Gå til innhold

Her er Toshibas supertelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Winblows OS duger ikke for min del. Telefonen kommer til å bli treg. Android eller egen-utviklet OS hadde vært noe.

 

Er ikke Windows Mobile som er tregt, er bare telefonene som har dårlige prosessorer. Syntes ikke min diamond er så veldig treg. ihvertfall ikke hvis du skrur av TF3D. Men det som blir mest spennende med denne er om de klarer å få puttet et ordentlig batteri i denna og om det er ordentlig blitz på den... Og 3 eller 5 mpx kamera holder i masser!

 

Edit: Crap... Null blitz :no:

Mini test.

Endret av Ododoo
Lenke til kommentar

iPhone stor? Oo

Jaja :p

 

Uansett, den såg fet ut, men eg har veldig lite lyst til å returnere til Windows Mobile etter å ha snust på både Symbian og Android. Kanskje ikkje like utbredt støtte til dei (merkelig nok! :p), men dei er vannvitting mykje betre å bruke. Hadde nevnt iPhone sin OS som herlig, men å måtte jailbreake den for å kunne bruke den til mitt gjer den uaktuell enda.

 

Tanken på ein så stor skjerm er jo fantastisk for meg som bok-leser :>

Endret av Morghus
Lenke til kommentar
Telefonen må nødvendigvis bli så stor når man skal ha stort display. Man får ikke akkurat dytta inn en 4" skjerm på en enhet som er 5X8 cm f.eks.

Ja, men dersom de skal lage så stor skjerm burde de vært flinkere til å trimme bort kantene utenfor skjermen, slik at hele størrelsen på telefonen faktisk er en skjerm.

Lenke til kommentar

Gigantisk, men dog veldig tynn telefon. Kan man da putte denna i lomma, uten å frykte at den knekker eller at skjermen tar andre skader i form av vridning og liknende?

 

Jeg syns min HD er i overkant stor å ha i lomma, og kan ikke helt tenke meg en telefon som er en god del større, men en god del tynnere, å gå rundt med uten å frykte at den blir skadet ved vanlig lommelagring. Blir telefonen for tynn, blir den dog vond å holde i, det er ihvertfall min mening.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...