Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det er sant. Men tilbake til det jeg egentlig linka:

Jeg selv hadde vært så flau over å ha gått på feil fly at jeg neppe hadde turt å kreve gratis mat og ny billett. Jeg hadde i alle fall ikke gått ut i media med det. Er jeg alene om det? :p Syns VG har fremstilt det som at det er SAS sin skyld, men jeg syns passasjeren selv må ta skylda.

Lenke til kommentar

Jo, det er sant. Men tilbake til det jeg egentlig linka:

Jeg selv hadde vært så flau over å ha gått på feil fly at jeg neppe hadde turt å kreve gratis mat og ny billett. Jeg hadde i alle fall ikke gått ut i media med det. Er jeg alene om det? :p Syns VG har fremstilt det som at det er SAS sin skyld, men jeg syns passasjeren selv må ta skylda.

På en måte: Ja, du må jo være ganske korka for å klare dette. Men det viser jo en brist i sikkerheten, så det er bra at media nevner det.
Lenke til kommentar

Bruke poeng til mat ombord så har du vel allerede kastet de ut vinduet omtrent.

Sparer opp, sakte men sikkert, gjennom flygning og Trumf så har jeg vel en dag råd til å bruke poengene på en flygning.

Er klar over det. Men samtidig så er jeg fortsatt såpass ung at jeg fly på ungdomsbilett. Hvis jeg skulle tatt en EuroBonus-reise nå i helga som jeg var på tur, så ville jeg betalt 800kr for den - jeg betalte drøye 1000kr, uten bruk av poengene.

Da bruker jeg de heller på mat og sånnt :) Så får jeg heller vurdere å gjøre det annerledes senere, når jeg f.eks får somla meg til å fikse trumf ;)

 

Men hvem veit nå, med mye mindre generøs EB-ordning :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Hvordan er Flightfinder mht refundering av lavprisbillett , kanskje billigere å endre billetten......hørte om en fyr som bare fikk 5k refundert av en 10k billett.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Artikkel mht sikkerhetskontroll :

 

"Det er selvsagt forbudt å ha med skytevåpen, spisse, skarpe eller stumpe gjenstander som kan forårsake skade når du skal ut å fly. Likevel er det en del overraskende ting du kan medbringe, som hvis du absolutt må ha med deg strikkepinner, fisk, telys eller dartpiler i håndbagasjen din"

 

Ja , bare ta med strikkepinner på KLM flight & se hva som skjer , heh.......

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stemmer det at det ikke trengs visum for innreise til Canada?

 

Tenkte å ta båt fra Seattle til Victoria (dagstur), om det skulle bli for mye tid å slå i hel. Har 10 dager til rådighet med base i Seattle. Vurderer også å ta fly lengre sørover for noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...