Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var du ja Logaritmemannen!

 

Kjøpte like greit boka med trauma releasing exercises, og har gjort det et par uker. Men, får aldri "shaket" overkroppen. Tok det tid for deg?

 

Merker ganske bra forbedringer på det, men det er i overkroppen jeg trur det er verst, så hadde vært en fordel å få det til med overkroppen og.

 

Genialt opplegg egentlig. Føler mer kontakt med kroppen min etterpå, og er klarere i hodet.

Lenke til kommentar

Tipsene hans var ganske seriøse. Bra bilder er alfa/omega. Et bra tekstgame vil ikke kunne kompensere for dårlige bilder

 

Edit: Leif Vidar

Tipsene var ikke seriøse. Nå er det i hele tatt ett svært lite nyttig tips å gi(at du skal være kjekk). Det samme var tipset om å ta slike bilder.

 

Anonymous poster hash: abfd4...e2d

 

Anonymous poster hash: abfd4...e2d

Lenke til kommentar

Der var du ja Logaritmemannen!

 

Kjøpte like greit boka med trauma releasing exercises, og har gjort det et par uker. Men, får aldri "shaket" overkroppen. Tok det tid for deg?

 

Merker ganske bra forbedringer på det, men det er i overkroppen jeg trur det er verst, så hadde vært en fordel å få det til med overkroppen og.

 

Genialt opplegg egentlig. Føler mer kontakt med kroppen min etterpå, og er klarere i hodet.

Jeg får ikke til i selve overkroppen, kun for det meste i bena. Noen ganger kjenner jeg det allikevel litt i magemusklene.

 

Det tok sånn 3-4 ganger før jeg klarte å riste ordentlig. Jeg har også erfart at jeg rister mer når jeg gjør alle de oppvarmingsøvelsene grundig.

 

Er du anspent i skuldrene? I så fall kan du gjøre dynamiske tøyeøvelser ala. Code of the Natural. Selv synes jeg at TRE er bedre og mer effektivt.

 

Jeg har samme erfaringer som deg når det gjelder å føle bedre kontakt med kroppen etter en TRE-økt. Dette er virkelig det beste og mest konkrete tipset når man ønsker å bli mer avslappet. En ph.d.-avhandling fra desember viser at disse øvelsene faktisk har gode effekter.

 

Har du merket noe forskjell i sosiale situasjoner?

 

 

Tipsene var ikke seriøse. Nå er det i hele tatt ett svært lite nyttig tips å gi(at du skal være kjekk). Det samme var tipset om å ta slike bilder.

 

Anonymous poster hash: abfd4...e2d

 

Anonymous poster hash: abfd4...e2d

 

Man kan selvfølgelig ikke forandre utseendet sitt med mindre man tyr til kirurgi. Det er derimot mulig å bli kjekkere ved å ta bilder i riktig lys, finne sin "peneste" vinkel i ansiktet etc. En mann som til vanlig er en 5-er vil i et bra bilde kanskje komme opp til 7. Et dårlig bilde kan trekke ned til 3. Nå blir dette litt KJ, men jeg har liten tro på at det er mulig å få en 5-er helt opp til toppen.

 

Du kan lese litt mer på 0330.no. Sondre, en av dem som skriver der inne, har virkelig peiling på nettdating. Bruk søkefunksjonen på siden.

Lenke til kommentar

 

 

Har kjent det litt i magen jeg og, men trur det kun er når bena rister og jeg slapper av i magen. Merkelig at på alle de videoene jeg har sett så rister folk i hele kroppen med en gang :hmm: Kanskje de bare har tatt med de få som klarer det på video bare for å vise at det er sånn det skal være for å få en full release. At noen må holde på lenger for å få det til. Merket at når jeg prøvde å rette ut ryggraden(har ganske mye svai), så kjente jeg det forplantet seg litt via ryggraden, men da strammet jeg jo magen, så jeg ristet mindre.

 

Er ganske anspent i hele overkroppen egentlig. Har prøvd å se etter code of the natural, men har bare funnet et par videoer. Siden hans er nede for øyeblikket.

 

Har merket noe i sosiale situasjoner. Jeg kan være mer tilstede og tenke mer på hva jeg sier. Jeg har ikke møtt så mange jenter disse to ukene, så har ikke hatt mulighet til å se så mye forbedringer der.

Men, er kanskje 50% forbedring i å sitte stille på møter, og hvordan jeg føler meg ellers i løpet av dagen. Ganske nice at du har funnet dette.

