Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alle mine 4P servere tygget natta som var i seg flere standard smp (P609x) så det kan se ut som at det i perioder er lite BA-WUer tilgjengelig, noe som ikke er et godt tegn. Dette har riktignok skjedd tidligere med jevne mellomrom, men vi får se hvor lenge det varer denne gangen. :green:

 

Den siste tiden har fah jobbet med implementering av ny kode i AS server osv. Dette har pågått over en lengre periode. Og det er i forbindelse med dette at a-typisk tildeling av WU osv har inntruffet i langt større grad enn tidligere.

 

Når de etterhvert lykkes med sine utfordringer hos fah, vil jeg tippe at vi er tilbake til en mer stabil drift for en lengre periode :)

 

Ser at BA workserver 128.143.231.201 omtrent er fri for BA jobber, kun en igjen der nå, og det blir lite til alle 4P foldere! Får bare ned fra128.143.231.202 som er workserver for standard smp. Slik ser det ut i øyeblikket, klikk på bildet for å forstørre:

post-53451-0-04252200-1416666779_thumb.jpg

Forøvrig har jeg sluttet å tro på hva PG skriver om slike hendelser.

 

Edit 23.11.2014 18:35

Det fortsetter i dag med standard smp, P8832 og P609x, men workserver for BA viser heldigvis nå 10 stk. BA-WU på "lager" så da er det vel på veg til å normalisere seg igjen.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Jepp. men koster alt for mye. Kjøper heller 2x980 til uansett hvor bra titan 2 er :green:

 

En annenting så dere vet det. Er lei trege core 15/18 sletter dem når jeg ser dem. Min måte å protostere, så kan dere gjør og mene hva dere vil :green:

 

Samme her.

 

 

Hvor kan man finne ut hva avg er? Vil finne ut hvor mye jeg må folde mer 980 kortet om dagen for å ligge på topp 20? :D

 

http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.php?s=&a=1&srt=1&t=37651

Lenke til kommentar

 

Jepp. men koster alt for mye. Kjøper heller 2x980 til uansett hvor bra titan 2 er :green:

 

En annenting så dere vet det. Er lei trege core 15/18 sletter dem når jeg ser dem. Min måte å protostere, så kan dere gjør og mene hva dere vil :green:

 

Samme her.

 

 

Hvor kan man finne ut hva avg er? Vil finne ut hvor mye jeg må folde mer 980 kortet om dagen for å ligge på topp 20? :D

 

http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.php?s=&a=1&srt=1&t=37651

 

Danke :)

Lenke til kommentar

Jepp. men koster alt for mye. Kjøper heller 2x980 til uansett hvor bra titan 2 er :green:

 

En annenting så dere vet det. Er lei trege core 15/18 sletter dem når jeg ser dem. Min måte å protostere, så kan dere gjør og mene hva dere vil :green:

 

Det som frister for meg med Titan 2 er tanken på å ha ett singelt kraftig skjermkort i maskina. Hos meg er det øverste 970 kortet 7-9 grader varmere enn det nederst er. Ikke bare fordi det andre står under og hindrer litt luftstrøm til det over, men også fordi det øverste står så og si helt inntil min massive Noctua CPU kjøler! Hadde jeg bare kjørt med det nederste kortet mitt så hadde det vært veldig kjølig ja.

 

Sletta selv 2 Core 15 jobber istad. Fikk noen i går også, så gikk lei. Dessuten den coil whinen er grusom! Hører den ikke med lav musikk i bakgrunnen, men bare tanken på at den er der er nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...