Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Takk skal dere ha. Hvordan er United og Iceland Air når det kommer til selve flyene? Er de relativt nye med grei komfort? Og hva med ting som bagasje og mat under reisen. Er det noe jeg må se opp for?

Jeg syns United er utrolig bra. Flyene på denne strekningen har veldig bra underholdningssystemer og el-støpsler ved alle seter. Maten er faktisk på grensen til god og inkludert i prisen. I tilegg passer flytidene meg veldig bra. :)

 

Pappa flyr mellom New York og Europa flere ganger i måneden, og han foretrekker også United.

Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar

Jeg syns United er utrolig bra.

Betjeningen er mye kjipere enn på europeiske selskaper. SIst jeg fløy stod vi først nesten time og ventet før vi kom avgårde og flere timer uti flighten spurte en nær meg høflig en av betjeningen som gikk forbi om det var mulig å få noe å drikke da han var tørst etter mange timer på flyet, han kunne gjerne betale. Servicepersonen stilte seg opp og høylytt skjelte passasjeren ut fordi han var så frekk og ikke kunne vente slik som alle andre.

 

Så husk å kjøpe med en flaske vann om du flyr med United.

Lenke til kommentar

Deler absolutt ikke den erfaringen med United. Den tiden jeg var våken var de flinke til å komme rundt med drikkevarer, og det var heller ikke noe problem å gå tilbake til galley og få drikke, eller bare plinge på de.

 

Men såklart, det finnes unntak. Kan ikke skjære alle over én kam.

Har flydd 15-20 ganger med dem og servicen har variert fra greit til skikkelig ille. Har riktignok kun flydd økonomi med dem og det kan muligens forklare forskjellen i opplevelse.

Lenke til kommentar

Om man får et sølv- eller gullkort fra en som har gull- eller platinumkort, vil man ha det for evig og alltid eller må man fly for 20.000 eller 50.000 poeng i året for å beholde det?

Er ganske sikker på at du kun har det ut opptjeningsperioden din da man kan gi bort ett kort per opptjeningsperiode.

 

Status til evig tid er kun noe for de som fyller 60 år og har hatt gull i 10 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...