

Ett spm, glemte putte oppi sånn metall-svamp greie i reservoir, og nå går ikke boblene bort, er den viktig?

 

Ferdig bilde kommer senere

 

[bilder]

Som flere her sier kan du bare la være å putte i svampen. Har hørt flere som har hatt litt tull med den når de skulle draine loopen.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

har EK Vardar 2200 rpm vifter på vannkjølinga (5 totalt) også har jeg en 140mm og 2 120mm vifter.. så jeg kan koble bunrad (2vifter) til en kontroll og top rad (3 vifter) til en kontroll og de 3 siste viftene til siste kontroll? har nå to og to og 1 vifter på kontrollene..

Lenke til kommentar

 

Bakplate på GPU nødvendig?

 

For å kutte kostnadene litt. ^/^

Nei, hvis det hadde vært nødvendig så hadde det vært på alle skjermkort ;)

 

Ser finere ut med bakplate tho, og kjøler litt ned også :)

 

 

Med "inverse" kabinett, så står vannblokkene oppover. Dermed er det enda mindre nødvendig med bakplate. Jeg har bakplater, og det hjelper litt på kjøling. Spesielt om man har vifte som blåser mellom korta som jeg har. Bakplatene blir evig varme uten. Noe som betyr at de faktisk gjør jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...