 

Jeg er jo egentlig diagnostisert med ADD, men etter jeg leste boka så er jeg overbevist om at jeg egentlig bare har masse traumer og anspenthet i kroppen som går utover biologien. (Er ikke lett påvirkelig jeg :p)

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Bra bilder er alfa omega ja på nettdating :)

 

Dessverre så føler jeg på enkelte steder hvis man får lov å slenge seg toppløs med muskler får man mye mer respons. Men de gangene jeg har gjort det så føler jeg jentene har vært kinda useriøse mot meg.. Akkurat som at jeg følte de var interessert men visste ikke helt hva de skulle si fordi jeg ble for "macho".. Vet det høres litt kjepphøyt ut men føler det er sant:P

 

Selvom jeg har ganske bra trent kropp, så var det en som ertet meg litt "Du kunne ha trent bittelitt mer".. Wtf tror hun ikke jeg jobber med det eller hehe.. :p

Lenke til kommentar

Toppløsbilder hadde vært total turnoff for meg. Men så er vel ikke jeg den type jente dere er ute etter heller :p

Ja og er akkurat det som er poenget mitt, så hvis jeg bruker ett kjekt bilde av meg i dress og glimt i øyet så får jeg mindre respons men det er slik jeg vil bli "oppfattet".. Og da bommer man plutselig på flere muligheter for å snakke med jenter, men jeg tror kanskje det er litt opp og ned for noen tider er mye bedre enn andre :)

Lenke til kommentar

 

Toppløsbilder hadde vært total turnoff for meg. Men så er vel ikke jeg den type jente dere er ute etter heller :p

Ja og er akkurat det som er poenget mitt, så hvis jeg bruker ett kjekt bilde av meg i dress og glimt i øyet så får jeg mindre respons men det er slik jeg vil bli "oppfattet".. Og da bommer man plutselig på flere muligheter for å snakke med jenter, men jeg tror kanskje det er litt opp og ned for noen tider er mye bedre enn andre :)

 

 

Bare for å ta deg seriøst et sekund - dress kan fort signalisere at du 1) er så high class at du er utenfor rekkevidde og at jenter derfor ikke tør prøve seg, 2) at bildet er satt opp og at du prøver å være noe du ikke er, eller 3) at du er breial og klysete. Ikke at noe av det nødvendigvis stemmer, men sånt er litt vanskelig å lukte gjennom ei nettside :p

 

"Toppløs"-bilder er forøvrig fy-fy, med mindre du befinner deg på /r/AmISexy eller sikter deg spesifikt inn på jenter som sikler på muskler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Toppløsbilder hadde vært total turnoff for meg. Men så er vel ikke jeg den type jente dere er ute etter heller :p

Ja og er akkurat det som er poenget mitt, så hvis jeg bruker ett kjekt bilde av meg i dress og glimt i øyet så får jeg mindre respons men det er slik jeg vil bli "oppfattet".. Og da bommer man plutselig på flere muligheter for å snakke med jenter, men jeg tror kanskje det er litt opp og ned for noen tider er mye bedre enn andre :)

 

 

Bare for å ta deg seriøst et sekund - dress kan fort signalisere at du 1) er så high class at du er utenfor rekkevidde og at jenter derfor ikke tør prøve seg, 2) at bildet er satt opp og at du prøver å være noe du ikke er, eller 3) at du er breial og klysete. Ikke at noe av det nødvendigvis stemmer, men sånt er litt vanskelig å lukte gjennom ei nettside :p

 

"Toppløs"-bilder er forøvrig fy-fy, med mindre du befinner deg på /r/AmISexy eller sikter deg spesifikt inn på jenter som sikler på muskler.

 

 

Så hva er egentlig rette bildet man vil ha hvis man bare ønsker dating?

Som sagt jeg har gode og dårlige tider med mitt profilbilde i dress. Fra hva jentene har sagt så er visst menn i dress/uniform kjekke da :)

Lenke til kommentar

Så hva er egentlig rette bildet man vil ha hvis man bare ønsker dating?

Som sagt jeg har gode og dårlige tider med mitt profilbilde i dress. Fra hva jentene har sagt så er visst menn i dress/uniform kjekke da :)

 

Jeg har hatt best erfaring med bilder som er litt casual og egentlig ser ut som jeg gjør noe helt annet enn å bli tatt bilde av. Dog, jeg hadde godt hell med et bilde som var tatt på badet der jeg så rett inn i kameraet med et hint av et smil, så man skal aldri si aldri :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På Tinder bruker jeg et superklissesøtt bilde der jeg koser med en stor bamse. Også har jeg et annet supersøttnusselig bilde av meg i halvbaris med en Knerten-tatovering søstera mi fikk i en is. Og ett der jeg bruker en avis som paraply i regnvær. Og ett i banandrakt.

 

Bare useriøst, ingen dress og ingen bar overkropp (selv om jeg har trent styrke en stund nå, hvilket synes ganske godt). Funker som bare faen, og matcher med jenter som er mye penere enn meg selv.

 

Forresten: klapp på skulderen til den som fortalte om "er vi kjærester nå?" som førstereplikk på Tinder. Fungerer også veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...