Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#dobbelpost #yolo

 

Etter 2 måneder edru så var tiden for å komme seg ut blant folk inne igjen. Var svær fest igår som mange skulle på å da jeg sjekka guest list var det sånn 2 jenter jeg har litt historie med. Uansett hun ene det gikk jævlig skeis med hadde ikke hatt noe å si om hun var på festen eller ei for enset ikke hun engang.

 

Også er det bestevenninna hennes som jeg går/gikk i klasse med, hun hadde egentlig type. Men de er ikke sammen og har sånn av/på forhold ifølge hun. Men hun sendte så sinnsyyyyykt miksa signaler jeg veit ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Først så bare hilste vi, så litt seinere når jeg møtte hun igjen snakket vi kanskje 1 min før begge gikk. Var egentlig for å finne oss drikke, jeg mingler med sånn typ 4-5 andre jenter som jeg blir kjent med (har de fleste på face osv til etterkant).

 

Så når jeg sitter i sofaen med hun ene, litt usikker på om vi klinet eller ikke. Uansett så kommer bestevenninna bort og bare: ikke gjør det der, du trenger ikke hooke hun. Slutt å utnytt hun. osv osv Så lite cockblock der ja. Så fant jeg hun nede, snakket med hun, fikk snappen og instaen hennes. Hun bare ga tlf til meg uten å nesten bry seg, som at hun stolte 100% på meg. Også hadde hun 2 ringer på hendene, ene fra hun forrige jeg fucka det til meg og en fra seg selv. Jeg greide da å kapre den hun fikk av hun forrige jeg hooket så sitter med den på fingern fortsatt.

 

Også snakket vi i sånn 2 timer, kom en stygg kar og måtte bare forstyrre så ble nesten slosskamp over at han faen meg ikke greide og la oss være i fred. Kl er sånn 0430, hun hadde sjåfør, men jeg sa jeg kunne fikse så slapp hun. Så sier hun: Skal jeg liksom bli med å sove hos deg da? Da sa jeg, nei. Hvorfor skal du trenge det? Han kan kjøre deg hjem. Også endte det opp med at hun ble kjørt hjem til "typen" og jeg kom meg selv hjem sånn kl 0630.

 

I mine øyne ser det ut som at det var en mulighet her? Problemet er at jeg ikke er av den sorten som maser og pusher på når det trengs. Jeg velger heller å bare la dem velge selv istede for å virke desp. Møter hun 100% sikkert ved seinere anneldninger.

Lenke til kommentar

Du skulle bare ha bedt henne bli med hjem til deg, R3pulsive. Hørtes ut som om hun ville det.

Uff, jaaaa.

 

Jeg er altfor snill sånn generelt, jeg vil liksom heller være litt passiv istede for å pushe på for mye i tro om at jeg da mister dem for evig. Selvom det er langt virkeligheten.

 

Men også når jeg satt å snakket med hun og alle folka som kom "inn" på oss, ba jeg gå vekk. Alle sa det samme osv bare: Du vil hooke hun du, du skal få lov til det, vi går nå, kos dere osv. Jeg svarte bare: ja, jeg er såååå keen på å hooke hun i litt sarkastisk tone fordi jeg ble irritert.

 

Var masse kroppskontakt mellom oss uten at hun på en måte enset det, altså som det var helt normalt da. Men jeg burde nok svart når hun sa: Skal jeg liksom sove hos deg da? Så burde jeg sagt: Ja, det kan du vel. Eller noe i den duren.

 

Veit ikke hvor lurt det her var, men en kompis av meg satt å snakket med hun en stund og han skulle liksom winge meg. Så spurte han liksom: Hva synes du om ****? Og sånne ting, ikke at jeg ba han om det men..

 

Ett annet eksempel også, mens vi var på badet også drev hun og bare: åhhh jeg ser så fæl ut osv, slik som jenter gjør, mens hun drev å lukta på håret sitt og sa det lukta røyk o.l så sa jeg få lukte da. Hun bare nei, ikke faen! Jo, jeg vil! Nei, aldri i livet. Jo, kom igjen da, lukter ikke så ille. Også kom hun bort så jeg fikk lukte. (Det her er jo sånn sett veldig patetisk utenom fylla men ja, pointet var at hun som regel godtok og lot meg gjøre det jeg ville)

Lenke til kommentar

Spør mindre, ta deg mer til rette. Det er svært sjelden jeg opplever motstand når jeg bare tar meg til rette med jenter, så fremt man har pratet litt og har en god tone.

 

 

 

Spør mindre, ta deg mer til rette. Det er svært sjelden jeg opplever motstand når jeg bare tar meg til rette med jenter, så fremt man har pratet litt og har en god tone.

Enig

 

Var det jeg leitet etter, å ta meg til rette. Eller "entitled" på engelsk.

 

Huff, ja de gangene jeg gjorde noe som havner innenfor der så var det ikke noe som helst form for spørsmål eller noe sånt det var liksom helt normalt for oss to. Men jeg er jo mester i å ødelegge for meg selv....

Lenke til kommentar

 

Er på fest med samme jente, jenter og gutter jeg må hooke hun!

 

Da hooker du hun. Ta det du vil ha, hun er allerede keen. Vær bestemt, og ta føringen :) Lykke til, du er sjefen i kveld!

 

 

 

 

Er på fest med samme jente, jenter og gutter jeg må hooke hun!

Vi heier på deg

 

Det var forgjeves, hun dro nesten med engang igjen. Til typen.....

 

Fack det her. Nå får jeg finne noe andre istede.

 

 

Skulle gjort det sist istede, må slutte å tro jeg får second chances. Også har jeg den jævla ringen hennes også.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Toppen av frekkhet: når dama du ikke fikk pult står opp av senga di, drar av seg t-skjorta hun har lånt av deg og sove i, står der i kun hotpants og kaster t-skjorta i tryne ditt og sier "du får ligge og lukte på den mens du jokker på dyna" -tror jeg er forelska...

Hahahaha

Noen jenter gjør det der hvis dem er interessert faktisk, regnet med hun ville ha nr ditt eller legge deg til på face. Så skal hun ta kontakt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...